Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

21.11.2008 Sturm Café (SWE), Club Arkham @ Klubi Ilta, Turku

Kirjoittanut: Emilia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Emilia
  • Lähetetty: 08.10.2008 22:15
Taas on aika tulla laittamaan jalalla koreasti ja näyttäytymään Turun yöhön kun Club Arkham jälleen esittäytyy, tällä kertaa Klubin Ilta-tilassa
(Humalistonkatu 8).

Soitanta alkaa klo 21.00 ja päättyy klo 04.00. Illan musiikillisesta tarjonnasta vastaavat dj:t Nikky Vicious (goth rock/post punk/alternative/yms.) ja Kelnozz Soter (EBM/industrial/yms.).

Esiintyjäksi valikoitui tällä kertaa ruotsalainen old school EBM-bändi Sturm Café. Bändistä löydät lisäinformaatiota Täältä.

Lipun hinta on huokeat 6 €

Syksyisen kirpeästi teidät tervetulleiksi toivottaa Club Arkhamin järjestelytoimikunta!

http://www.myspace.com/clubarkham
  • Lähetetty: 21.10.2008 14:22
Hieman päivistystä tilanteeseen (en nähtävästi enää pääse muokkaamaan alkuperäistä viestiä..). Eli tässä olisi tapahtuman juliste ja tiedot tiiviissä paketissa. =)

Club Arkham

Tapahtumaan ei ole enää pitkää aikaa, joten merkkailkaahan kalentereihinne 21.11. ja saapukaa paikalle sankoin joukoin.
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2008 08:34
Jo on ihme goottiklubi kun ei soiteta heviä eikä hiphoppia??? Me tullaan silti, minä ja mun sisäinen gootti.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2008 09:12

Lainaus: rotta

Jo on ihme goottiklubi kun ei soiteta heviä eikä hiphoppia??? Me tullaan silti, minä ja mun sisäinen gootti.

No ihmettelisin jos siellä soitettaisiin... Meinaan että se ''gootti-hevi'' on yleensä sitä mallgothien fanittamaa nightwish tyylistä...Ja hip hoppia... Miksi edes jollekkin tulisi mieleen soittaa hip hoppia gootti klubilla..
Eli siis alku-viestissä mainitut genret ovat juuri ne.... '' Ne gootti musa-genret''
  • Lähetetty: 22.10.2008 13:13

Minäpä keskustelen DJ-herrojen kanssa asiasta. Tai voit osoittaa toiveesi suoraan heille. =) Mutta vallan mainiota, että saavut(te) paikalle.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2008 17:34
Toistaseksi kalenteri näyttää vapaalta tuona iltana Pitänee pyytää isännältä "vapaailta"...
Kirjoittanut: Bastard (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 11:29

Jo on ihme goottiklubi kun ei soiteta heviä

On kyllä aika nihkeetä, kun mä en välttämättä saa houkuteltua mun renksupöksykavereita paikalle, jos siellä ei soiteta ainakin Stam1naa!!
Kirjoittanut: Kelnozz Soter (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2008 16:26

Jo on ihme goottiklubi kun ei soiteta heviä eikä hiphoppia???

Lainaus: Bastard

On kyllä aika nihkeetä, kun mä en välttämättä saa houkuteltua mun renksupöksykavereita paikalle, jos siellä ei soiteta ainakin Stam1naa!!

On se kamalaa..
Metallia en taida soittaa (korkeintaan Die Krupps:in koneellisempia kappaleita), mutta ilmeisesti kysyntä hiphop:lle on aika suuri..

Ties vaikka loppu illasta tulisi Paleface:n Ultimate Jedi Mind Trick Episode IV... Siinä kuitenkin lauletaan Dark Side:sta..
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2008 17:24
Hyvä hyvä. Hiphopi on mun mielestä monesti goottilaista musiikkia, sillai kun ne ei lokeroi ketään ja vaikka Limp Bizkit on metallia! Tärkeintä on kuitenkin sankaltainen ajatus maailma. Undertakerinkin(gootti painija Usasta) tunnari biisikin oli niiden tekemä!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2008 19:05
Se onkin hyvä :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit