Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.01.2009 01:55

Lainaus: Faith Black

Väitätkö että kaikki NR:n omistajaystäväni ovat alkoholisteja .
Ja väitteessäni oli sen verran perää, että yhdeksän kuulemastani kymmenestä tapauksesta on ollut huonoa New Rockien kohdalla.

Minä olen alkoholisti ja hyvin ovat kestäneet tähän asti, erinomaiset popot. Yhden soljen jouduin korjauttamaan joskus suutarilla, kun kaaduin todella pahasti pyörällä, humalassa kuinkas muuten, mutta en tosin humalan takia. Vaikka jotain häikkää ilmenisikin, niin en vaihda kyllä enää muihin kenkiin, jalat eivät ole nykyään koskaan kipeät ja ryhti on parantunut. Ainoastaan työkäyttöön olisi kiva saada jostain armeijan M91 malliset maiharit, olisivat hyvät. (Koko 42, saa tarjota, jos kaapissa makaavat.) Nämä yhdet nyt pakkasen takia ongelmia aiheuttavat olen ostanut uutena ja kahdet käytetyt huuto.netistä. Yleisin vika tuntuu olevan se, että ihmiset ostavat yhden koon liian isot kengät, jolloin kengän sisus kuluu kantapäästä puhki varsin nopeasti eli kenkien pitää todella olla ilman lonksumis/kasvunvaraa. Tosin uudemmissa malleissa on jäykempää nahkaa oleva sisus, joka kestää paremmin, mutta kestää pirun kauan muotoutua. Itsellä olivat luunpäät jaloista verillä parisen kuukautta ennen kuin varret alkoivat joustaa oikein. Naispuolisten henkilöiden korolla olevat mallit tuntuvat hajoavan helpommin, mikä nyt on aika ymmärrettävää, kun eivät ole niin jäykät/tukevat rakenteeltaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2009 12:11

Lainaus: Gorgane

Naispuolisten henkilöiden korolla olevat mallit tuntuvat hajoavan helpommin, mikä nyt on aika ymmärrettävää, kun eivät ole niin jäykät/tukevat rakenteeltaan.

Minulla onnekseni tämäkin malli, missä on paljon korkoa ja jotka ovat kokeneet paljon käyttöä ovat kestäneet erinomaisesti.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.01.2009 12:37

Lainaus: Gorgane

Yleisin vika tuntuu olevan se, että ihmiset ostavat yhden koon liian isot kengät, jolloin kengän sisus kuluu kantapäästä puhki varsin nopeasti eli kenkien pitää todella olla ilman lonksumis/kasvunvaraa.

Totta, tarkoitus on että nahka venyy ja muotoutuu jokaisen oman jalan mukaisesti. Ostin syksyllä uudet New Rockit kokoa 38 (kengänkokoni on vajaa 38), niin ne tuntuivat tosiaan aluksi hiukan pieniltä. Kun niitä sitten kotona vähän venytteli jalassa ennen kuin käytti ulkona, niin ne muotoutuivat tosi hyvin, eivätkä paina tai hierrä mistään. Sama juttuhan se on aina bootsejakin ostettaessa, pitäisi ottaa juuri sopivan kokoiset, eikä mitään villasukkavaraa siihen päälle!
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.01.2009 13:15

Lainaus: blood

Ja todellakin saat odotella
Oli pakko, kaikki kiroo joybootsia niin paljon että se homma rupee jo ihan naurattamaan.

Olen kyllä tietoinen tästä. Tilasin nyt kuitenkin silläkin uhalla, että joutuu niitä kenkiä vuodenpäivät odottelemaan.

Kauanko teillä on joybootsilta tilatessa mennyt aikaa tuotteen saapumisessa?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.01.2009 13:40

Lainaus: MissAnnThrope

Tormentieni tulo kesti hieman yli kuukauden ja joutuessani vaihtamaan ne (hajosivat totaalisesti) uusien saapuminen kesti vajaat kaksi kuukautta.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.01.2009 16:00

Lainaus: MissAnnThrope

Paketti tuli ihan luvatussa ajassa viime joulukuussa, eli 16:sta arkipäivässä. Postin jouluruuhkista huolimatta! Eikä mulla ollut muutenkaan mitään valittamista Joybootsin toiminnasta, tilaaminen onnistui oikein hyvin kaikin puolin. Ehkä se oli sitten hyvää tuuria?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2009 16:08
Minulla tuli hieman reilussa kuukaudessa joybootsin tilaus, ja osan ajasta kengät kököttivät täällä Nivalan postissa kun eivät olleet muistaneet laittaa saapumisilmoitusta. Ei siis valituksia täältä suunnasta.

Ovatko suomalaiset niin kitsaita kehumaan, jäävätkö kehut vain huonommin mieleen vai onko vain sattumaa että usein kun vartavasten kyselee kokemuksia huono maineisesta tuotteesta/yrityksestä niin niitä positiivisiakin kokemuksia löytyy yllättävänkin paljon? Tuli mieleeni kun oli noista nyyrikeistä ja joybootsista puhetta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 28.01.2009 19:28

Lainaus: Faith Black

Väitätkö että kaikki NR:n omistajaystäväni ovat alkoholisteja .
Ja väitteessäni oli sen verran perää, että yhdeksän kuulemastani kymmenestä tapauksesta on ollut huonoa New Rockien kohdalla.

Haha, en väitä...Tuohan oli vain toteamus ääripäisestä tapauksesta missä kengät ei välttämättä kestä, ja vielä joku tyhmä kehtaisi ihmetellä miksei kestä

Mieheni molemmat new rockit on kyllä kestäneet jo monta vuotta, että niin on myös minun väitteessäni. Se on valitettavaa, jos kohdallesi on sattunut jotain susikappaleita, mutta ei se tarkoita sitä että new rockit olisi yleisesti huono laatuisia kenkiä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.01.2009 12:12

Lainaus: SyllaBoreal

New rockit ovat mielestäni kyllä ihan hintansa väärti, koska niihin käytettävät materiaalit ovat sieltä laadukkaimmasta päästä.

tätä mäkin, Pleasereista saa parin käyttökerran jälkeen mennä heti vaihtamaan korkolaput. Mutta niin, täällä pohjoisessa ei usein noita loskakelejä katsokaas lapset ole, ja minä jo kerran laitoin käteni rikki kun könysin Pleasereilläni jäisellä säällä. : ) Ja siis joo, musta Pleaserit on hiton hyvät jalassa, en mä niitä neljää paria muuten omistais.

Lainaus: SyllaBoreal

Se on valitettavaa, jos kohdallesi on sattunut jotain susikappaleita, mutta ei se tarkoita sitä että new rockit olisi yleisesti huono laatuisia kenkiä.

Susikappaleita tulee käsintehtyjen tuotteiden kanssa, kaikki ei oo suutareit syntyessään. Mut riippuu aika paljon liikkeestä josta ostaa, mulla on monet kaverit saaneet ilmaiset korjautukset jos jotain on sattunu vuosienkin jälkeen ostosta.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2009 15:06

Lainaus: BlackBird

Tilasin kuukausi sitten sexyheelsiltä kengät ja ei oo prkl näkyny vielä.

Nää on oikeesti ihan käsittämättömiä - nimittäin uudet nettikaupat jossa kaupataan kenkiä.
Mä oon edelleen vahva blackgroupin kannattaja jos tekonahkaisia mielii, yhteydenpito pelaa eikä tarvii odotella. Paitsi jos tilaa jotkut mitkä eivät kuulu valikoimiin normisti - mut sillonkin yhteydenpito pelaa kun niistä kyselee. Itse odotin kuukauden, mutta mulle ilmoitettiin heti että kuukauden odotusaika, kestää tulla tosi kauan eivätkä sillä viikolla olleet kenkätilausta laittamassa. Eli mielestäni toimi hyvin, kun ilmoitettiin heti että näin kauan joudut odottamaan, mikäli tahdot tilata.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit