Gootti.net

Etsin soittajia

Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 30.07.2008 19:04
    The Body Snatcher etsii soittajia soittamaan sinfonista metallia. Musiikkiini vaikuttaa suuresti mm. Bram Stoker's Dracula soundtrack, Apocalyptica, Dimmu Borgir, Swallow the Sun ja Fields of the Nephilim. Tyylinä siis kauhuromanttista mahtipontista jytinää.
    Haussa on ensisijaisesti basisti ja kosketinsoittaja mutta viulistit ja sellistit olisivat erittäin tervetulleita (ainakin sessiomuusikoiksi nauhoituksiin/vast.). Rumpali ja naisvokalisti asustavat Helsingin seudulla ja itse Lahdessa. Ikää rumpalilla muistaakseni 19 ja sopraanojaulajalla 28, itse olen 23. Täysi-ikäisyys olisi siis etu mutta ei pakko. Sukupuolella ei väliä, kunhan sellainen on. Tulkaa ihmeessä kyselemään jos yhtään kiinnostus heräsi.
    tbsnatcher(at)hotmail.com

Vanhempia biisejä löytyy osoitteista:
    www.myspace.com/thebodysnatcherband ja
    www.mikseri.net/bodysnatcher
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 04.08.2008 11:14
    Hahaa, The Body Snatcher onkin ihan uusi tuttavuus minulle. Kappaleet "The Dawn Black", "Wandering Ghost" ja "The Hour of the Wolf" ovat erinomaisia todistuskappaleita sen väitteen tueksi, että suomalainen metallimusiikki on maailman parasta. Toivon bändinne löytävän sen kaipaamat täydennykset joukkoihinsa. Voin kuvitella mihin yhtye yltää jos se saa tarvitsemansa resurssit.

Oletkos jo käynyt jättämässä ilmoituksen myös Metallimusiikki.net-sivuston foorumille?
    • Lähetetty: 04.08.2008 16:40
    Kiitoksia kohteliaisuuksista! Seuraavalle demolle on oikeastaan biisit jo valmiina ja nyt tekisi mieli ruveta treenailemaan keikkoja varten... taitaapa vaan suurinta osaa ihmisiä pelottaa tuo sairas kokoonpano: 3 basistia, rummut, massiiviset orkestraatiot ja kiippariosuudet (jotka tosin on mahdollista soittaa - kun minäkin ne osaan, ja olen sentään basisti, mies ja naislaulut.
    Tyyli on pikkiriikkisen muuttunut noista vanhemmista ralleista... voisin sanoa että reilusti tunnelmallisempaan suuntaan. Toivottavasti jostakin kolosta löytyy sopivat hullut tähänkin hommaan...
    • Lähetetty: 31.08.2008 00:42
    Tänään tulee uutta materiaalia myspaceen ja mikseriin. Kyseessä on orkestraali medley tulevasta demosta "Graveyard Symhonies". Käykääpähän kuuntelemassa, jos vaikka innostuisitte!

Soittaja ehdokkaita otetaan edelleen vastaan. Rohkeasti kyselemään vain! En minä pure... usein.
    Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
    • Lähetetty: 06.09.2008 09:37
    Orchestral Teaser saa mielikuvituksen liitelemään pitkin omia omituisia teitään
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 14.09.2008 07:31
    "Orchestral Teaser" -kappaleessa on tosiaan jotain hyvin tutunomaista siinä heti ensimmäisten sekuntien sisällä. Ihan lupaava näyte, tosin ei tuo niin selkäpiitä kutkuttava klimppi ole kuin varhaisemmat värssyt.

Ardath, löytyykö teiltä musiikkia CD-versiona?
    • Lähetetty: 22.09.2008 23:26
    Kolme demoa olen väkästäny itsekseni (viimeisellä tuo sopraano mukana tosin) ja uutta paraikaa. Toivonmukaan ilmestyy ennen Joulua tuo uutukainen. Voin lähettää kiekkoa kotio jos kiinnostaa. En pahemmin rahnoo pyyä, paitsi nyt postikulut ja Cd:n hinnan. Eli tyyliin 3-5 e. Fiksuin olisi ehkäpä kaksi viimeistä demoa (Ghostfire ja Ghost of the Black Dawn) yhdessä, kun olen miltei kaikki piisit niiltä julkaissut netissä. Yksi biisi siellä tosin on sellainen mitä ei muistaakseni kukaan ole kuullut...

P.S. En viitsi sanoa mikä biisi itselleni tuli mieleen, kun kuuntelin tuon avauksen hetki sävellyksen jälkeen... Sen jälkeen siinä ei kukaan muuta kuulekaan

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit