Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sudenhetkiä ja yökyöpeleitä

Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2007 11:37
Yöllä riittää energiaa vaikka muille jakaa, ongelma vaan on ku yöjuoksuilla käynti seinäjoella tarkoittaa ruman kaupungin raittia höystettynä p****rallilla ja vielä useammilla juopoilla. Mutta onneksi voi kadota mm. netin ihmeelliseen maailmaan.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2007 23:48
Täällä samanlainen, yleensä menee aamuviiteen ainaki, tosin viimeksi meni 10 asti ja sitte nukuinki 16:30 asti
Yö on parasta aikaa, aivot alkaa toimimaan kun kello lyö 10 illalla
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.07.2007 00:05
On muuten aika hassua ajatella, että tuo ns. sisäinen kello vai mikälie, voi mennä niinkin sekaisin. Valvoa nyt yöt ja nukkua päivät. Mutta minä ainakin nautin joka hetkestä... vaikka joskus pitää olla päivisinkin hereillä, jos aikoo asioitaan hoitaa. Niitä, jotka eivät netissä onnistu siis .
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.07.2007 00:11
Kyllä minä tänä yönä taas johonkin kolmeen valvon kun The Munsters tulee!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.07.2007 01:20

Lainaus: Iiriva

Kyllä minä tänä yönä taas johonkin kolmeen valvon kun The Munsters tulee!

sen takia kandeekin valvoa on se niin hyvä sarja
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 01:52
Yöeläin ollut pienestä pitäen minäkin. Uni ei tahdo tulla vasta kun aamuyön viiden tuntumassa yleensä...välillä ei vielä silloinkaan. Sitten päivät on rättiväsynyt.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2007 10:22
Yöelukka.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.09.2007 11:05

Lainaus: SinofSatan

Yöelukka

niin olen minäkin. ainoastaan koulu rajottaa hieman sitä yöelämää.
Kirjoittanut: child of moonlight (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.10.2007 14:32
Minäkin olen tällanen yökyöpeli...
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2007 15:15

Lainaus: Dante

Tekee mieli vain tappaa seuraava vastaantulija ja juoda sen veret. Ja jatkaa tämän jälkeen matkaa kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Mie en sittenkään ole ainut

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit