Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa (osa 2)

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.11.2008 18:38
No en nyt varsinaisesti saanut mitään, mutta ostin puoli-ilmaiseksi pronssinvärisen, metallisen leijonanpää-ovikolkuttimen. Sopii täydellisesti oveeni "1st class only" -kyltin lisäksi.
Kirjoittanut: impressio (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:21
Kaakaopapuja Caffista! NOMNOMNOM.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:29
No tänään mä sain kuulla niin loistavan uutisen, etten parempaa ois voinu kuulla!!!!
Mähän olin ihan yybermasiksissa tossa loppukesästä ku todettiin c-hepatiitti. (ja luulin olleeni aina niin varovainen) Tänään tuli verikokeen tulokset (rutiini seurantaa keuhkokuumeen jälkeen) niin se kirottu heppa onkin kadonnut mun verestä!!!!!!! Sitä ei siis vaan ENÄÄ OO!!!!!!! Joten voin sanoa saaneeni jotain kivaa
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:59
No joo...
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.11.2008 21:00

Lainaus: FrozenCorpse

No joo...

Sain tänään nojoota?
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.11.2008 21:19

Lainaus: Ninni

Tänään tuli verikokeen tulokset (rutiini seurantaa keuhkokuumeen jälkeen) niin se kirottu heppa onkin kadonnut mun verestä!!!!!!!

Onneksi olkoon ihan hirveästi ja haleja täältä Jyväskylästä, jos siis otat ne vastaan ja jos haleja saa antaa!!!!!!!! Olen onnellinen puolestasi!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 14:26
Onnee Ninni!
Meigä teki tilauksen Strobelightille just tossa äsken ja nyt odotan innolla että saan pian kasan CD:tä postisedältä...Pian = n. pari viikkoo, mut silti!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 17:44
Sain tänää Trinity Bloodin ykkösosan ystävältäni Vihdoin pääsee lukemaan sitä ja niitä jälkimmäisiä osia, jotka ovat kaapissa odottaneet.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2008 21:03
uuden piirrustusvihon jonka olis tarkotus kestää noita parempiakin tusseja.. jaaa... sitte sain OHUEN uuden rajaustussin ja.. uudet ratsastuskengät.. ja uuden mangan..ja..suklaata..
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.11.2008 11:05
Ostin SAW IV:n eilen itselleni. Khyl oli vaan hyvä elokuva.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit