Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kengät (2) - Sivu 29

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2009 17:29
Pelkään itse kamalasti, että omista New Rockeistani karkaavat ne pyöreät metallilogot. Naurettavaksi homman tekee se, että ne ovat kenkien pohjissa eivätkä näin näy kamalan paljon.. Mutta silti! Muuten kengissäni ei sentään ole niitä hienoja mutta stressattavia metallikoristeita oikeastaan lainkaan. Toinen pelkotila kohdistuu siihen, että metallikorot ruostuvat Eivätköhän ne olisi jos ruosteessa jos taipumusta olisi. Kai.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.02.2009 17:44

Lainaus: Severana

Maksoin peräti 65e luottosuutarilleni

Huhhuh täytyy sanoa! Saitko kultahippuja mukaan?
Vakisuutarini laittoi sekä korkolaput, että kunnon talvipohjat electroihini ja maksoin tästä hyvästä 20e. Sisareni taasen on saanut jopa kympillä erinomaiset talvipohjat + korkolaput.
Minä sinun sijassasi jo kyselisin muilta suutareilta mihin hintaan he saman työn tekisivät. Huomattavasti huokeammalla hinnalla saa täysin vastaavaa ja erinomaista palvelua.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2009 17:58

Lainaus: Myria

Toinen pelkotila kohdistuu siihen, että metallikorot ruostuvat Eivätköhän ne olisi jos ruosteessa jos taipumusta olisi. Kai.

Tuota jos pelkää kovinkin, niin asianhan voi ennaltaehkäistä pyyhkäisemällä kuivalla rätillä aina kenkien metalliosat ulkoilutuksen jälkeen
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.02.2009 20:03

pelkotila kohdistuu siihen, että metallikorot ruostuvat

En usko, että kenkiä tehdään ruostuvista materiaaleista, sillä vaikkei valmistusmaassa varsinaista talvea olisikaan, niin joka paikassa silti sataa ainakin vettä=lätäköitä, joten eiköhän kengät kuin kengät veden kestä!?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2009 23:07

Lainaus: Faith Black

Minä sinun sijassasi jo kyselisin muilta suutareilta mihin hintaan he saman työn tekisivät.

Juu, kallista tosiaan oli, mutta vaikea edes kuvailla miten hyvät pohjat nyt ovat kävellä. Kävelin sekä eilen että tänään ihan peilijäälläkin noin kokeilumielessä, eikä luistanut sitten yhtään. Hinnasta huolimatta olen siis todella tyytyväinen. Juuri äsken vertailin eri kenkien pohjia ystävättärieni (kuutteja nämäkin) kanssa ja kyllä mulla oli pitävimmät. Ihmeellistä kilpavarustelua... oli se varmaan näky, kun pikku jurrissa testataan kengänpohjien liukkautta.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.02.2009 01:04

Lainaus: Severana

Juu, kallista tosiaan oli, mutta vaikea edes kuvailla miten hyvät pohjat nyt ovat kävellä.

Tule Lahteen laitattamaan kenkäsi, tulee yli 40e halvemmaksi, mutta siltikin pystyt tepastelemaan peilijäällä niin halutessasi .
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.02.2009 13:00

Pelkään itse kamalasti, että omista New Rockeistani karkaavat ne pyöreät metallilogot. -- Toinen pelkotila kohdistuu siihen, että metallikorot ruostuvat

Jos osasin tuosta päätellä oikein mitkä kengät omistat, niin voin sanoa rypeneeni niillä samaisilla kengillä jo vuosia, eivätkä logot ole karanneet pohjista. Korot eivät enää säihky aivan samaan tapaan kuin ennen, mutta se johtuu vain liasta. Ruostetta ei näy sitten missään. Eli älä huoli.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2009 18:42
Hehe he, mä tilasin Blackgroupista ne Concord maiharit Ei millään jaksaisi odottaa
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2009 18:51
BronzeRain, kiitos Samoin muille lohduttajille, voin siirtyä pelkäämään seuraavaa asiaa..

Haluaisin taas niin kovasti uudet kengät. Mikä parasta, rahaakin on suorastaan ylimääräistä. Tämähän on lähes pakkotilanne hankkia kengät. Pennangalanilta tilaisin, mutta vanhempani ovat nyt tulleet siihen tulokseen, että 12 cm:n korot ovat liian korkeat. Loogisuuden huipentumaksi, sain ostaa samanlaiset kengät 15-vuotiaana (ja oikeastaan äitini suorastaan kannatti näiden ostoa), mutta nyt parin vuoden kuluttua ne ovatkin ihan liian korkeat. Jesh.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2009 19:39

Lainaus: Faith Black

Tule Lahteen laitattamaan kenkäsi

No muuten, mutta saattaisivat nuo matkakulut nostaa hintaa yllättävän paljon!
Kyllähän mä eilen sain kuulla ihan tarpeeksi kavereilta siitä, että halvemmallakin voi saada hyvät pohjat. Kai se on pakko vaan uskoa, kun näin innokkaasti vakuutellaan! Mutta on ne siitä huolimatta parhaat pohjat, mitä mulla on ikinä ollut kengissä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit