Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 11:36

Lainaus: Sire

Ootko kokeillu webmessengeriä?

No joo, mutta kun mä en tykkää siitä. Ongelmana taitaa olla tää kone, kun se ei anna asentaa jostain syystä päivityksiä O_o
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 06.08.2008 12:41
Isän piti soittaa ennen puoltapäivää. Eipä oo kuulunut soittoa eikä miehestä muutakaan. Nooh ei voi mtin. Oon vaan ollu valmis lähtemään minuutin varoitus ajalla 11 asti. Olis ollu ees mukavaa kuulla, että ei mennäkään minnekään. No mene ja tiedä mitä sen miehen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään.

Muoks. Soitti. noin kymmenen minuuttia sitten eli tuntia myöhemmin kuin piti... me ollaan täällä jo. Juu, kiva kiitos. En olis halunnutkaan viettää aikaa isän ja pikkusiskojen kanssa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2008 21:36
Apua, huomenna hammaslääkäriin! .___. Edellisestä kerrasta ei olekaan kun... n. sata vuotta, silloin kävin viimeksi, kun pääsin peruskoulusta. Pelottaa. Ja kaiken lisäksi joudun kahteen leikkaukseen; viisaudenhampaat pitää leikata ja polvi pitää leikata. Kiitos sukupuun jäsenilleni, kun olette niin sairaita ja ylitaipuvia, että polvet pitää leikellä :<
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.08.2008 15:42
Miksi minun täytyy olla tällainen tunnevammainen, ujo, epäsosiaalinen ja itsestäni epävarma idiootti. En oikeasti tule muiden ihmisten kanssa toimeen enkä osaa tutustua uusiin ihmisiin. Tänään se tuli taas nähtyä ja pikkuhiljaa alkaa mietityttää, että ******** minä tässä kaupungissa edes teen.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.08.2008 07:40
Huh huh. Eilen yönä lähdin käymään lenkillä ja kuten aina viisaasti laitan silloin avaimen oven maton alle. Ollessani rankkasateesa juoksemassa 20min älysin, että rapun aikalukko on voimassa 21-07(joka ois pitäny tajuta siinä vaiheessa jo kun joudun avaamaan lukon päästäkseni rapusta)
Noh, siinä sitten kylmissäni rupean miettimään, että mitäs ***** teen, kun kotona ei ole ketään ja puhelinkin on siellä(koska en tosiaan lenkillä kanna mukana kuin ipodia). Onneksi älysin mennä sitte frendini luo, joka asuu katutasolla koputtelemaan ikkunaan. Tämän äiti sitten järkkäsi mulle kello kaksi yöllä vilttejä ja tyynyjä heidän sohvalleen. Nyt palasin kotiin suihkuun ja klo 10 lähtö mikkelin jurassic rock festivaaleille. Välillä v*tuttaa olla näin sa*tanan tyhmä! :f
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:20
Olen viimeaikoina tehnyt paljon kaikkia tyhmiä ja idioottimaisia tekoja,jotka toivoisin saavani tekemättömiksi...En ole tahallani toiminut väärin,mutta silti olen onnistunut noilla tahattomilla teoillanikin pilaamaan ja tyrimään kaiken...Miksi en osaa koskaan toimia oikein?Miksi onnistun aina pilaamaan kaiken hyvän...?En vain osaa tehdä yhtikäs mitään oikealla tavalla...
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • • Muokkasi: Tiragen
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:23
No voi pörkele. Maanantaina pitäisi muuttaa pois pohjanmaalta, Rovaniemelle. Ja nyt kävikin ilmi että porat ei lähde ajamaan sinne vaan laittavat junassa matkustamaan, ja tällä järjestelyllä en todellakaan saa kaikkia tarvittavia kamoja mukaani sitten asuntolaan. Ei helvetti. Ja kun rovaniemeltä ei aivan helposti, varsinkaan opiskelijabudjetilla, lähdetä matkustamaan lappi-pohjanmaa väliä kotiin jääneeiden tavaroiden perässä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 08.08.2008 14:11
The Wildhearts konsertoi Tavastialla, ja keikka on tietenkin K18. Olen odottanut tätä bändiä Suomeen pian pari vuotta, ja nyt ku se tulee niin... >____< PRKL!

/muoks.
Nyrkkeilysäkki irtosi TAAS katosta, vaikka tällä kertaa se oli 12 ruuvilla kiinni >___< Mitä helv? Syön sen kohta, stna. Ei voi ees purkaa tätä ärsyyntymistä siihen saatanan säkkiin kun meni perhana putoamaan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2008 16:28
Käden, jalkojen (jalkaterien siis) ja lonkan lisäksi nyt kipeytyivät myös nilkat. Voi perkele! Ja sinne reumalääkärille pääsyä joutuu vain kiltisti odottamaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 08.08.2008 21:46
Kauhean paha olla taas.. Eipä siihenkään voi muuta sanoa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!