Gootti.net

Lempinimesi foorumilla

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 23.07.2008 16:56
Mitä lempinimiä sinulle on täällä annettu, mitkä ovat jääneet mieleen? Ja muistatko, kuka sen antoi? Mielenkiinnosta kyselen. En etsiessäni löytänyt samanlaista keskustelua, mutta lukkoa vain jos tällainen jo löytyy.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 16:58
XERRRRRXEEEEEESSSS!!! Tämä alkoi jostain mystisestä offtopicista, jossa seikkailivat myös LOTR-heput ja tietenkin Leonidas.

Niin, ja varmaan myös Foorumin Viralliset Tissit. Se on tullut ihan omilla ansioilla.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 23.07.2008 17:33
En ole pistänyt edes merkille saaneeni lempinimiä. Tai no, monet lyhentävät pelkäksi Bronzeksi, mutta en osaa sanoa kuka sen aloitti.

edit: Jaa, taisipa joku vääntää myös muotoon Pronssis. En kyllä muista kuka oli kyseessä.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2008 19:19
Olen sitä mieltä että tämä ei vaan rikastuta keskustelua.

Should I...?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 19:45

Lainaus: Deadboy

Olen sitä mieltä että tämä ei vaan rikastuta keskustelua.

Kun katsoo muita suosituimpia keskusteluja (esim. mistä nimimerkkisi tulee, kirjoita kun saat jotain kivaa yms.) niin tämä tuntuu kyllä ihan yhtä järkevältä jos joku on saanut foorumeilla jonkun lempinimen, niin olisi siitä ihan kiva kuulla. Toisaalta, tämän voisi kyllä levittää muutenkin lempinimiin, vai onko sellainen jo?
  • Lähetetty: 23.07.2008 20:52
Joku muu saa tehdä päätöksen pidetäänkö tämä auki, mun mielipiteet kun poikkeaa aika usein enemmistöstä täällä. Mua kun ei kiinnosta ja mun mielestä tämä on aika demiä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.07.2008 21:00

Lainaus: Deadboy

Kelju K. Kojootilla normipäivä
Should I...?

Hahaa, panokset kovenevat. Tuota kuvaa katsellessa tekee mieli sanoa, että "antaa paukkua", mutta kai tämän sitten voi kuitenkin jättää räjäyttämättä. Kyllä niitä turhempiakin aiheita tulee lukotettavaksi.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 23.07.2008 21:12
Musta tää on kiva aihe.

Jotkut sanoo mua Nexuks ja toihan Nexubus on mun "sukunimi", koko taiteilijanimi kuuluu Shagriml Fithlealthran Nexubus. Monet kutsuu mua sekä netis että varsinkin IRL shagiks tai shägiks
  • Lähetetty: 23.07.2008 21:22
Okay, Kelju k. Gojootti säästää TNT:t jotain muuta topikkia varten. Ei se olisikaan ollut kivaa noin mukavan tytön aihetta pamauttaa ilmaan.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2008 22:47
Eihän tämä todellakaan mitenkään tarpeellinen ketju ole, mutta sekoittuu siihen "sanapeli"-osastoon aika hyvin Demimäinen? Kuinka niin? *köhdemittäjäjovuodesta-04köh*

Kiitos, Deadboy. Olet suloinen. Olette kaikki suloisia.

Noniin, offtopic off.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit