Gootti.net

Kengät (2)

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2009 11:40
Natassja: Lukaisepa ensin tämä...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2009 12:08
Piiskansiima: voihan venäjä. Innostuin liikaa ennenkuin perehdyin sivuihin tarkemmin. Haaveissa vainko oot mun...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2009 14:04
Kyllä se taitaa vain olla niin, että jos jokin on uskomattoman halpaa niin sen taakse kätkeytyy pieni kusetuksenpoikanen. Louboutineistakin on tullut sen sorttinen statussymboli etten yhtään ihmettele miksi puliveivarit ovat alkaneet tehtailla niillä rahnaa. Louboutinin sivuilta tosiaan löytyy merkin viralliset myyjät, ja yksikään näistä "cheap Louboutoines online" -sivustoista ei ole listoilla...
  • Lähetetty: 31.07.2009 14:31

Lainaus: Piiskansiima

Louboutinin sivuilta tosiaan löytyy merkin viralliset myyjät

Niinpä. Täytyy alkaa säästää! Harmi ettei Nina´s Helsingissä myy kuin muutamia pareja, eivätkä ne olleet mieleisiäni.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.08.2009 20:10
HRRR!!! Löysin uuden rakkauden! Heidät minä haluan ja tahdon, enkä lepää ennen kuin saan ne.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2009 20:28
Ihanat nuo BronzeRainin linkittämät kengät! Tahtoo myös
Tuossa viikolla olin porukoitten kanssa äidinäidin luona Pohjois-Karjalassa ja kävin lähistöllä olevassa kenkäkaupassa, jossa oli myös kirppis.Ensin löysin kirppikseltä ihanat valkoiset kangas-kenkulit, joissa oli vähän vartta-ja kuluneet harmahtavat nauhat.No, ostin ne ja vaihoin niihin mustat nauhat.Oikein tyylikkäät ovat.Sitten löysin itse kenkäkaupasta ihanuudet;Mustat yksinkertaiset kengät, joissa on 6½ cm korkoa.Ja alle 20 maksoivat.Oikein söpöt ovat ja hyvin yhteensopivat asun kuin asun kanssa
  • Lähetetty: 04.08.2009 08:04
Sain eilen haettua postista Funtasman vihreät Daintyt. Kovin on söpöt. Painan kasvoni niiden lohduttavan silkkiselle pinnalle. Pitäkää vaan hulluna, mutta silti minua edelleen kaivelee mieltä ne "lopottimet", joiden toivoin olevan Louboutinit. Mieleni elää niin hartaassa harhassa, ettei sillä ollut edes väliä, onko ne toiveet totta! Mulla on pakkomielle. Apua. Yritän nyt olla rationaalinen: mitä järkeä on hankkia sellaisia merkkikenkiä? Missä niitä uskaltaisi käyttää, Kallion kusisilla kaduilla? Toisekseen kukaan ei uskoisikaan, että ne olisivat Louboutinit. Feikkejä lopottimia ei voi hankkia, koska se vasta typerää olisi, kuten on ne "louis vuittonit" verkkarikansan kainalossa. Sanokaa minulle nyt jotain sellaista, mikä saa minut järkiintymään! En ole yleensä mihinkään statussymboleihin lankeava, miksi tämä...
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2009 14:01
Ostin eilen Varustelekan paramaiharit. Tuntuu niinkuin kävelisi kavioilla, kun on kävellyt koko kesän sandaaleilla tai paljain jaloin. Tietysti jo toisen koiranpaskatuslenkin jälkeen on vasen kantapää vereslihalla. Jumankauta että ärsyttää. Juuri tämän takia ostan kenkiä äärimmäisen harvoin. Kävelen mielummin vanhoilla haisevilla paskoilla kuin tuhoan jalkani uusilla koppuroilla. En todellakaan ole mikään kenkäihminen, mutta pakkohan niitä on pitää ettei palellu jalat talvella.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2009 17:53
Apua! Erehdyin käymään ohikulkumatkalla Invalan ainoassa, mutta erittäin hyvässä, kenkäkaupassa. No, heille oli tullut juuri eilen uudet tuotteet, ja eivät olleet vielä ehtineet mallauttaa niitä kenenkään jalkaan (kauppiaat ovat viisikymppinen pariskunta ja heidän lyhenläntä ja tukevahko tyttärensä, joten he aina tapaavat mallata korkeat korot ja polvisaappaat asiakkailla. Minä olen heidän vakio mannekiininsa, kun minulla on kuulemma rotusääret).
Päädyin sitten kokeilemaan viisiparia upeita pvc/nahka stilettosaappaita, neljä paria uusimman malliston Nyyrikkejä ja kymmenet juhlakengät. Ja itkin verta. Ne kaikki olivat niin saamarin kauniita... Ja halvimmat, tietty 50e. Lottovoitto, tule jo.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.08.2009 18:10
BronzeRain
Kyseessä on varmaankin Kupari-Kenkä? Voi, siellä on kyllä todella paljon ihania kenkiä, olen ostanut lempparinilkkurini sieltä. Aina siellä käydessä tulee kyllä ihasteltua ja soviteltua saappaita ja juhlakenkiä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit