Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia (osa 3)

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:24
Kalenteriini aina merkkaan laskujen eräpäivät ja kauhistelin erästä isoa laskua kalenteristani, jonka eräpäivä on aivan kohta, eikä minulla ole -niin- paljoa rahaa. Aloin ihmetellä, että missäs se itse lasku on ja se löytyikin maksettujen pinosta. Olin sen jo maksanutkin, mutten ollut muistanut yliviivata sitä kalenteristani. Oi ihanuus ihanuus!
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.02.2009 12:33
Kaveri lupasi minulle uuden pitkän nahkatakin.. Ilmaiseksi.. Se ei tosin ole aivan niin pitkä kuin haluaisin, mutta kelpaa silti oikein hyvin
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:00
Ostin eilen Sweeney Todin 10 eurolla

... ja tänään on ehdottomasti pyjamapäivä Ei menoa minnekään, vaikka taloyhtiö pitäisi ulkotapahtuman. Ulkona sataa vettä ja mies ollut vasta kipeänä, niin ei ihan viitti mennä ulos.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.02.2009 13:28

Lainaus: Jasmine

... ja tänään on ehdottomasti pyjamapäivä

Hyvä idea, niin täälläkin. Pitäisi kyllä imuroida, mutta ehkä huomenna
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.02.2009 14:01
Olen myynyt lähes kaikki sukat. Enää muutama pari miestensukkia jäljellä, kamalaa tuo myynti.

Ja Ernukerho on jotain niin huvittavaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 16:04
Eilen oli mukava ilta, ja pääsin pitkästä aikaa keskustelemaan älykkäästi uusien ihmisten kanssa. Viime kerrasta onkin ihan liian kauan.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.02.2009 11:33
Sain lukematta kylmiltään vedetystä ruotsin prelistä E:n .
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.02.2009 17:12
Penkin alle taisi mennä niin että humahti, mutta nyt on ainakin yksi koe vähemmän \o/

Jep, taitaakin olla ainut hyvä uutinen tällä hetkellä..

Nojuu hiihtolomakin lähestyy, ehkä saan mielenterveyteni palautettua johonkin kuntoon tuona aikana
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.02.2009 17:27
Sain töitä päiväkodista!

Ja iskä sanoi että pitää tehdä tyylinmuutos ainakin työajaksi koska pikkulapset luultavasti pelästyisivät Milla Magia- lookiani.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 09.02.2009 17:28

Lainaus: Elegia

koska pikkulapset luultavasti pelästyisivät Milla Magia- lookiani.

Pikkulapsethan päivastoin tykkäävät kaikesta erikoisesta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit