Gootti.net

Lumouksen miitit

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2008 13:54
Tarkotuksena on siis pitää Lumouksen aikana sen ulkopuolella miittejä, että alaikäisetkin pääsisivät mukaan (esim. minä). Aiheelle ehdotettiin oman keskustelun aloittamista joten tässä se olisi.

On ehdotettu, että jokaiselle päivälle järjestettäisiin oma miittinsä. Torstaina ja perjantaina paikaksi on ehdotettu tullintorin alakerrassa sijaitsevaa kahvilaa. Sunnuntaiksi on ehdotettu miitin pitämistä gothicllä, mutta saa nähdä salliiko sää.

Oma ehdotukseni olisi lauantaille ennen Vuoden synkin juhla elokuvanäytöstä (porukka voi miitistä siirtyä sitten kattomaan sen ja sinne pääsis myös alaikäisetkin). Näytöksiä on kaksi(?) niin voisi valita toisen niistä.

Ehdotuksia
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.06.2008 22:13
Näytöksiä on kaksi 14 sekä 16. Itse varmaan pyrin tuohon aikaisempaan menemään josko sitten pitänee vielä katsoa mitä muu seurueeni ja muut suunnitelmani antavat periksi.

Miten porukan sitten tunnistaa? Eritysmerkkiä?
  • Lähetetty: 25.06.2008 22:17

Lainaus: Desternia

Miten porukan sitten tunnistaa? Eritysmerkkiä?

Pitääkö askarrella joku gootti.net juttu.. hmm.. ainakin mun laukussa tulee lukemaan gootti.net
Tosiaan olisin luultavasti vain lauantaina tulossa miittiin.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2008 00:34
Joku jos on tarkkasilmäinen voi nykiä minua hihasta, vihjeeksi annan ison tekstin The Smiths takkini selkäpuolella.
Aurinkoista Lumousta kaikille ja ulkopaikkakuntalaisille: tervetuloa!!!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2008 19:17
ääää!!! Tän päivän miitti meni aikalailla mönkään ite ainakin istuin kyseisessä kahvilassa tunnin verran, mutta se meni piru vie kiinni jo neljältä, eikä siellä ollut ketään!!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 27.06.2008 11:08
Meikä on huomenna darkmarketissa ostoksilla ja sitten illemmalla siellä Dog's Home pubissa iltapäiväkerhossa Koitan bongailla jos näkyy tuttuja ja tuun sit utelee et "ootko gootti.nettiläinen?" Mut tunnistaa lyhyistä pinkinliilahtavista hiuksista
  • Lähetetty: 27.06.2008 13:14
onko miittiin tänään tulossa ketään? Olisi kiva tietää, ettei sitten vaan hölmöile sielä ympäriinsä yksikseen.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2008 13:15
ömöm... mä olen Dark Marketilla huomenna shoppaamassa joskus 11-13 välillä ja sitten sunnuntaina tulen gothnikille. 8) saa bongailla, ja tulla juttelemaan, koska mä en itse varmaan kehtaa kun nuubi olen 8DD mullon nyt tälläiset kusenkeltaisetblondit ja oon about 160cm pitkä 8D sit jossai laukus lukee varmaan että 'Dollie'.
  • Lähetetty: 27.06.2008 13:21
ja siitä vuoden synkin juhla -systeemistä, itse suunnittelin myös meneväni aikaisempaan esitykseen.
  • Lähetetty: 27.06.2008 21:31

Lainaus: groomeri

ja siitä vuoden synkin juhla -systeemistä, itse suunnittelin myös meneväni aikaisempaan esitykseen.

Miitin vois sit varmaa sopia siin jossai lähettyvillä? ennen sitä ekaa esitystä. Dark marketista voi mut bongata.Hyvä tuntomerkki on turkoosivioletit rastat (turkoosi otsis)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit