Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.07.2008 13:52

Lainaus: Cata

Mitä v-ua, ihanko mielivaltaisesti ne saa tukia jaella?

Jeps.

Äitini joka on yrittäjä sairastui niin ettei pystynyt tekemään töitä (en lähde erittelemään mihin ja miksi) ja hän oli kuukauden verran sairaslomalla, lääkärin määräyksestä. Kaksi kuukautta joutui odottamaan Kelan lausuntoa aiheesta, että saako hän tukia. Kelasta tuli päälle kahden kuukauden jonotuksen jälkeen ilmoitus että tuki on evätty. Kelan oma lääkäri eväsi, perustellen että äitini on pystynyt tekemään töitä (mikä ei todellakaan pidä paikaansa). Parasta siinä aiheessa on se, että kyseinen lääkäri teki päätöksensä ilman että edes näki äitiäni saati potilasrekisteriä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 14:08
Maha jo toistapäivää ihan stnan kipeä :/
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.07.2008 14:18
Joudun tänään lapsenvahdiksi.. Ei siinä mitään , että kaksi vahdittavista ovat 10 ja 13 vuotiaita ja kilttejä , jotka ihan ikänsäkinpuolesta pärjäisivät ilman vahtimista. Ongelmana on vaan 5 vuotias ad/hd taulapääpaviaani serkkuni, jonka voisi käytöstapojensa johdosta luulla kasvaneen tynnyrissä. Muuten nuo kolme voisi jättää keskenään, mutta kun 10 ja 13 vuotias eivät puhu lainkaan suomea ja 5vuotias ei tietenkään osaa englantia. Lisäksi inhoksun suurinta osaa alle kouluikäisistä lapsista ja kun tuo tapaus on vielä extra huonokäytöksinen.. Taidan pelotella sen käyttäytymään kiltisti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 14:37

Lainaus: Cata

Mitä v-ua, ihanko mielivaltaisesti ne saa tukia jaella?

Kyllä. Kenkälankkia naamariin vaan...
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2008 17:34
Ärsyttää kun porukat vaan lellii mun siskoa.
Esim.
- minä sain 3 euroa viikkorahaa (tiedän, oon köyhä) ja sisko 5 euroa vaikka oli salaa yön ulkona
- minä sain noin 10 euroa maksavan hameen ja sisko noin 25 euroa maksavan hupparin
- sisko pääsee lauvantaina kaupungille, minä en
- siskolle annetaan rahaa mennä perjantaina elokuviin, vaikka minulle luvattiin seuraava elokuva reissu (sisko nimittäin kävi vähän aikaa sitten)
- minä en saa olla yksin yötä kotona, sisko sai kun oli minun ikäinen
- jos sisko ja minä riidellään vanhemmat pitää aina sen puolia

ja listä jatkuu loputtomiin...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.07.2008 18:20

Lainaus: Yasha

minä sain 3 euroa viikkorahaa (tiedän, oon köyhä) ja sisko 5 euroa vaikka oli salaa yön ulkona

Sinisilmäinen selitys tälle olisi: siskosi on vanhempi, hän tarvitsee enemmän rahaa (ryyppäämiseen). Toisin sanoen, tuttu tunne.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.07.2008 18:43

Lainaus: Chrystalis

Kelan oma lääkäri eväsi, perustellen että äitini on pystynyt tekemään töitä (mikä ei todellakaan pidä paikaansa).

No jo on meininki. Kaks kuukautta on hiton pitkä aika elää epävarmasti.
Perustelisivat edes aiheellisesti, mutta niissä lapuissa on vain kapulakieltä ja ympäripyöreitä lauseita, itse en tosta oman hakemukseni hylkäämisestä löytänyt ainuttakaan perustetta, hyvää tai huonoa. : |

Terapeutti kyllä jo kuukausi sitten varoitteli, että kuntoutusrahan myöntäminen on tosi mielivaltaista, eritoten nuorille. Toivotaan nyt vaan, että valitus menee läpi, sillä tää tilanne on aivan arsesta: työkkäri ei ota mua työttömäksi työnhakijaksi koska olen aikuislukiossa kirjoilla --> olen "opiskelija", Kela taas ei katso mua opiskelijaksi koska suoritan kursseja liian vähän!

Yhteiskunta kusee.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.07.2008 18:55
Njahas, HOAS sanoo irti määräaikaisen sopimukseni kuukauden varoajalla. Laitoinpa meiliä ja soitan perään jos eivät pian vastaa. Huoh. Mihinköhän sitä sitten muuttaisi jos ne oikeasti potkivat minut ulos?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 19:03

Lainaus: Heetteri

Njahas, HOAS sanoo irti määräaikaisen sopimukseni kuukauden varoajalla. Laitoinpa meiliä ja soitan perään jos eivät pian vastaa. Huoh. Mihinköhän sitä sitten muuttaisi jos ne oikeasti potkivat minut ulos?

Telttaan? Savimajaan? Meille? Voi prkl... Nyt olisi mainio hetki polttopullokepposelle!

Varvas on kipeä ja muuttuu varmaan pikapuoliin värikkääksi, sen päällä oli tänään hetkellisesti monta kiloa hevosta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.07.2008 19:07

Lainaus: Piiskansiima

Varvas on kipeä ja muuttuu varmaan pikapuoliin värikkääksi, sen päällä oli tänään hetkellisesti monta kiloa hevosta

Syvimmät osanottoni ja myötäsärkyni, tiedän tunteen turhankin hyvin. Nimittäin tänään tulin viimeksi itse tallotuksi. Kyseessä tosin oli vain kuukauden ikäinen pikkuvarsa, joten suurta vahinkoa ei sinänsä olisi pitänyt tapahtua. Harmi vain että se oli se valmiiksi perhanan kipeä ja turvonnut varvas. Auts.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit