Gootti.net

Goottikahvila #10

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.10.2008 21:08
Heetteri: Siis onko nyt siihen muotinäytökseen liityvä miitti siel Stoalla torstaina??!! Jos siitä on kyse, en pääse minäkään, ja sittenhän tapahtuu historiaa, en nimittäin oo ollu yhdestäkään miitistä pois!!!! (aina leuhkin sillä, sori ) Mut se nyt johtuu suurimmaks osaks siitä et oon alusta asti ollu niiden miittien järjestäjä....
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.10.2008 21:19

Lainaus: Ninni

en pääse minäkään,

Älä nyt sääkin jää pois. Tosin minunkin ehkä pitää sännätä ajoissa Virgin Oiliin.
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2008 22:25
Ninnin on tultava paikalle . Odotan jo miittinkiä innolla..
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2008 12:57
Heippa! Mäkään en pääse huomenna tulemaan, koska muutin Lahteen. Poikkean tosin tänään Helsingissä ja illalla karkaan takasin "pohjoiseen"... Harmi kun ei osunu samalle päivälle kahvittelu :/
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 08.10.2008 13:31

Lainaus: Ninni

en pääse minäkään, ja sittenhän tapahtuu historiaa, en nimittäin oo ollu yhdestäkään miitistä pois!!!!

Perhana, viime kerralakin ehdittiin nähdä vaan vilaukselta :C Nytkin jos herra poison häipyy aikaisin niin epäilen onko Soihdussa enää ketään jäljellä kun saavun paikalle siinä puoli seitsemän maissa...
Pitäisiköhän minun ottaa kamera mukaan että saadaan mittikuvat kun Ninni on poissa?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2008 16:53

Lainaus: neo_shaman

onko Soihdussa enää ketään jäljellä

Meitsiki tulee myöhässä, ku on bänditreenit ennen sitä mikäli kerkeän sielt.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.10.2008 18:40

Lainaus: Garmyad

Heippa! Mäkään en pääse huomenna tulemaan, koska muutin Lahteen.

Oho, lahtelaisilla ei toimi ääkköset. Tosi hienoa joka tapauksessa kuulla sinustakin täällä foorumilla pitkästä aikaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:06

Nytkin jos herra poison häipyy aikaisin niin epäilen onko Soihdussa enää ketään jäljellä kun saavun paikalle siinä puoli seitsemän maissa...

Kyllä minä oon seitsemään asti paikalla, ja varmaan Ninnikin tulee, koskapa sen muotinäytösen harjoitus-sessioita voi kuulemma tehdä myös ens viikolla
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:19

onko Soihdussa enää ketään jäljellä kun saavun paikalle siinä puoli seitsemän maissa...
Pitäisiköhän minun ottaa kamera mukaan että saadaan mittikuvat kun Ninni on poissa?

No enköhän minä siellä silloin kökötä ainakin ja ota vaan kamera, jos haluat niin saadaan sit kuvia vaikkei Ninni pääsisikään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:51
No tietty mä oon tulossa Soihtuun Eihän se nyt olis edes oikee miitti ilman MUA

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit