Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lentokenttien metallinpaljastimet?

Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2008 18:13
Riippuu vähän tullista.
Ainakin yksi laite oli herkkä ja piippari edessä kulkevan tytön metallikorulle, jossain tuollaista ei edes huomata.
Kerran meillä piippasi ja loppujen lopuksi, pitkän laukun purkamisen jälkeen tullimiehet suostuivat näyttämään, missä osassa metallinen asia on. Noh, pienet pentaque-pallothan ne siellä piippasivat xD
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 29.07.2008 21:20
Heh. Kyllähän ne tullit vähän ylireagoi joskus. Kun olin menossa bussilla venäjälle, ja olimme juuri tulleet tulliin katselin ikkunasta kun miehet kopeloivat bussin aivan peräkotaisin. xD Heillä oli metallinpaljastimet, ja kopeloivat kaikki esineet jotka alkoivat piipata. Penaalista niittivyöhön. Oli kyllä aika huvittavaa katsella sitä touhua. Se kyllä kesti aivan järkyttävän pitkään. Olimme tullissa noin 20 minuuttia, ja enemmänkin.

Edit:// Voiko muuten hiuslakka pullo piiipata jos se on matkalaukussa? (Hyvä minä xD ) (Venäjälle mennessä se ei piipannut, joka oli oikeasti tosi ihme.)
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:08
Itse olin menossa Kreikkaan, oltiin vielä Suomessa. Tullissa sitten alkoi tietenkin "piip-piip"! Ja syypäänä oli vyöni...
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:20
Mä oon muutamaan kertaan piipannut porteissa, vaikka kuinka oon riisuutunu Viimeksi riitti kun sanoin että korsettihan se siellä piippaa
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.08.2008 00:49
Koko pienen ikäni mie olen matkustellut ja erinäisiä tullikokemuksia kertynyt. Mm. Venäjällä tuossa 90 -luvun alussa isäni pääsi ruumiintarkastukseen ihan siitä ilosta että oli näyttänyt tarpeeksi epäilyttävältä. :> Nykyään olen tottunut siihen että olen ehdoton vakipiippailija aina kun lentokenttäporteista hipsin läpi, enkä juurikaan käytä metallihiluja - etenkään lentokoneeseen mennessäni. Korsetitkin laitan kiltisti ruumaan, joten niistäkään ei ole koskaan tullut ongelmia (paitsi Euroopan Parlamentissa, jossa epähuomiossa päälleni kiskaisema korsetti herätti hämmennystä..). Normisti pyytävät tosiaan ottamaan nuo kengät pois ja laittamaan läpivalaisuun, oli sitten kyse purjehduskengistä tai vähän suuremmalla metallimäärällä varustetuista kengistä. Viime keväänä Brysselissä tosin minut kenkineni vietiin sivummalle ja pyydettiin englantia puhuva täti kyselemään mielenkiintoisia. Siinä sitten ensin tesmailivat kenkiä jonkin aikaa parillakin eri läpivalaisulla ja lopulta vielä kuljettivat minua edestakaisin porteista läpi. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut noin tarkkaa touhua, vaikka muutamia kertoja olenkin tullut ekstraturvatarkastusten kautta epämääräisten pommiuhkausten vuoksi.

Mutta turha noista turvatarkastuksista kuitenkaan sen enempää on stressata. Ketjut ym. kannattaa tosiaan laittaa ruumaan, pienemmät helyt menevät kyllä läpivalaisun kautta.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 19:23
kerran olin melkein myöhästyä koneesta kun idioottimaisena olin unohtanut piikkikaulakorun päälle malpensan lentokentällä milanossa, sit semmoinen aika fetish tyyppinen poliisimuija katto mua ja iski silmää ja sanoi et se on heittämättä sen pois et voin tulla ottamaan sen takas kun tulen lomalta.. we chics have to stick together xD
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2008 19:38
Olen käynyt vain Barcelonan, Rooman ja Brysselin lentokentillä, eikä ole koskaan mikään piipannut. Naamassa, korvissa, sormissa ja kaulalla oli korut. Täytyy myöntää, että laitoin kaikki enemmän metallia sisältävät vaatteet kiltisti ruumaan ja riisuin vyön mennessäni portista läpi. Mutta kaikki tavalliset pikkuniitit yms. meni ihan komeasti piippaamatta. Paitsi, että Roomassa huudettiin tavallisesta kaulahuivista, mitä en ole vieläkään tajunnut miksi... Huusivat italiaksi, eikä mun kielitaitoni riittänyt niin pitkälle. Onhan se varmaan aika yksilöllistä, että mille kentälle menee ja millaiset tulli-ihmiset siellä ovat... Mä en uskaltaisi riskeerata, vaan heittäisin kaiken mahdollisesti piippaavan ruumaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 20:40

Lainaus: Elvira

Paitsi, että Roomassa huudettiin tavallisesta kaulahuivista, mitä en ole vieläkään tajunnut miksi...

kokemuksen mukaisesti italiassa (harmittavasti) on systeemit pers**stä. Idea noissa italian lentokentillä on, yks ohi, yks ohi, yks ohi, toi sivulle, yks ohi jne.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit