Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stoan Goottimuotinäytöksen kuvat !

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.10.2008 21:10
Multa jäi kakut väliin siellä, vaikka näyttikin hyvältä kun ei viitsinyt korsetti päällä alkaa ahtamaan Oli kyllä tarkoitus käydä näytöksen jälkeen sitten maistelemassa sitä, mut se vähän jäi sit. Ja kiitokset kovasti kehuista, tässähän vallan punastuu
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2008 23:08
Kuvia löytyypi nyt Photobucketista minkä pykäsin pystyyn, täytyy vain valita kohta Stoa sieltä..

Url on tosiaan http://s451.photobucket.com/albums/qq231/gootti_ne t/ ja vieraspassu sinne on " gootti_net " ihan vain pienellä ja yhdellä alaviivalla...

Mikäli joku ei saa toimimaan, heittäköön yksärillä. Ja mikäli tahdot pärstäsi pois kuvista, lähentele yksärillä. Kivakiitsmo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.10.2008 23:32
I takes! :3
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2008 16:26
Kauniita! Erityisesti pidin Ninnin kuvasta.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.10.2008 13:09
Kuka oli tää kaunis yksilö jolla oli punaset plattarikorkkarit, PVCtä päällä ja punaista rastaa tms hiuksissa? Ihana asukokonaisuus, tällä hetkellä vähän kylmä vissiin Heetteri oli vissiin sitten se yksilö jolta bongasin yhdessä vaiheessa mm. ihanan violetin/lilan korsetin ja oli sullakin plattarikorkkarit.. Nättimyksiä olitte kaikki, ihania
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.10.2008 13:19

Lainaus: Mina

Kuka oli tää kaunis yksilö jolla oli punaset plattarikorkkarit, PVCtä päällä ja punaista rastaa tms hiuksissa?

Hän oli Heetteri, tyttö plattarikorkkareissa ja violetissa korsetissa taisi olla groomeri
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.10.2008 13:36

Lainaus: Iiriva

Hän oli Heetteri, tyttö plattarikorkkareissa ja violetissa korsetissa taisi olla groomeri

Juurikin näin. Paitsi että olihan Ninnilläkin lila korsetti!

Kuka oli tää kaunis yksilö jolla oli punaset plattarikorkkarit, PVCtä päällä ja punaista rastaa tms hiuksissa? Ihana asukokonaisuus, tällä hetkellä vähän kylmä vissiin

Hohoo, ei tuolla juu kyllä ulkona tarkene, onneksi on takki jos on aivan pakko ulos vaeltaa niin vähissä tamineissa.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 28.10.2008 18:31

Heetteri oli vissiin sitten se yksilö jolta bongasin yhdessä vaiheessa mm. ihanan violetin/lilan korsetin ja oli sullakin plattarikorkkarit.

Lainaus: Heetteri

Paitsi että olihan Ninnilläkin lila korsetti!

tämä olin minä, ninnillä kun ei niitä plattarikorkkareita ollut.

niin ja siis asia tuli kyllä varmasti jo muutenkin selväksi ilman tätäkin viestiä mutta pääsin taas tärkeilemään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.10.2008 20:25
No saimpas nyt kokoelmiini sen kakunleikkuu-kuvan tuolta! Katoin samalla Emanonin bilekuvat (mun persus näky isona ja hopea väri oikeen korosti) Emanonhan ei halua naamaansa nettiin....?? Ja niissä LAM-kuvissa näytti ne mun naamaan piirtämäni pinkit koukerot ku ois heitetty p*skaa päin pläsiä!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.10.2008 11:43

Lainaus: Ninni

No saimpas nyt kokoelmiini sen kakunleikkuu-kuvan tuolta!

THE CAKE IS A LIE. Oli kyllä niin uskomattoman "yllättävää" että se olin minä joka ensimmäisenä tahdoin sinne paakelsiin sen kakkulapion upottaa. Utelias tyrkky = HetsQ!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit