Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 2007

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.06.2007 18:26

Lainaus: Iiriva

, kyllähän minä paikalle tulen, mutta saatankin olla sitten ihan tuppisuuna,

Ei me anneta sun olla tuppisuuna

Lainaus: Valkyria

se onkin jo HUOMENNA! kauhee paniikki

Joo, paniikki tässä on itse kullakin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:17
Toivottavasti en ole huomennakin kuin ********* ammuttu marraskarhu... ._.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:20
Mitenköhän saa tietoo niistä muiden päivien miiteistä jos ei sit ehi siihen perjantain, jos ne kerta sovitaan sit siinä miitissä ne muut? :/
Olinpa selkee
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:48
Minä ja Samara olemme myös tulossa Gootti.net kyltin lähistölle huomenna.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.06.2007 19:50
jos ehdin (kestää tos ulosmenon kanssa aika kauan) niin saatan tulla ettii sitä kylttiä myös
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:03
tulossa ollaan... passit haettiin jo tänään muttei taida jaksaa lähteä Virgin oiliin...
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:31

Lainaus: CybellaTraurig

Mitenköhän saa tietoo niistä muiden päivien miiteistä jos ei sit ehi siihen perjantain, jos ne kerta sovitaan sit siinä miitissä ne muut? :/
Olinpa selkee

Mä kyllä kirjoitan tänne foorumille ne muiden päivien ajat ! Joten jos pääset nettiin, niin näet ne täältä

Lainaus: Dante

Minä ja Samara olemme myös tulossa Gootti.net kyltin lähistölle huomenna.

Kiva kuulla, pitkästä aikaa, siellä nähdään
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:46
Elekee syökö minnuu :<
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.06.2007 20:55

mutta saatankin olla sitten ihan tuppisuuna

Minä varmaan voitan sutkin hiljaisuudessa :P

Ja en vieläkään tiedä oikein mitä laitan päälleni O.o Huomenna kesken työpäivän lähden Chrystaliksen luo ja sieltä sitten Tuskailemaan. Iik.
  • Lähetetty: 28.06.2007 21:12

Elekee syökö minnuu :<

ei syödä,vähän ehkä purraan

Lainaus: Tuulentytar

Ja en vieläkään tiedä oikein mitä laitan päälleni

Mä värjään just hiuksia, musta väri just päässä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit