Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rockperry 18-19.7.2008

Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2008 00:00

Lainaus: Layil

Miitit:
Perjantaina 15.00

koitanpa yrittää etsiytyä tuonne sitte : D kattoo kuinka kerkiää junaan..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.07.2008 11:13
Mä kanssa yritän päästä mukaan tänään, jos vaan ollaan tosiaan ajoissa paikalla..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.07.2008 12:44
Olipas se hieno reissu Ja oli mahtavaa miitata muutamia foorumilaisia siinä samalla. Saatiinhan se aikaiseen, vaikka välillä tuntui, että meitä tulee vaan se pari sinne.
Esiintyjät olivat ihan toimivia. Stam1nan pojilla pyöri tukka hienosti, kuten saattoi olettaakin. Mutta Pain kyllä sai kaikki mun pisteet kotiin vietäväksi. Siinä oli kyllä kaikki kohdallaan. Niin ja pakko mun on mainita myös Negative. Hih.. Se on mun jonkinlainen musiikillinen perverssio. Niin ja In Flames ..No pyrot oli hienoja, mutta muuten siitä jäi kyllä jotain puuttumaan. Harmi.. Sitä kun kovasti odotti.. Sillee vähän jäi kaipaamaan jotain. Mutta fiilis oli hyvä ja pää-asia kai oli se, että oli hauskaa!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 13:25

Lainaus: Funereal Soul

Niin ja In Flames ..No pyrot oli hienoja

Oli se hyvä keikka, mut ei kyllä voittanu viimevuoden eturivipaikkaa Lopetus oli aivan mahtava. Ilotulituksia My Sweet Shadow

Tänään taas Perryyn.
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 13:42
En oo käynyt koneelle pariin päivään, joten multa meni tuo ilmoitus miitistä täysin ohi.. No, tuskin olisin siinä ehtinyt kovin kauaa pyörimään kun Nicole aloitti heti puolelta. Mahtava reissu! Mutta se tuli taas huomattua että pienikokoisella on hankalaa. Painin keikka meni totaalisesti ohi kun kaikki kolmemetriset kaapit päätti tunkea juuri sopivasti siihen eteen hyppimään..! Siitä viis, COB:n näin ihan eturivistä ja sitähän varten sinne tuli lähdettyä!
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2008 14:02

Pain kyllä sai kaikki mun pisteet kotiin vietäväksi

Tuon minäkin kovasti allekirjoitan. Oli kyllä imo paras esitys perjantailta. Vieläkin ihan fiiliksissä ja kurkku kipeänä huutamisesta. Enpä osannut odottaa että olisivat noin hyvin livenä toimineet.
Ja ne välispiikit
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 16:24

Pain kyllä sai kaikki mun pisteet kotiin vietäväksi

minä myös allekirjotan olis kyl yli-ihana keikka. paikat on kipeenä ku tuli riehuttua siellä : D
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 20:16
Hui-ui, enpä minäkään tuota miitin ajankohtaa huomannut tarkistaa, taisinpa tuolloin olla vielä keskustassa palloilemassa!

Rockperry minun osiltani siis ohi jo perjantaina ja atm näytän melkolailla pahoinpidellyltä. :>

Painin missasin kun oli kavereiden kanssa (jotka lopulta luovuttivat kahta tuntia ennen keikkaa, amatöörit :>) odottamassa In Flamesia lavan edessä. Harmitti jo silloin ja nyt vielä enemmän, kun tuota hehkuttelette. :D In Flames oli jees, mutta taisin silti pitää enemmän Ruisrockin '07 keikasta...
Niin tai näin, lopetus oli kyllä aivan loistava, kuten Layil totesi. :>
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2008 12:17

Lainaus: emmelin

taisin silti pitää enemmän Ruisrockin '07 keikasta...

Sama juttu

Lauantaina oli hienoa vaikka kattelinkin lähinnä vaan 69 eyesin ja paradise lostin, mut hyvin veti ja sain hyviä kuvia (voi kattella irc-galleriassa muutamaa) Amorphista kuuntelin sit kauempaa. Vuos sit se nähtiin eturivistä
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2008 18:06
Hiukan kyllä jäi toi Paradise Lostkin kalvamaan... :< Olen nyt jo kolmesti tuon rytmiryhmän missannut ja kiinnostaisi nähdä livenä.
Oh well, better luck next time jnpp.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit