Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

13.

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.10.2006 20:02
Päinvastoin, perjantai 13. on yleensä mun kohdalla tavallista parempi päivä. Nytkin mul oli nimipäivä just sillon ja postiluukusta lenteli lahjoja aamulla
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2006 22:48
Itselleni ihan normaalipäivä ja uskon myös että ihmiset itse panikoimalla kyseisestä päivästä aiheuttavat osan kaikesta ja loput sattumaa jos jotain käy. Eikä tuo wikipedian juttu tätä uskomusta horjuttanut, eipä ole ihmisillä suuria perusteita uskoa mihinkään kirottuun päivään. Oudointa lienee että valta osa joka pelkää perjantai 13 päivää ei varmaan edes tiedä tota. Ne on vaan taikauskoisia kun ovat oppineet siihen.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:55
itsellänikin kyseinen päivä on tavallista kivempi =D
kaikki tuntuu onnistuvan silloin..
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2006 23:24
Yleensä perjantain 13. päivä on ollut täysin normaali päivä, mutta nyt kävi niin, että vessanpönttö hajosi (naurakaa vaan). Veljen kämpille sitten viikonlopuksi...
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:24
Minä meinasin jäädä auton alle kyseisenä päivänä muutama vuosi takaperin. Kun olin ylittämässä tietä, luonnollisesti käytin suojatietä (valotkin olivat jalankulkioille vihreät). Kuski puhui kännykkään rööki huulessa ja pelkääjän paikalla oli nainen jolla oli viinapulloja sylissään (sen verran ehdin vilkaista sisälle ennen kuin auto kaasutti pois), tyhjiä ja täysiä. Toivottavasti kuski ei niitä ollut tyhjentänyt.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2007 15:11
pari kolme vuotta sitten osui wanhojen päivät kyseiselle päivälle (pe 13.2.04) sattumoisin täytin myös kyseisenä perjantaina 18 vuotta. Päivä meni ihan hyvin ja iltakin. mutta yöllä meidän kuskilta loppui autosta bensa, ja ei sekään vielä niin paha ollut kun päästin kuitenkin bensikselle asti. Illalla kotiovella kuitenkin huomattiin että avaimet oli jäänyt silloisen miesystäväni toisien housujen taskuun, kello oli jotain 4 yöllä. Mentiin sitten autoon nukkumaan. miesystäväni piti autoa päällä ja miä torkuin kylmissäni vieressä. aamulla seitsemän aikaan menin hakemaan isännöitsijältä avaimet. vähän kyllä hävetti mennä la aamuna siihen aikaan häiritsemään vanhaa pariskuntaa. ja en varmaan tuoksahtanut yhtään vanhalta viinalta..
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 01.04.2007 01:53
Olen hieman taikauskoinenkin, mutta minulle perjantai 13. on aina ollut epäonninen päivä, tavalla tai toisella.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.04.2007 20:28
kauhulla odotan... seuraava perjantai 13. pitäis mennä vuokramökille jätkäporukalla.
odotettavissa lienee jotakin, josta luultavasti ei tule kuin sanomista.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2007 20:43
oho kato mäki meen jonnekki sillon pe 13. njaa ei kai siin mitää satu toivottavasti
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2007 10:47
Kyseinen päivä minun kohdallani on oikea onnenpäivä. Ihme kyllä niin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!