Gootti.net

Halloween juhlia?

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.10.2008 04:40

Lainaus: Ninni

Hei äläs ny katoa viel mihkää!!! Siis onko nää sun bileet nyt ne viralliset ja foorumin perinteiset halloween-naamiaiset vai ihan normaalit illanistujaiset??!!!

Osuvat sen verran kauaksi itse Halloweenista, että tuntuu vähän hassulta pitää noita sillä teemalla. Samhain kun on vasta sitten kahden viikon päästä.
Mutta kun siinä on sitten välissä ensin AltPartyt (Front 242:n keikka!) ja itse Halloween viikonloppuna Syn/\psin massiiviset Halloween pippalot - joissa olen itse töissä, niin en noille viikonlopuille pysty mitään muuta järkkäämään.
Sinänsä mulla ei ole mitään sitä vastaan, että jenki jättää nahkan kotiin ja tulee luurankona tahi lentää lepakkona ikkunasta sisään, ihan perinteisempi halloweenpukeutuminenkin on ok. Itse en aio 18.10. naamioitua sen kummemmin. Ihan perus rivethead/cybergootti -meiningillä mennään
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.10.2008 13:36
Itselläni jää taaskin väliin foorumin biletysilta... missä sitten ikinä onkaan, sillä asuna ina niin kaukana kaikesta ja rahavarat on mitä on. Mutta toisaalta kaverille olis tarkotus mennä, toisena vuonna peräkkäin. Viime vuonna olin vampiraatti, tänä vuonna olisi tarkoitus hiippailla natsina paikalle.
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • • Muokkasi: GothM
  • Lähetetty: 12.10.2008 00:04
On muutes brn kuvaston takasivulla ihan hienoja pukuja aikuisille siis halloween pukuja, eikä pahan hintasia, vois ostaa tollasen ihan kirvesmies jutun ihan muuten vaan siinä tulee mainoksen mukaan ''goottityyliset'' sotahanskat mukana, ja sellai hupullinen kaapu, maski ja kirves

sori HIEMAN. ot.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.10.2008 02:32

Lainaus: GothM

On muutes brn kuvaston takasivulla ihan hienoja pukuja aikuisille siis halloween pukuja

Joo siel on joka vuosi ne samat puvut ja vieläpä samat kuvat puvuista!
Pitäis nyt vaan päättää JA PIAN et kenen luona halloweenit tänä vuonna järkätään!!!!! Sanoin jo ketjun alussa, et jollei kukaan haluu niitä järjestää niin mun on sit PAKKO koska perinnettä ei voi vaan jättää väliin, ja mulle toi halloween on monestakin syystä vuoden tärkein juhla. Mun kämppä vaan on pieni kun vertaa siihen edelliseen missä pidin halloweenkemut 2 vuotta sitten, mut kai tänne jotenkin mahtuu ja jengi joutuu kans panostaan pukeutumiseen!!!
Eli vielä kerran: Järjestääkö joku halloweennaamiaiset kuun vaihteessa vai järjestänkö minä??!! Ja olisko aika sit joko perjantai 31.10 vai lauantai 1.11?
Kirjoittanut: ZiN (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2008 03:06
En viitsiny uutta aihetta alottaa kun oma kysymykseni kuitenkin aika lähellä tätä aihetta on ;o
Onko täällä ketään Salon Seudulta (turkukin käy ;> ) ketä olisi järjestämässä Halloweeniksi jotain? itse asun Halikossa.
mahdollisia vastauksia vaikka yksityisviestillä mulle niin pysyy täällä aihe edes jotenkin alkuperäisessä asussaan tjtn =)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.10.2008 09:33

Lainaus: Ninni

Eli vielä kerran: Järjestääkö joku halloweennaamiaiset kuun vaihteessa vai järjestänkö minä??!! Ja olisko aika sit joko perjantai 31.10 vai lauantai 1.11?

31.10 on ainakin Synapsit, pitäiskö pitää jotkut halloween -etkot jossain ennen sitä?
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 14:46

Lainaus: Heetteri

31.10 on ainakin Synapsit, pitäiskö pitää jotkut halloween -etkot jossain ennen sitä?

Kannatetaan. Synapsiin pitää ainakin koittaa päästä, jos saan rahaa taiottua jostain (palkan pitäis tulla ajoissa) ja olis se mukava taas tavata porukkaa. Ja miksei vaikka sitte lauantaille kunnon viralliset Halloween-bileetkin, juhlitaan oikeen kunnolla jos kerran alotetaan biletys
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2008 13:49
Jaaha vai halloweenkemut. Oon puhellu etelään saapumisesta parhaan ystäväni kanssa ja mulla ei ole vielä mitään hajua että millon olisin tulossa (suapuminen riippuu ystäväni eukosta. se ei voi sietää minua, hehe! se on hyvin hauskaa. Joten ystäväni pitää hätistää eukko pihalle jotta mie voin suapua hänen luokseen. ) Sou, jos miun tuleminen sattuu halloweenin aikaan niin totta helkutissa mää tuun kermeihin mukaan tervehtiin etelän korppeja ja korpittaria
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 29.10.2008 17:02
HEETTERI: Olisitko sä vuorostas valmis järkkään perjantaina tai lauantaina ne foorumin perinteikkäät halloween-naamiaiset??!! Ne joihin pukeudutaan kunnolla ja joista niin kauan on turistu. Mä lupailin kans et voisin meillä pitää ne, mut kämppään tuskin mahtuu ketään ja mä pidin ne 2006, Tristessa 2007 joten nyt olis jonkun muun vuoro!
Mulla on kauhee stressi asian takia ku halloweenbileistä "tehtiin" gootti.netin jokavuotinen perinne ja nyt on enää pari päivää aikaa eikä kellään oo selvillä kuka ne järkkää ja millon ja missä ja mitä ja hä??!!!!
Mun mielestä ne ois perjantaina hyvät Synapsi-etkot, tai sit lauantaina, ois enemmän aikaakin ja vois hillua myöhempään bileissä.
Jos joku muu pystyy kemut järkkään ja täten hienoa perinnettä ylläpitään niin kaikki kunnia ja kiitos hänelle! Eikä tarvi muutaku mestan missä bilettää, jokainen voi tuoda omat juomisensa tai sit kaikki tuo jotain nyyttärimeiningillä.
Mut nyt pitäs jo äkkiä tietää et millon ja missä ne viralliset halloween-naamiaiset on joissa pukeutumiseen todella panostetaan ja joiden jälkeen taas kruunataan miss- ja mister halloween 2008! IDEOITA???!!!!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2008 17:20
Ninni
Kuis paljon ennen Synapsiin lähtöä sitä pitäis kokoontua? Jos ei kauhijan aikasten tarvii, eikä olla kuin paikka, niin miun luona olis kans tilaa ... Jos Heetterille ei sovi ...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit