Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 5)

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 14:25

Lainaus: Jasmine

Mä_niin_vihaan_mun_oikean_käden_ääreisverenkiertoa

kylmä vai kuuma vai mitä?
Mä saan kärsiä siitä kun käsiä kuumottaa 24/7.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2009 15:17

Lainaus: Chrystalis

Mina, miten ois formaus ja Ubuntua sisään ?

Muuten joo mutta uskoisin että suht uskollinen Acerini lyö viimeistään tässä vaiheessa hanskat naulaan lopullisesti.. Ostan kyllä uuen heti ku vaan on rahaa, kele.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 17:47
Mikä hemmetti siinä on että elektroniikka on minua vastaan? Goottinetti kirjailee minua pihalle itsekseen, puhelin sammuilee omin luvin... kohta saan varmaan turpiin kahvinkeittimeltä!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 18:03

Lainaus: Piiskansiima

Goottinetti kirjailee minua pihalle itsekseen,

Tuttu juttu, äiten läppäri tekee tätä aina.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2009 19:06
PRKL Makuuni kun perää meikäläiseltä leffaa, jonka palautus olis olluna jo elokuussa !!! Niin että arvatkaapas vaan millaista summaa. Lisäksi leffa on sellainen, josta en kuunaan oo kuullutkaan ja nyt netistä asiaa tutkittuna olin liki oksentaa ajatuksesta, että kyseenlaista leffaa joutuisin tuijottamaan!!! Ja kun oliskin ees eka kerta, vaan kun ei ole. Varmaan 4:s kun miulta karhutaan leffaa jonka palautus olis kuulunut ola kuukausia aikaisemmin (aiemmat olin kyllä palauttanut, hepä vaan eivät olleen niitä koneelleen kirjanneet)! Mitäs tuo tuollainen kirjanpito on firmassa, että näin myöhässä vasta huomataan asiat? Ihme ettei koko firma kaadu nurin jo!
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:03
Siis ei jumankauta, vihdoinkin isä säi lähetettyä mulle uudenvuoden kuvat e-mailiini. Mutta sitten huomasinkin ettenhän minä voi avata mitään posteja hotmailissani (vaikka klikkaankin linkkejä, mitään ei tapahdu). Siellä se vaan homehtuu, kun minä yritän pähäillä että mitä tehdä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:03
väsyttää, kiukuttaa ja taidan olla tulossa kipeeks. nyyh.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:10
Naiset tekee elämän vaikeaks...
Ei niiden kanssa elämään pysty, mutta ilmankin on aika mahdoton olla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:53
Itkettää. impressio lähti juuri, enkä näe häntä kahteen tai kolmeen viikkoon lainkaan. Olo on kuin eroahdistuksesta kärsivällä 2-vuotiaalla ensimmäistä kertaa päiväkodissa.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.01.2009 21:56
Semmonen olo et oon tulossa kipeeks... :s

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit