Gootti.net

The Sisters Of Mercy 23.3.2009 @ Nosturi

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2008 02:59
Juu olin tänään kattomassa Nosturilla keikkaa ja kun kyselin jätkiltä tästä jutusta niin sanoi et se on varma homma nyt. Tosta ihan tarkasta päivämäärästä en oo 100%, mut eiköhän se tossa oo. Tää julkastaan virallisesti kai ens viikon aikana.
Anybody kiinnostusta nähä maailman paras post-punkbändi(ja muutenki HepZusin mielestä maailman paras bändi) livenä?

Ps. Älkää välittäkö kirjotusvirheistä, ku olen vähän juopotellut.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 09:28
Pitää laittaa harkintaan, toisaalta jäi sen verran kökkö maku suuhun tuon taannoisen Tuska-visiitin takia. Toivottavasti sisätiloissa homma ei mene samoja latuja...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2008 11:16
ää, tänne ehdottomasti tullaan! keinolla millä hyvänsä.
Tuskan auringonpaiste ei kyllä ollut varmasti kotoisin paikka esiintyä. <:
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 14:13
Minäminäminä!! Tämä on ehdottomasti pakko nähdä, kun Tuskan keikka meni minulta ohi (mutta puheista päätellen, en tainnut missata mitään...).
  • Lähetetty: 22.11.2008 14:26

Lainaus: Faith Black

(mutta puheista päätellen, en tainnut missata mitään...)

Noh, eihän se ihan parhaimmillaan toiminut siinä ilta-auringonpaisteessa, mutta kyllä meitsi viihty sillä keikalla kovastikki.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2008 15:24
Huijui, ihan ehdottomasti olen tulossa! Minulta myös jäi tuo Tuskan keikka väliin kun piti pitää huolta humalaisista seuralaisista jotka saivat typeriä päähänpistoja aina silloin tällöin. :<

Ainiin, ps. HepZusi tuli eilen bongattua Nosturilta. ;>
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 16:17
Juu juu, tänne pitää päästä
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2008 17:32
Kyllä kiinnostaa, ihan ehdottomasti. Toivottavasti liput on sitä normaalia nosturitasoa, eikä enempää mutta kiinnostaa jokatapauksessa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 18:03

Lainaus: pikkumyy

Toivottavasti liput on sitä normaalia nosturitasoa, eikä enempää mutta kiinnostaa jokatapauksessa.

Minä ainakin uskoisin niiden olevan alle 25 euroa tai jotain sinne päin.
Pukeudutaan mustiin jätesäkkeihin ja mennään kaikki eturiviin ärsyttämään Andrew'ta! "Samperin gootit!"
  • Lähetetty: 23.11.2008 05:10

Lainaus: neo_shaman

Minä ainakin uskoisin niiden olevan alle 25 euroa tai jotain sinne päin.

Kun olin lähössä italiaan kattoo keikkaa ni siellä liput oli 33(Milano) ja 34e(Bologna) joten uskon et ne on jotain samaa tasoa. Tosin jos alle 26e pääsee ni on jo aika hyvin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit