Gootti.net

Graveyard Party vol. III, 20.12.2008 Kulttuuriareena Gloria, Helsinki

Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2008 18:11
Tiedoksi tietäville, että se joka minua tulee ennen puoltayötä onnittelemaan saa vastaukseksi vain ilkeän hymyn!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2008 19:20
Selah

Mistä sinua pitää onnitella? Entä jos tulee sanomaan vaikkapa "onneksi olkoon, olette istuneet purukumin päälle"?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.12.2008 19:31
Selahilla on syntsärit 21. pvä :P
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.12.2008 20:44

Lainaus: UndyingDreams

Turmion..huoh..Kätilöt. Eikö ne mitään parempaa sinne keksineet?

Mitä ihmeen kitinää tämä nyt on? Turmion kätilöt on mun mielestä selkeesti parhaita suomalaisia live-bändejä - tykkäsipä musiikista tai ei, nähtävää saa ainakin koko rahalla!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2008 21:53

Lainaus: emanon

nähtävää saa ainakin koko rahalla!

Joidenkin mielestä TK tarjoilee jopa liikaa nähtävää. ;D
  • Lähetetty: 16.12.2008 22:24

Lainaus: Piiskansiima

Joidenkin mielestä TK tarjoilee jopa liikaa nähtävää. ;D

Tätähän puitiin iltapäivälehdissä asti joskus pari vuotta sitten Sen jälkeen ei kuulemma ollut paljon muna vilahtanut ikärajattomissa bileissä
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.12.2008 19:54

Lainaus: emanon

Turmion kätilöt on mun mielestä selkeesti parhaita suomalaisia live-bändejä - tykkäsipä musiikista tai ei, nähtävää saa ainakin koko rahalla!

Olen kerran osunut heidän keikalleen ja mitään nähtävää ei ollut tarjolla. Musiikistakaan en pidä tipan vertaa. Niinpä voisin tyrmätä mielipiteesi täysin.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2008 12:55
Oliko hyvät bileet?
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:30

Lainaus: Ximmo

Olen kerran osunut heidän keikalleen ja mitään nähtävää ei ollut tarjolla. Musiikistakaan en pidä tipan vertaa. Niinpä voisin tyrmätä mielipiteesi täysin.

No mutta sullahan on tunnetusti huono musiikkimaku
Ei vaineskaan, mutta sanoisin kyllä silti että toi keikka oli näkemisen arvoinen. Ihan jo sen takia, että siellä oli noi Circus Mundus Absurduksen tyypit vetämässä sitä friikkishowta keikan aikana. Ylipäänsä toi kätilöitten käyttäytyminen lavalla on huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin useimpien muiden rokkibändien mitä olen nähnyt.
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:33

Lainaus: Gottero

Oliko hyvät bileet?

OLI!
Äärettömän hienon tapahtuman olivat järjestäneet. Siellä oli kaikille vähän jotain.
Olisi jännä tietää, paljonko siellä oli lopulta porukkaa. Ei se ainakaan tyhjältä vaikuttanut. Toi krääsämyynti oli muuten mun mielestä ihan hyvä lisä tuonne tapahtumaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit