Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

minkä biisin kuuntelitte viimeksi?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2007 13:11
Malice Mizerin Regret. Kaunis instrumentaali kappale. Kylmät väreet kulkee käsissä vieläkin.

Lainaus: Doomeri

Heresia: Jumala & isänmaa

Tykkäät vissiinkin Heresiasta kunnolla ko allekirjotuksessakin on siteeraus. Mukava tyyppi se TriSarvilahti
Kirjoittanut: riiduuu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.03.2007 16:10
Edorfin Hetki vain aikaa soi just nyt. Sain tän biisin mun bestikseltä joka yrittää piristää mua ku oon vähä masentunu kert elämä on menny aika huonosti lähi aikoina. Älkää pelätkö, tää ei kuulu mun suosikkeihin paitsi ehkä sanoituksista.
Kirjoittanut: Waste (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2007 16:33
Lacrimas Profundere - Come Solitude
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 01.04.2007 20:40
Kuuntelen juuri E Nominea. Das Böse menossa.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2007 21:34

Lainaus: Transylvania

Tykkäät vissiinkin Heresiasta kunnolla ko allekirjotuksessakin on siteeraus. Mukava tyyppi se TriSarvilahti

Tykkään tykkään.. ...Parhaimpia suomalaisia bändejä minun listallani....
  • Lähetetty: 01.04.2007 22:00

Tykkään tykkään.. ...Parhaimpia suomalaisia bändejä minun listallani....

Ootko keikoilla käyny? Viime kesänä tuli käytyy Lappeenrannan joka vuotisessa Pallorockissa näkemässä menoa. Nyt ei oo poijjilla näköjään keikkoja ollu pitkään aikaan, mut muuten on tullu jamppoja nähtyä. Välillä tulee eksyttyä Sarviksen kanssa samaan porukkaan dokailemaan.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2007 22:14
Eipä ne paljo oulussa päin ole olleet niin vähän vaikeaa...
Olisi se kyllä siistiä päästä hra sarvilahden kanssa ottamaan vähän kuppia..
  • Lähetetty: 02.04.2007 14:10

Olisi se kyllä siistiä päästä hra sarvilahden kanssa ottamaan vähän kuppia..

kerronpa terveiset ko. herralle, kunhan taas näen häntä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.04.2007 18:47
Down below - Sinfony 23

Piti mennä heti kuuntelemaan näitä MySpaceen kun tän sivun uutisissa on artikkeli bändistä ja ne näyttää varsin mielenkiintoisilta. Tykkään
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2007 18:49
Helloween - Dark ride * outro kuuluu juuri tällä hetkellä...*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit