Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.12.2009 20:45
Sain tilattua ja maksettua Briteistä pitkään himoitsemani New Rockin Neptunot, 120 puntaa plus kamalat 40 punnan postimaksut, mutta tuli ne hemmetti silti halvemmaksi kuin täältä Oulusta Kenkämeklarilta ostaminen. Täällä maksaa 300 euroa... Toivottavasti ehtivät uudeksi vuodeksi perille. <:
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2009 02:24
Ostin tavattoman kauniit, viktoriaanis -tyyliset saappaat alennusmyynnistä, mutta harmittaa jo etukäteen, että eivät varmaankaan kovin pitkäikäiset ole, kun sekä ulko- että sisäpinta on keinonahkaa. Minusta on ikävä hankkia lyhytikäisiä jalkineita, mutta joskus ei vain voi mitään Toivottavasti noille nyt löytyisi käyttöä, kun ovat vähän turhan fiinit (no, epäkäytännölliset ainakin) siihen, että kävisin vain ostamassa maitoa (=karkkia)...
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2009 19:56
Millaisia kenkiä pidätte autolla ajaessa? Mulla on kauhea kriisi, kun en pysty ajamaan kuin maks. 6cm korolla. Yksillä 10cm koroilla yritin, mut ei kyllä tullut yhtään mitään, onneks vaan pienen matkan jouduin ajamaan ja kesällä vielä.
Varsinkin nyt talvella haikailen sitä 15cm plattaria tai paksua maiharia, kun lumi ei tuu kengästä sisään ja vesilammikkoonkin voi astua huoletta, kun korko isompi kuin lammikon syvyys...
Menee hermo kun talvikenkinä dinskosta ostetut nilkkurit, korkoa kiilana nimelliset 4cm, kylmät kuin mitkä, lumimassa työntyy sukkiin ja saumatkin vielä vuotaa Pitkän hameen kanssa kyllä ihan nätit, mustat nahkaiset ja tietenkin pyöreä siro kärki..
Nyt ois vaan talvikengät hakusessa, jotka ois lämpimät, pitäs vettä, pystyy ajamaan, lumi ei tulis nilkan kohdalta sisään ja ois vielä kaikenlisäks tyylikkäät ja jonkunmoinen korkokin pitäs olla (joko kiila tai sellainen kohtuupaksu, ei piikki- muttei sellainen ruman paksukaan). Ja ei löydy mistään..
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 22:05
blood: Itse käytän ajaessa korkkareita, mutta platformia ei saa olla. 10cm on menny ihan nätisti, paremmin ajan koroilla kuin korottomilla. Minulla on myös erikseen ns. "ajokengät" joissa korkoa on vai jotain 4cm, mutta niitä en käytä juuri muuhun. hanki jotkut tosi kätevät korottomat kengät ihan vain ajamiseen, pidä sitten vaihtokenkiä mukana, tiedän että se on ärsyttävää, vaihdella kenkiä jatkuvaan, mutta jos koroilla on hankala ajaa, niin minkäs teet : /
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:41
viiden sentin korkoset maiharit on mn nykyset arkikengä. Vähä hienomat, mut lyhye matka kengä on mun demoniat¨http://www.morticia.com/tuotteet/100/1113 2/pleaser/gothika-209
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 11:04
jihuu, muistin juuri että pääsenkin käyttään uusia ihania kenkiäni, kun menen laivalle tässä 2pvä:n päästä ei tarvitsekaan odottaa ihan kesään asti :P
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.01.2010 12:22
Ei kenkien vaihtaminen niin iso operaatio ole, että vaarantaisin ajoturvallisuutta sen takia. Mieluummin laitan jotkin rämät tennarit ajokengiksi ja vaihdan vaivihkaa pelkääjän paikalla kengät, eikä kenenkään muun tarvitse nähdä sitä häpeää. Kyllä ne ajokengät siellä autossakin säilyy
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2010 16:21

Lainaus: BlackBird

Samaisesta kaupasta löytyi myös tälläiset.

'Hoo, ostin hiljattain tuollaiset, kun olivat niin halvat ja ainakin minun jalkaani oikein mukavatkin. Sopivatkin hyvin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 16:45

Lainaus: blood

Millaisia kenkiä pidätte autolla ajaessa?

Sellaista max. kymmenen sentin korkoa on tullut pidettyä eli niitä kenkiä mitkä menevät muutenkin arkikenkinä. Pohjassa voi olla hieman platformia mutta millään electroilla kruisailusta en edes haaveilisi. Kengän kannattaa olla myös muuten tukeva jalassa, ehkä hankalin ajokokemukseni oli stilettopistokkaat jalassa.

Mielestäni maltillisilla koroilla varustetut kengät ovat jopa mukavammat ajaessa kuin täysin lättänät, minulla eivät etusäären lihakset kipeydy niin helposti kun kaasujalan voi tukea koron varaan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2010 18:04

Lainaus: blood

Millaisia kenkiä pidätte autolla ajaessa?

Oikeastaan kaikilla kengillä jotka omistan, olen autoa ajanut. Plattareilla saa vähän huonosti tuntumaa polkimiin, mutta onnistuu. New Rockien kanssa kyllä tuntuu että kun painaa kaasua, painuu jarrukin siinä samalla pohjaan. Mutta ei minulla oikeastaan korkojen kanssa ole ollut ongelmia (paitsi kerran kun olin kaverille kuskina hänen bemarillaan, siinä ei saanut rattia nostettua, ja 10cm korot + muutenkin pitkät koivet = Anna ajoi talvipakkasella autoa sukkasillaan).

Lainaus: Piiskansiima

Mielestäni maltillisilla koroilla varustetut kengät ovat jopa mukavammat ajaessa kuin täysin lättänät, minulla eivät etusäären lihakset kipeydy niin helposti kun kaasujalan voi tukea koron varaan.

Samaa mieltä!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit