Gootti.net

Goottifoorumi: Arkisto: Esihistoriaa: Kolme Seisoo Vinossa

Täällä valvovat: kuopassa

Cata:
    "Johanna Palaa, Jeanne D'Arc-kokoelmalevyltä löytyy Geishaa ainakin, samalla levyllä myös Silmien pari biisiä. Löytää kirjastosta, huuto.netissäkin oon nähnyt myynnissä mutta aika kovaan hintaan.
    Ja edelleen samasta kokoelmasta kyse, osaako joku kertoa enemmän sen nimisestä bändistä kuin Kolme seisoo vinossa? Bändiltä on levyllä vaan yks biisi, ois kiva tietää tekikö edes enempää. (levyllä olevan biisin nimi siis Peilisali.)"

Tällaiseen kysymykseen törmäsin taannoin kun huvikseni laitoin vanhan pumppuni nimen hakusanaksi. Joo, tietoa on. Tuossa nuo biisit ovat maanneet turhan panttina, miksei niitä voi olla netissäkin ihmeteltävänä. Laiskan miehen ratkaisu oli laittaa musiikkia MySpacelle, tosin vain kuusi biisiä mahtuu sinne. Joskus kun saan todellisen energisyyskohtauksen niin vois alkaa tehdä kunnon nettisivustoakin kuvineen historiikkeineen. Joskus, siis.

Eli kyseistä bandiä on kuultavissa MySpacessa, naputa siellä haku. Suomalaisen tummanpuhuvan musiikin esihistoriasta kiinnostuneet ja muut, olkaa hyvä!
    Mahtavaa kiitos näistä Pelasti mun loppuyön(tai aamun whatever)

"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden? Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman. Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."

• Muokkasi: Decades
    Tervehdys teille, hyvä synkiöväki!
    Olemme saaneet valmiiksi 18 biisiä sisältävän luotauksen bändimme musiikkiin.Se on nyt kaikkien halukkaiden tilattavissa postiennakolla. CD:ssä on ihan asialliset kannet ja labelit, eli ei mitään tussilla riipusteltuja juttuja laisinkaan. Ensimakua ko tuotokselta saivat jotkut mahdollisesti Schatten-Clubin viime bileisiin osallistuneet jo kuulla Dj- Kaitsun toimesta.

Hinta on 5 euroa + postiennakkomaksu 3,55 euroa. Eli kantamalla 8,55 euroa postiin saat sen omaksesi.

Jos päädyt hankintaratkaisuun, toimit näin:
    Lähetä sähköpostia osoitteeseen
    vinonen@gmail.com
    Aihe:CD tilaus
    Tekstiosassa olisi syytä olla ainakin nimesi ja osoitteesi.

Eipä sitten muuta. Hyvää syksyä vaan kaikille!
    Hei, hienoo! Kiitoksia <:

ite kyl jo last.fm:n kautta joltain "naapurilta" kyselin että mistä hän on Kolme seisoo vinossa-biisinsä löytänyt ja eksyin hänen kauttaan jo teijän MySpaceen...
    tilaus tulee ainakin täältä!
    • Muokkasi: HepZusi
    Tätä innolla odottaen!
    Ja muistakaahan hyvä väki Kolme Seisoo Vinossa Irc-Galleriayhteisö liittykäätten olkaa hyvät! Kolme Seisoo Vinossa I-G

"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden? Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman. Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!