Gootti.net

SYN/\PSI. Perjantai 16.5.2008. Ravintolalaiva Wäiski, Helsinki.

Kirjoittanut: Kalle (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2008 00:54

Perjantai 16.5.2008
Ravintolalaiva Wäiski (Hakaniemenranta 11, Helsinki)

DJ't:

Ohmi (Elektrodeath)
Pestilence
Flambeau (Radium)

Kesänodotusbileet uudistetussa ja remontoidussa Wäiskin alakerrassa!

Klo 21.00-03.00. K-18. Liput: 6 eur.

http://www.synapsi.info/
Cyber-industrial-fluoro-psychedelik-EBM-mental-tra nz!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.05.2008 11:32
Uuhhhuhu. Pitäisiköhän sitä suorastaan olla hävytön ja tulla paikalle. Pleasurebot_3000 kuittaa.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2008 09:46
voisi tulla humppaamaan...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.05.2008 12:42
Tänne minäkin suuntaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.05.2008 15:34

Lainaus: Aditu

Tänne minäkin suuntaan

Ja minä muassa
Kirjoittanut: Kalle (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.05.2008 02:51
HUOM! Viime hetken tärkeä tiedotus!

Tässä tapahtumassa myynnissä Beati Mortuin "All But Dreams Will Die" -albumi, joka virallisesti julkaistaan vasta 30.5. - nyt siis kertakaikkisen loistava mahdollisuus hankkia tuo mestariteos jo ennen muuta maailmaa sopuhintaan! Myynnissä myös Beati Mortui -paitoja.

Aikaisimmille saapujille myös jaossa ilmaiseksi Negatief -lehden viimeisintä numeroa ja Dark Alliance -sampler-CD:tä. Negatiefin kyseisessä numerossa Beati Mortuin haastattelu ja sampler-CD:llä Beati Mortuin musiikkia. Saavu siis ajoissa paikalle, sillä aikainen bilettäjä lehden ja CD:n nappaa ^__^.

Beati Mortuita voi käydä ennakkodiggailemassa heidän MySpace -sivullaan: http://www.myspace.com/beatimortui

Levyn biisilista näyttää tältä:

01. Don´t Look Back
02. Another Pain
03. Mirror
04. Winter
05. Victims Are Not We All
06. Syvään Sineen
07. Gangraena
08. Blood I Taste
09. Cut
10. Cancer
11. Modus Operandi
12. Don´t Look Back Eisenfunk Remix
13. Don´t Look Back Iambia Remix
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 09:22
Tuli vaan mieleen, että mites pääsisi esiintymään joskus tonne. Voisiko Kalle meilata mulle?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.05.2008 09:33

Lainaus: kalmakalle

Tuli vaan mieleen, että mites pääsisi esiintymään joskus tonne. Voisiko Kalle meilata mulle?

Laita Kallelle meiliä itse, se osoitehan löytyy syn/\psin sivuilta.

Ikävä kyllä minun täytyy feidata Syna-snapseilut tällä kertaa, huomenna kun on studio kukonlaulun aikaan, ja tänään pitää saada kiljoona yksitoistatuhatta asiaa aikaan...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 09:46
Hetteri
Joo kivaa että sulla on musa harrastuksia se on mun elämässä tavoite että saan kokoajan parempaa EBM tehtyä Tehdään jo uutta plättyä tässä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.05.2008 13:03
Tänään Aditun kanssa tänne!

Mie tulen suoraan töistä tosin, joten saa nähdä näytänkö mitenkään ihmeelliseltä... :'D

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit