Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!!!!!

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:00

Lainaus: Ninni

Itse ajattelin 13.12. Se olis lauantai. Sopiiko ämä vai mitenkäs???

Uiui, minäkin olisin silloin Helsingissä! Raahaisin luultavasti tuon miespuolisenkin henkilön mukaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:05
No tää 13.12 pidetään kyl ehdottomasti koska se noin monille sopii! Ukot ovat tervetulleita myös (vaikka sit asusteina )
Asun Idässä päin, Roihuvuoressa. Yleensä se on mennyt sillee et porukka on kokoontunut jossain steissillä ja siitä oon hakenu ne tänne, mut pitää kattoo sitä sit lähemmin!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:09
Oih - noh, jääpi sitten tämäkin väliin. Mutta olkaa kiltisti (ainahan työ ootte) ja kertokaa ne mehukkaimmat vitsit sitten täälläkin ... *riiputtaa päätä ja huokaa alistuneesti*
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:10
Ninni
Okei, otan Pertun koristeeksi.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:17
Ens alkuun ajattelin että voisin tulla, sillä olen 22.12 saakka sairaslomalla.. Mutta jättänen sittenkin väliin.

Pitäkää siis kivaa allekirjoittaneenkin puolesta.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:19
ja mihinkähän aikaan nämä sitten ovat?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 20:38
Minäkään en saavu ! Olen kypsynyt ohi noista "kotipippaloista"
Mutta olen kyllä mukana muunlaisissa miiteissä
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 21:04
argh... tiolloin ei ole täällä Itä-Savossa vielä lomat alkaneetkaan...
Damn, en ikinä pääse miitteihin... miksi kaikki ovat linnoittautuneet pääkaupunkiseudulle, senkin perhanan... perhanan... ömm... GOOTIT!!! x3
(ymmärrän kyllä hyvin miksi sinne linnoittaudutte... ite tulossa sinne sitten tuossa vuoden kuluttua kun lukio on ohi...)
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2008 10:53
Missä nää pikku joulut sitten pidettäis, voisin kokeilla järkätä aikaa jos vaikkapa pystyisinkin saapumaan paikalle.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2008 13:44
Pääsen sittenkin tulemaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!