Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2009 17:27

Lainaus: Severana

T.U.K.:n kenkulit

Uuh, söpöt! Mistä hankit? Kates Clothing myy ainakin jotain T.U.K.:keja, muttei ainakaan juuri noita.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 22:28

Lainaus: SnowWhite

Ihanat nuo T.U.K:n kengät

Lainaus: Natassja

Uuh, söpöt! Mistä hankit?

Juu, ihanat ne ovat minustakin. Ostin ne ebaysta. Maksoin vain 18£ kengistä, mutta naurettavat 16£ postikuluista. Edullisethan ne silti ovat, kun noissa T.U.K.:n nahkakengissä on ihan järkyttävä hintataso ainakin tavallisia nettikauppoja ajatellen. Näyttää noita vieläkin olevan tarjolla jollain jenkkimyyjällä, mutta vähän kalliimpaan hintaan! Omat kengät on tulossa vähän lähempää, eli Englannista.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 11:50

16£ postikuluista

Noista voi muuten yrittää tinkiä noista postikuluista :P Itse ostin saappaat ebaysta jotka olivat hinnaltaan halvat, mutta postarit suurinpiirtein saman verran. Myyjää voi pyytää postittamaan halvemmallakin, koska yleensä jos kenkien postarit on tuota 15-16£ luokkaa niin myyjä on ilmeisesti itse siihen lähetykseen lisännyt paketin jäljjitysmahdollisuuden, minkä takia paketin postarit ovat noin suuret :P
(Tosin minulta ei ole koskaan mikään tavara hävinnyt mikä on englannista tullut, ihan on perille osannut ilman jäljityskoodeja)
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2009 19:58

Lainaus: SyllaBoreal

Miun päällä kaikki hopeinen näyttää vähän eh... hassulta

Mie taas tykkään, tai miulle sopiii (näin olen kuullut sanottavan). Ehkä se sitten johtuu ihmisestä ja ulkonäöstä noin muuten O_o eihän kaikille kuitenkaan voi kaikki koskaan sopia.

Hitto mie himoitsen taas uusia kenkiä *läähpuuh* saa edelleen ehdotella miulle kivoja juhlakenkiä (joiden hinnat eivät mielettömiä ole) ja jotka menisivät ylppäreissä polvipituisen mekon kanssa (josta ei vielä ole muuta tietoa, kuin että se on joko kangasta jossa on punaisia kirsikoita, sieniä tai smurffeja ja pohja on musta)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 21:25

Lainaus: SyllaBoreal

Noista voi muuten yrittää tinkiä noista postikuluista :P Itse ostin saappaat ebaysta jotka olivat hinnaltaan halvat, mutta postarit suurinpiirtein saman verran. Myyjää voi pyytää postittamaan halvemmallakin, koska yleensä jos kenkien postarit on tuota 15-16£ luokkaa niin myyjä on ilmeisesti itse siihen lähetykseen lisännyt paketin jäljjitysmahdollisuuden, minkä takia paketin postarit ovat noin suuret :P
(Tosin minulta ei ole koskaan mikään tavara hävinnyt mikä on englannista tullut, ihan on perille osannut ilman jäljityskoodeja)

Oot ihan oikeessa. Multa katosi tosiaan juuri postissa kauan toivotut Dr. Martensit, joten otan mielellään kirjatun toimituksen. Jos se nyt mitään auttaa varasteluun. Kirjatut kirjeet ja paketit tulee kuitenkin paljon nopsemmin perille, kuin tavalliset, joten ei ainakaan tarvi odotella turhan kauan ostoksia. En ole erityisen kärsivällinen, mitä tavaran toimitukseen tulee! Katselin vähän tämänkertaisen myyjän historiaa, ja hän tuntuu kattavan kenkien edullista huutohintaa osin korkeilla postikuluilla. Näin ei saisi tietenkään tehdä, mutta kyllä sitä moni harrastaa ulkomaille postittaessa.
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 19.08.2009 12:54

Multa katosi tosiaan juuri postissa kauan toivotut Dr. Martensit, joten otan mielellään kirjatun toimituksen. Jos se nyt mitään auttaa varasteluun. Kirjatut kirjeet ja paketit tulee kuitenkin paljon nopsemmin perille, kuin tavalliset, joten ei ainakaan tarvi odotella turhan kauan ostoksia. En ole erityisen kärsivällinen, mitä tavaran toimitukseen tulee! Katselin vähän tämänkertaisen myyjän historiaa, ja hän tuntuu kattavan kenkien edullista huutohintaa osin korkeilla postikuluilla. Näin ei saisi tietenkään tehdä, mutta kyllä sitä moni harrastaa ulkomaille postittaessa.

Kuten olet myös oikeassa Se on todella ikävää jos posti hukkaa jonkun lähetyksen... Ja harvoin sitä korvaavat.Varastelu on aika iso ongelma myös postin toiminnassa :S Ainakin minusta. Kyllä se kirjaaminen kannattaa siinä vaiheessa kun tilaa jotain arvokkaampaa :P Itse en ole ottanut ikinä kirjattuna mitään 1-30 euron arvoista ostosta, mutta kyllä minäkin halusin 100 € Danen korsetille kirjatun lähetyksen

Lainaus: SirMarylee

Mie taas tykkään, tai miulle sopiii (näin olen kuullut sanottavan). Ehkä se sitten johtuu ihmisestä ja ulkonäöstä noin muuten O_o eihän kaikille kuitenkaan voi kaikki koskaan sopia.

Tottah, onhan se paljon ihmisestä kiinni mitkä värit kellekin sopiii Minullakin on vaan niin vaalea iho, että sitä vasten ne kengät melkein maastoutui omiin kinttuihin xD (no ei ihan, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan) Sama on myös vähän valkoisten vaatteiden kohdalla.
Kirjoittanut: von schwartz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.08.2009 12:55
Itselläni on demonian concordit ja rangerit, joybootsista tilasin. Concordit ilmeisesti tulivat "rapakon takaa" 2viikkoa meni, ei paha.
Onko kellään kokemusta pennangalanin toimitusajoista+käytännöstä, tilasin sieltä Transmutersit pariviikkoa sitten. Lähetin sekin vakuutetussa kirjeessä, itellan mukaan kirje oli mennyt perille ja heillä nettisivujen mukaan ko. bootseja on varastossa.
Kärsivällisyyttä minulla on kyllä odottaa, mietin vain eivätkö he lähetä tilausvahvistusta? Vai ottavatko he yhteyttä vain ongelmatapauksissa?
Ensiviikon tiistaina raha on ollut heillä 3viikkoa, pitänee kai soittaa ja tiedustella, vai onko heillä yleensä pitkät toimitusajat, vaikka tuote olisi varastossa.
Kai he lähettävät viestin, kun pistävät paketin postiin?
  • Lähetetty: 19.08.2009 13:05

Lainaus: von schwartz

Onko kellään kokemusta pennangalanin toimitusajoista+käytännöstä, tilasin sieltä Transmutersit pariviikkoa sitten. Lähetin sekin vakuutetussa kirjeessä, itellan mukaan kirje oli mennyt perille ja heillä nettisivujen mukaan ko. bootseja on varastossa.
Kärsivällisyyttä minulla on kyllä odottaa, mietin vain eivätkö he lähetä tilausvahvistusta? Vai ottavatko he yhteyttä vain ongelmatapauksissa?
Ensiviikon tiistaina raha on ollut heillä 3viikkoa, pitänee kai soittaa ja tiedustella, vai onko heillä yleensä pitkät toimitusajat, vaikka tuote olisi varastossa.
Kai he lähettävät viestin, kun pistävät paketin postiin?

Et oo tosissasi mennyt lähettelemään rahaa jossain kirjeessä?! xD No onhan sekin tietysti tapa maksaa, mutta ulkomaille on kyllä melkoista venäläistä rulettia. No enivei, itselläni penna toiminut ihan hyvin, tosin veloittivat vasta kenkien + postareiden hinnan kun paketti oli minulle lähetetty.
Paketti tuli heti seuraavana päivänä minulle pikatoimituksena. Itselläni kesti 2 kuukautta, kun kenkiä ei ollut varastossa. Minulle kyllä tuli viestiä kun kengät lähtivät. Mutta minä maksoinkin Visalla kenkäni. En ymmärrä miksi oot ylipäätään ruvennu kirjeessä lähettämään? Kun paypalkin olisi ollut paljon turvallisempi vaihtoehto... Vaikka se olisikin kirjattu, niin raha/shekit tuppaa aina häviämään... Itse ottaisin yhteyttä sähköpostilla heti.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.08.2009 17:00

Lainaus: von schwartz

Transmutersit pariviikkoa sitten. Lähetin sekin vakuutetussa kirjeessä, itellan mukaan kirje oli mennyt perille ja heillä nettisivujen mukaan ko. bootseja on varastossa.

Järkeä päässä yhtään? Aika riski peliä lähettää kirjeen kanssa, sori. Näitä huijareita kyllä riittää maailmassa you know..
Kirjoittanut: von schwartz (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.08.2009 17:08
Spostin lähetys pennalle ei onnistunut, niin soitin ja sain koodin. Paketti oli lähtenyt 13päivä ja viimeinen kirjaus oli aamuyöstä vantaan terminaalissa. Saappaat ilmeisesti ehtivät vlopuksi.
En ole ennen paypalia käyttänyt ja nyt oli ylimääräistä käteistä, joten lähetin sekin ennenkuin rahat menevät johonkin turhuuteen. Pitää kyllä opetella paypalin käyttö seuraavaa tilausta varten.
Ihmettelen, miksi kaikilta ulkomaanliikkeiltä ei saa tilinumeroa minne maksaa.
Nyt kyllä helpottaa, koko viikon hermoillut tämän tilauksen takia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit