Gootti.net

Miitti Oulussa? (osa 2)

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.10.2008 20:24

Lainaus: predatoress

Itse edelleen mutustelen, että ilkeääkö sitä yhtäkkiä tuppautua vieraalle maaperälle

plaah, kun on tämmöistä synkistelijäporukkaa kun yhteistä settiä kyllä varmasti löytyy. Ja jos olet menossa Kuusisaareen, niin voihan meidät bongata vasta sieltäkin. <:

ja jos AuroraBorealis yhä stressaa kostyyminsa kanssa, niin eihän se pakollinen ole, myö ollaan niin pelottavan näköistä jengiä jo valmiiksi!
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2008 23:47
Jaah, saattaa olla, että oma Halloweeninvietto rajoittuu perjantaihin kun kämppikselläkään ei ole menoa, mutta voinhan minä silti tiedustella, minnepäin sitä lauantaina pitäisi huristaa, mikäli haluaa nähdä vähän muunlaista meininkiä Olikos ne nyt Catan luona miitin aloitus? Minä kun en tunne oikeastaan ketään täältä...
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bloody Susie
  • Lähetetty: 24.10.2008 12:10
Että lauantainako billeet? Toki mä tuun ja saatanpa tuoda avecinkin

Nyt vaan haluaisin varmistua, että porukkaa on tulossa ettei sitten vaan päädytä juomaan vodkaa BloodySusien ja mun miehekkeeni kanssa jonkun vähemmän laadukkaan kauhuleffan ohella : D
Cata! Ei hele, mikä kommentti
  • Lähetetty: 24.10.2008 16:20

Olikos ne nyt Catan luona miitin aloitus? Minä kun en tunne oikeastaan ketään täältä..

no, ei taida moni muukaan toisiaan kovin hyvin tuntea, mutta ainahan sitä voi vaikka tutustua. Nurkassakin saa istua jos ei halua puhua.

Lainaus: Bloody Susie

Cata! Ei hele, mikä kommentti

no, näinhän se menis jos ketään muuta ei tulis! Mutta ota ihmees säkin avec mukaan, F jo vähän kyselikin sen perään... <:
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.10.2008 19:01

Lainaus: Cata

AuroraBorealis yhä stressaa kostyyminsa kanssa, niin eihän se pakollinen ole, myö ollaan niin pelottavan näköistä jengiä jo valmiiksi!

Juu se saattaapi olla että jää asut hommaamatta, kun ei keksi.. :/ Tylsiä ollaan mutta silti vielä menossa toistaiseksi mukana. Poden tässä kamalaa flunssaa että jospa tämä olo parantuisi sitten vkloppuun mennessä
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 31.10.2008 18:46
Noniin, nyt sitten viime hetken paniikit. mä ehdin jo panikoida jonkin aikaa että tuleeko nyt porukkaa mutta näyttäähän tuota tulevan, ellei huomenna ole joku super-mega-lumimyrsky-hurrikaani ja ihmiset jää kotiin.

Olikos ne nyt Catan luona miitin aloitus? Minä kun en tunne oikeastaan ketään täältä...

jep, miun luokse kokoonnutaan, katsotaan ehkä jotain leffaa tai Simpsoneita, jos mun mielikuvitus pettää : D ja juodaan tietysti jotain pientä. Kuudelta saa tosiaan ruveta ilmestymään, kahdeksalta alkaa Kuusisaaressa meno mutta ei kai sinne niin aikaisin kukaan mene. Bussit 9 ja 19 tulee ihan viereen, kannattaa jäädä pois kun siinä näytössä lukee "Lentokentän(tien) th", mutta jos ei lue niin sitten vaan Automuseon kohdalla olevan pysäkin jälkeen kannattaa painaa nappulaa. hää.
(miun nro on muuten 041-5386130, luotan ettei kukaan jaa mun numeroa puhelinmyyjille ym) Mukavaa, jos predatoress-neitikin uskaltautuu messiin. Kivoiksi ihmisiksivoin kyllä kehua kaikki ilmoittautuneet.

näillä näkymin on tulossa ... 6-10 ihmistä. mutta näistä jopa 5 taitaa olla foorumilaisia <:
  • Lähetetty: 01.11.2008 12:29
Mulla taitaa jäädä välistä, vaikka olisi mielenkiintoa käydä kurkistamassa, minkälaista porukkaa täällä goottinetissä pyörii Mutta eilen tuli jo örvellettyä melko railakkaasti, ja tänään pitäisi opiskellakin

Noh saas nähdä, vielähän tässä on aikaa päättää. Aamukahvi on vasta tippumassa
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.11.2008 13:17
Meikäläisellä ei tuo flunssa hellitä ja alottelen tässä uutta masennuslääkettä juuri niin en uskalla juomahommiakaan.. Joudun siis näillä näkymin tuottamaan pettymyksen. Katsoo vielä illemmalla mutta nyt tuntuu siltä etten oikeasti jaksa lähteä mihinkään. Mutta jos porukka on kuusisaaressa niin pitää vielä vilkaista josko tuota autoilemaan lähtisi sitten illemmalla ja tulisi moikkaamaan. Otan yhteyttä sitten Cataan tai BloodySusieen jos liikun sielläpäin. ://
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2008 14:43
Minä en myöskään pääse tulemaan :/ En kehtaa tulla selvinpäin palloilemaan Kuusisaareen ja en varmaan jaksaisikaan, sen verran väsynytta ollut viime aikoina .__. Lapset on kivoja, mutta tämä odottaminen on aika turhauttavaa, kun tuntuu, ettei mitään voi/saada tehdä >.< Mutta mukavaa iltaa teille muille :)
  • Lähetetty: 01.11.2008 16:14
Ei saa kaikki perua, tai minun pitää mennä Laiskottaa vaan niin valtavasti, ettei jaksaisi ruveta tälläytymään.

Otin Catan numeron varmuuden vuoksi, jos sittenkin tulee innostus lähteä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit