Cata:
"Johanna Palaa, Jeanne D'Arc-kokoelmalevyltä löytyy Geishaa ainakin, samalla levyllä myös Silmien pari biisiä. Löytää kirjastosta, huuto.netissäkin oon nähnyt myynnissä mutta aika kovaan hintaan.
Ja edelleen samasta kokoelmasta kyse, osaako joku kertoa enemmän sen nimisestä bändistä kuin Kolme seisoo vinossa? Bändiltä on levyllä vaan yks biisi, ois kiva tietää tekikö edes enempää. (levyllä olevan biisin nimi siis Peilisali.)"
Tällaiseen kysymykseen törmäsin taannoin kun huvikseni laitoin vanhan pumppuni nimen hakusanaksi. Joo, tietoa on. Tuossa nuo biisit ovat maanneet turhan panttina, miksei niitä voi olla netissäkin ihmeteltävänä. Laiskan miehen ratkaisu oli laittaa musiikkia MySpacelle, tosin vain kuusi biisiä mahtuu sinne. Joskus kun saan todellisen energisyyskohtauksen niin vois alkaa tehdä kunnon nettisivustoakin kuvineen historiikkeineen. Joskus, siis.
Eli kyseistä bandiä on kuultavissa MySpacessa, naputa siellä haku. Suomalaisen tummanpuhuvan musiikin esihistoriasta kiinnostuneet ja muut, olkaa hyvä!
Mahtavaa kiitos näistä

Pelasti mun loppuyön(tai aamun whatever)
"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden?
Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman.
Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."
Tervehdys teille, hyvä synkiöväki!
Olemme saaneet valmiiksi 18 biisiä sisältävän luotauksen bändimme musiikkiin.Se on nyt kaikkien halukkaiden tilattavissa postiennakolla. CD:ssä on ihan asialliset kannet ja labelit, eli ei mitään tussilla riipusteltuja juttuja laisinkaan. Ensimakua ko tuotokselta saivat jotkut mahdollisesti Schatten-Clubin viime bileisiin osallistuneet jo kuulla Dj- Kaitsun toimesta.
Hinta on 5 euroa + postiennakkomaksu 3,55 euroa. Eli kantamalla 8,55 euroa postiin saat sen omaksesi.
Jos päädyt hankintaratkaisuun, toimit näin:
Lähetä sähköpostia osoitteeseen
vinonen@gmail.com
Aihe:CD tilaus
Tekstiosassa olisi syytä olla ainakin nimesi ja osoitteesi.
Eipä sitten muuta. Hyvää syksyä vaan kaikille!
Tätä innolla odottaen!
Ja muistakaahan hyvä väki Kolme Seisoo Vinossa Irc-Galleriayhteisö liittykäätten olkaa hyvät!
Kolme Seisoo Vinossa I-G"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden?
Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman.
Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."