Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Goottikahvila # 7

Taas olisi tarjolla kuukausittainen goottikahvila, Kahvila Soihdussa, www.soihtu.org
27.5. tiistaina klo: 17-20 !!!!
Paikalla on taas mukavaa yhdessäoloa, ja kahvilasta voi ostaa herkullisia salaatteja, teetä (16 eri laatua) ja kahvia
Saapukaahan paikalle, ja rohkaistukaa myös uudet tyypit

pimeys=hulluus

Oi oi pääsisinköhän tänne.. Olis kiva nähä ihmeisiä kun ei täällä himassakaan mitään ole ._.

~

Lainaus: Tuulentytar

Oi oi pääsisinköhän tänne..

Toivottavasti pääset

pimeys=hulluus

Pitää yrittää saapua paikalle, ellei tule työvuoroa tuolloin.

Does it really matter?

Joo, tänne raivaan tieni, toivon mukaan ainakin.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

Hey, jee! Olen tuolloin vain klo 16 asti töissä, vaikkakin Jumbossa asti, eli voisin haahuilla sinne sitten suoraan (ja vähän myöhässä, koska en välttämättä halua tulla miittiin farkuissa, joiden päällä saattaa olla mitä vain eritettä lapsista saa irti ), mutta kuitenkin!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Mä tuun kans mököttämään
Nyt kun kouluduunit eivät voi tulla tielle, ja olen kesälaitumilla työtä lukuun ottamatta, niin mikäpä ettei. Olen joutunut edelliset pari kahvilaa feidaamaan, niin nyt olisi hyvä tulla todistamaan että on yhä hengissä ja aktiivinen. Näkisi sitten teitäkin, ja hakea referenssimatskua tulevaan foorumisarjikseeni... SSHHHH.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Pääsisin tulemaan, mutta jätän väliin syistä tuntemattomista.. 'jee'

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

Jooh mulla onkin tona aamuna sopivasti viimenen koe niin voikin sitten ihan rauhassa ja lunkisti tulla nautiskelemaan capuccinoa ja teetä.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 12 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, Blackrat, groomeri, Civateo, Tillie, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!