Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 4)

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.10.2008 11:41
Väsyttää. On niin hienoa nähdä painajaisia ja muka nukkua kuiteskin sellaiset 8-9 tuntia, kun olo on siltikin, kuin olisi koko yön valvonut. Ja sitten levottomana taidan pitää tuon miehekkeenkin aina väliin hereillä
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2008 13:23
Pääsis jo lähteen töistä niin pääsis lomalle! >:F Ei jaksa istua täällä enääääääää!
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.10.2008 14:42
"mikä H*lvetti on ku ei pääse kirjautumaan foorumille?!"
(Käyttäjätunnus dork eyes)
. . . . . . .Hyvä.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.10.2008 17:04
Äh, mun opintotuessa taitaa olla jotain mätää. Tilille tulee rahaa vähemmän kuin mitä opintotukipäätöksessä sanotaan. Pitää kai huomenna raahautua kyselemään asiasta, kun en oo liian rikas
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:09
Kaikki tuntuu menevän pieleen, tai ei ihan kaikki, mutta liian monet asiat. Olen todellä hyvä sotkemaan asioita ja oli kamala (työ)päivä näin pari asiaa mainitakseni.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.10.2008 20:23
Huomenna koulua kasista viiteen Vikana triplatunti saksaa, ei elämä.. Kuka sen muka kestää, kaksoistunti on ihan tarpeeksi. Vapaa-aikaa minulla oli tänään huimat kymmenen minuuttia. Kiitos, opiskelut
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2008 23:07

Lainaus: kuopassa

En ole varma onko se vainaa, sillä sehän saattaa vain teeskennellä (jos on esim. joku horrostila tai sen juuret elossa).

Uaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh... *miehet*

Joku puutarhailua harrastava saisi varmaan tuosta Pisum Sativumin osan hengityselimistön näkyvään osaan. Minä kuitenkin sanon, että ei, kasvit tuskin huvikseen teeskentelevät kuollutta. Se ON kuollut. Get over it, ja lompsi bioroskiksen kautta kukkakauppaan ostamaan uutta tilalle. Suosittelen traakkipuuta, se säilyy hengissä satunnaisella kastelulla (itse asiassa sen täytyy kuivua välillä!) eikä ole niin nuuka valonsaannin suhteen. Ainut miinus on, että se taitaa olla myrkyllinen eläimille.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.10.2008 02:21

Lainaus: Piiskansiima

Suosittelen traakkipuuta, se säilyy hengissä

Olen eri mieltä! Kamalan hankala kasvi, olen tappanut kaksi kipaletta. Ja omat vaikeammat kasvit taasen eivät kuole millään.

Marisen tällä kertaa siitä etten ikinä osaa tehdä asioita ajoissa. Näin sitä kello 2 yöllä luetaan huomisiin kaksiin kokeisiin. On pakko. Koska lukeminen maistuu puulta, tulin mieluummin tänne kirjoittelemaan. Go me, go!
Kirjoittanut: Azop (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 07:48

Lainaus: Piiskansiima

Joku puutarhailua harrastava saisi varmaan tuosta Pisum Sativumin osan hengityselimistön näkyvään osaan.

Meni jo...ja se sativum kirjoitetaan pienellä koska se on lajinimi (Pisum taasen isolla koska se on sukunimi)
BlackWolver siis tässä pätee puutarhurin ammatillaan

Ihanaa kun kissat herättää 6.45 moouruamisella
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.10.2008 10:20
Chrystalis
Krisse, sä tiedät itsekin että et ole ollut uskollinen, joten pata kattilaa soimaa. :/ Anna olla, turha on näin arkaluontoisia juttuja vatvoa jossain gootti.netissä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit