Gootti.net

Foorumin perinteiset HALLOWEEN-bileet Kannelmäessä pe 31.10 .08!!!!!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2008 21:46

Lainaus: Selah

huomaa istuvansa kotona

On täällä meitä muitakin. Ei muuta kuin nauttikaamme Manaaja-leffasta tunnin päästä
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 31.10.2008 21:52

Lainaus: poison

Ei muuta kuin nauttikaamme Manaaja-leffasta tunnin päästä

Anteeksi röyhkeä off-topic, mutta miltä kanavalta tulee?

//Kiitokset informaatiosta
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2008 22:10

Lainaus: Myria

miltä kanavalta tulee

Se tuleepi SUB kanavalta Klo:23
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2008 20:07
Jaa nämäkin oli eilen, noh olisihan tuonne ollut aivan liikaa matkaa (monta sataa metriä) mun kämpiltä.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.11.2008 22:35
Pertse ku tänään vasta tänne saavuin lukeskelemaan, nyt kyllä harmittää että nää oli jo menny...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.11.2008 21:36
No vuoden päästä taas!
Mä alan kuulkaas laittaa kuvia nyt, eka tulee emanonin bileistä ja Stoalta kuvia mut sit halloweenkuvia about 40 ja sit joku mua fiksumpi saa laittaa äänestyksen käyntiin niin saadaan kruunata missi ja mister taas. Pitäskö pitää tänä vuonna erikoiskisat, et olis myös eka perintöprinsessa tms??
Mut nyt KAIKKI HALLOWEENKEMUISSA HEETTERILLÄ/SYNAPSISSA OLLEET LAITTAKAA JOKO YKSÄRILLÄ TAI TÄHÄN KETJUUN SE, KETÄ/MITÄ ESITITTE!!!!!!! (Niin voin laittaa kuviin sen. Kediralta tuli jo nimitys ja Heetteri, Aditu ja TaruinenAave mulle sen kertoivat jo, mut muut nyt myös!!!! Et oliko esim Piiskansiima kenties natsidomina tms? Koska jos mun pitää ite keksii näitä niin sen nimen oisin laittanu Piisqlin kuviin! )
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2008 21:49
Minä taidan olla kansallissosialismin kansikuvatyttö

(Huom kaikille barrikadeja kohti tavoitteleville: asuni idea ei lähde arvopohjalta vaan lähinnä sisäpiirin läpästä, en tue diktatuureja ja/tai kansanmurhia enkä ole aikeissa valloittaa eurooppaa. Natsit oli läpipskaa porukkaa, mutta svastikalla sellaisenaan on muitakin merkityksiä ja vaikka se tässä esitetäänkin tietyssä yhteydessä niin voisi sitä nyt ehkä sen verran olla huumorivivahteista järkeä päässä ettei enää nykyisin ala lynkkaamaan jokaista naamiaisasuun pukeutunutta tyttölasta jolla ei siis todellakaan ole mitään natsismiyhteyksiä eikä sympatioita. Kiitos ja anteeksi.)
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.11.2008 10:43

Lainaus: Piiskansiima

Minä taidan olla kansallissosialismin kansikuvatyttö

Näin unta tästä sun asukokonaisuudesta odotan kuvia tapahtumasta jotta voin nähdä olenko ennustaja vai en xD
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.11.2008 16:29

Kuvia tulee tänään, piti vaan saada varmistus parilta tyypiltä et voiko heidän kuviaan käyttää ja yhtä vielä venailen....

Laitoin koneen taustakuvaks kuvan jossa tää ko kansikuvatyttö vetää mua hännästä
Harmi kun mulla oli lolita-asuun kuuluvat kissankorvat ja häntä (myös mustaa pvc:tä) mut ne ei näy juuri missään kuvassa ku aina on tausta musta eikä auttanu muuttaa kuvia kirkkaammiks
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2008 18:18

Lainaus: Ninni

KAIKKI HALLOWEENKEMUISSA HEETTERILLÄ/SYNAPSISSA OLLEET LAITTAKAA JOKO YKSÄRILLÄ TAI TÄHÄN KETJUUN SE, KETÄ/MITÄ ESITITTE!!!!!!!

ÖÖÖ.... Apua, nykkö pitääs yhtäkkiä keksiä mediaseksikäs nimitys asukokonaisuudelle....ööööh... koitan miettiä jotain, mutta jos vaan keksit jonkun hyvän kuvaavan nimityksen, niin voit käyttää sitä mun kohalla.

Ja mun kuvia saa ainakin aina käyttää vaikka olis kuinka ihmeellinen virne naamalla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit