Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa? (osa 2)

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.12.2008 19:06

Lainaus: Cata

Morfinsiaakin ois kerrankin kiva nähdä, kun aiemmat kerrat on mennyt perclleen.
Valitan,aina tuntuu olevan jotain muuta/ei ole rahaa/ei jaksa nousta sängystä sun muuta,mutta toivottavasti nyt ensi vuonna saisin itseäni niskasta kiinni,kun kuitenkin olisi kiva nähdä ihmisiä.
  • Lähetetty: 17.12.2008 13:10
Apua,olisi pitänyt tajuta aikaisemmin että pompin tänään oulussa!!!! :O
Ei näin lyhyellä varoitusajalla ehdi kenenkään kanssa törmäilemään... Mutta jos joku tänään näkee tytön jolla on lyhyt violetti tukka(vähän 'ylikasvanut' keesi) pitkävartiset skottiruutu maiharit,raitasukkikset ja pörrökäsiraudat kiinni hameessa niin saa tulla nykimään hihasta. Se olen minä,epämääräinen hiippari joka tottelee useita nimiä,mutta pitää itse eniten nimestä Morffi tai morffis.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.01.2009 17:19
Jezebel juhlii synttäreitään näillä näkymin 17.1. kotiluolassaan Toppilassa, paikalle saa saapua kynnelle kykenevät. Omat juomat mukaan (saa ottaa evästäkin jos haluaa), emäntä itse väsännee jotain. Ennakkovaroituksena mainittakoon että kämppä ei ole suuren suuri (tiivistä tunnelmaa..) ja eläimiä luolassa on ainakin 2 -- käärme ja hamsteri. Voi olla että koirakin... Jos se on siis saapunut tänne siihen mennessä.
  • Lähetetty: 05.01.2009 19:20
Saatan onnistua raahautumaan paikalle.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.01.2009 23:41
hm... kuulostaa kivalta sulla on varmaan omasta takaa jo tulossa frendejä?
Voisit heittää hei bussilinjat mitkä tulee sinnepäin, + osoitetta vaikka privana! ja saako messiin ottaa avecia? Poikaystävä ei nääs tykkää että rellestän yksinäni.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2009 11:46
Valitettavasti tuli suuremman luokan este ja pirskeitä siirretään jollekin toiselle viikonlopulle. En nimittäin ole edes Oulussa aiemmin puhuttuna ajankohtana. Anteeksi kauheasti, ketuttaa kun menin jo väläyttelemään tuota yhtä päivää ja nyt joudun perumaan.
Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hardlove
  • Lähetetty: 08.01.2009 02:18
Huomauttaisinpa sen verran että 17.01.2009 on teatrialla (liput 12e ennakkoon levykauppa äxästä) Seith ja Swallow The Sun joten eiköhän sitä jonkinlainen miitti saada sinne pystyyn... tosin en taida kehdata edes ilmestyä paikalle jos ei mun uuvet kamppeet oo vielä sillon tullu... ei ehkä näyttäs ihan niinku räppimieheltä

Mäki kyllä asun tässä ihan teatrian naapurissa elikkäs heinäpäässä, mutta on tänne aika pirullinen ottaa mitään isoa ryyppyporukkaa ku 34,5 neliönen yksiö... täällähä ahtaanpaikankammoset hyperventiloi pitkin iltaa.. tosin emmäsit tiä että voiskai tännekki tieten 2-4henkiä mun lisäksi mönkiä ennen teatrian reissua (varoitan jo parvekkeen puuttumisesta, saa roikkua ranskalaiselta sellaiselta)

joku Seith tai Swallow the sun ei ehkä oo ihan goottifoorumin lempibändejä
no mutta ei se tarkoita sitä ettei paikalle kannattaisi sitten tulla vaikkei se suosikkeja olekaan... itsehän olen ainakin melko kaikkiruokainen
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2009 12:18
joku Seith tai Swallow the sun ei ehkä oo ihan goottifoorumin lempibändejä... ärsyttää tuo Teatrian keikkatarjonnan metallipitoisuus, ihan p-skoja bändejä toinen toisensa perään. //avautuminen.

Lainaus: Jezebel

Anteeksi kauheasti, ketuttaa kun menin jo väläyttelemään tuota yhtä päivää ja nyt joudun perumaan.

ei kai se nyt mitään, ehtiipähän ainakin vähän aikaa pitämään tipatonta tammikuuta. : )
Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2009 11:23

joku Seith tai Swallow the sun ei ehkä oo ihan goottifoorumin lempibändejä... ärsyttää tuo Teatrian keikkatarjonnan metallipitoisuus, ihan p-skoja bändejä toinen toisensa perään. //avautuminen.

Voi toista! Mulle tolla listalla oli taas vaikka sun mitä! Tosin en kyllä tykkää Swallow the sunista enää sen jälkeen, kun kohtasin Jyväskylän poijjaat kapakissa, aika paska sakkia...

Lainaus: Jezebel

Valitettavasti tuli suuremman luokan este ja pirskeitä siirretään jollekin toiselle viikonlopulle

Mille viikonlopulle?
Jos saan siihen mennessä kepit huis helkuttiin niin voisin liittyä myös joukkoon iloiseen:P
  • Lähetetty: 22.01.2009 12:49
Voisi olla ihan mukava saada tietoja että voisi järjästää menoja silleen että pääsee paikalle....

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit