Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 16.05.2009 18:06

Lainaus: Heetteri

Älä nyt, laittaahan joku noihin tuss-- anteeksi TOSSUIHIN jalkansa, eli ne ovat myös tavallaan feminiininen esine. Androgyynisklobot!

Oooh, säästit minut aivoverenvuodolta! Totta.

Hanskatkin ovat erittäin naisellisia, kun näin ajatellaan.. Mutta toisaalta, maailmassa on ainakin tällä hetkellä niin paljon enemmän puita kuin hanskoja, että me naiset ollaan väkisinkin häviöllä :--(
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.05.2009 01:07

Lainaus: DeadlyNightshade

Muista, että molemmissa on ne pompulat koroissa.

Mitä vikaa niissä pompuloissa on? Nehän ovat äärimmäisen hauskat ja piristävät kenkiä .
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.05.2009 18:30

Lainaus: Faith Black

Mitä vikaa niissä pompuloissa on? Nehän ovat äärimmäisen hauskat ja piristävät kenkiä

Minäkin tykkäsin niistä pompuloista Pientä piristystä tavalliseen korkoon Ja muutenkin nuo kengät eivät olleet liian ufot, ettei niitä pitäisi Ostaisin varmasti jos ylimääräistä rahaa olisi
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 19.05.2009 22:19
Minä ostin (melko) halvalla tämmöiset Pennangalanittutulta & mukavalta myyjältä!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 10:07
Cata Kengät mitä oon ite kattellu todella kauan o.o... toisaalta enää en niitä varmaan ostaisi, koska haluaisin lyhyemmän varren niihin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:16

Lainaus: Layil

toisaalta enää en niitä varmaan ostaisi, koska haluaisin lyhyemmän varren niihin.

Tuostapa tulikin mieleeni, että miten hyvin nuo pitkävartisten saappaiden varret käyvät yksiin teidän säärienne kanssa. Minulla kun on aina helvetinmoinen vehtaaminen niiden nyöritysten kanssa että saan varren istumaan, se kaari kun jää minun sääressäni ihan liian alas. Minulle siis jää varsinaisen pohkeeni alla kengänvarteen löysä kohta jossa pohkeen olisi tarkoitus olla. Ärsyttävää. Olen miettinyt että josko kävisin suutarilla korjauttamassa tuota muotoa sopivammaksi, mutta mitenhän iso tikki siitä lompakkoon tulisi? Osaako kukaan arvioida?
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:47

Viisi kuukautta meni, mutta vihdoin ovat matkalla kotio - seuraavan viikon puolella pitäisi saapua (viimeistään)
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 22:03
Do diin, pitkän miettimisen ja pohdinnan jälkeen sain hankittua ensimmäiset New Rockit, Neptunot. Hyvältä tuntuvat jalassa
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2009 22:34

Lainaus: SyllaBoreal

Ja muutenkin nuo kengät eivät olleet liian ufot, ettei niitä pitäisi Ostaisin varmasti jos ylimääräistä rahaa olisi

Ooh, toinen fashionista gootikkeiden joukossa! Luulin pitkään olevani ainoa .

Lainaus: BronzeRain

miten hyvin nuo pitkävartisten saappaiden varret käyvät yksiin teidän säärienne kanssa

Minulle saappaiden varret ovat yleensä aivan hyvät. Näin kun tarkemmin alkaa ajattelemaan, niin mieleeni sattuu vain yksi tapaus, jossa varret ovat olleet huonot. Tilasin brittiläiset pvc-saappaat, joissa jää aivan törkeästi ilmaa nilkan kohdalle sekä pohkeen yläpuolelle. Pohjekaari ei kuitenkaan ole väärässä kohtaa, itseasiassa sitä ei ole lähes ollenkaan, saappaat ovat vain melkoisen muodottomat kauttaaltaan.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 23:53

Lainaus: BronzeRain

Tuostapa tulikin mieleeni, että miten hyvin nuo pitkävartisten saappaiden varret käyvät yksiin teidän säärienne kanssa.

Itsellä tulevat aika korkealle ja mulla on tosi olemattomat pohkeet, että suurimmassa osassa kengistä en saa kiristettyä nauhoilla tarpeeksi :/ ja varsi jää liian isoksi >.<

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit