Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 17:20
Uuh, saan kengät, tällaiset. Oli oikea koko heti toimitus- osiossa, joten olihan ne pakko saada, ja kun itkin rahapulassani niiden perään, ukkoni ilmoitti ostavansa ne minulle.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.01.2009 17:59

Lainaus: BronzeRain

tällaiset.

Ooh, minulla on hiukan samantapaiset, mutta taitavat olla ihan eri merkkiä ja niissä on vain n. 8 cm korko. Muuten kyllä samantyyliset.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 18:41
Ostin juuri eilen Ruoholahden kauppakeskuksesta kivat kenkäset...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.01.2009 20:18

Lainaus: BronzeRain

ja kun itkin rahapulassani niiden perään, ukkoni ilmoitti ostavansa ne minulle.

Mistäs tommosia ukkoja saa, mäkin haluun!

.. nyyh, en millään jaksais odotella että saan Pennan poponi, kamala kenkäpula (Demoniat sanoi ittensä irti aikapäiviä sitten).

Ja sitten voisin tilata lissäääää kunhan tiedän mitä kokoa seuraavaksi hakea x_x

Elämän murheet, huoks.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 22:45
Jippiajei Uudet ihanat kengät on nyt tuolla eteisessä, http://www.morticia.com/catalog/product_info.php?c Path=29_58&products_id=223
Tuon näköiset muuten mutta nyöritys on satiininauhoilla tuossa sivussa Ja sain vieläpä puoleen hintaan, eli 45e
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2009 13:29

Lainaus: Mortti

Mistäs tommosia ukkoja saa, mäkin haluun!

Tämä ainakin on home made in Nivala. Huhuavat että vastaavanlaisia on löytynyt muualtakin päin Suomea. Vähemmän laadukkaitakin yksilöitä ovat onnistuneet kouluttamaan lähes tätä vastaavaksi.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.01.2009 13:30
Awwww minulle tuli tänään lisää perheenjäseniä
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Grotesca&ima ge_id=97714618

Nuo pvc plattarit joissa on 20cm korko, maksoivat vain 10 euroa Ja ovat laadukkaamman merkin kuin pleaser
Oon ihan kiksuissa....
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2009 13:40

Lainaus: SyllaBoreal

Oon ihan kiksuissa....

Niin minäkin, ihanat!
Huomenna kenkäostoksille.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.01.2009 13:43

Lainaus: SyllaBoreal

Nuo pvc plattarit joissa on 20cm korko, maksoivat vain 10 euroa

Mitä ihmettä! Mistä sait noin halvalla nuo kengät?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2009 13:51

Lainaus: die Winterreise

Mitä ihmettä! Mistä sait noin halvalla nuo kengät?

Ebaysta ostin, ja olivat vielä ihan uudet Postimaksutkaan ei päätä huimannu

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit