Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kengät (2)

Kirjoittanut: Harlan Draka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2010 08:30
Mä inhoan myös kuljetuspalveluja. Viime keväänä tilasin nahkarotsin Jenkeistä, joka toimitettiin DHL:n kautta. Kuski oli helvetin nuiva hyypiö, joka sanoi suoraan puhelimessa, ettei viitsi enää lähteä uudestaan pakettia viemään kuin vasta seuraavana päivänä, koska reitti ei ole matkan varrella. Oli siis jo aikaisemmin käynyt selvästi ilmoittamatta (s-postiin oli tullut ilmoitus, muttei kännykkään kuin vasta jälkeenpäin). Merkillistä touhua välillä noiden kanssa.

Äsken vilkaisin Fedexin sivuja, niin paketti on nähtävästi parhaillaan Pariisissa. Eli jotain siis tapahtuu. Huomenna olisi illaksi määrä saapua Suomeen, eli menee saanti varmaan viikonlopun yli...

Tuo nettikauppojen nykyään käyttämä dropshipping on siinä määrin ongelmallista, koska tosiaan kun käy näin, että tavaraa ei ole varastossa vaan se tilataan suoraan valmistajalta, saattaa toimitus venyä useisiin viikkoihin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2010 18:17
Minuakin kyllä kiinnosti lukea Harlan Drakan juttua kenkulien saapumisen edistymisestä.. Eletään nyt sitten toivossa että paketti tulee suht suurinpiirtein niinkuin pitääkin

Sitten ilmoittelua ja vähän kysymystä tännekin.. Elikkäs, onko kenellä, jos kenelläkään kokemusta Inamaguran kengistä? Odotan Pleaser-Demonia-laatua, toivottavasti yllätyn ja ovat edes vähän parempia.. Tilasin siis tällaiset http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1847 tossukat ja huomiseksi niitä kotia odottelen.. Maanantaina viimeistään uskoisin kenkien olevan perillä

Onko kukaan muuten tehnyt jotain vertailua Pleaserin ja Demonian laadusta? Mielestäni Pleaserin kenkäni ovat jotenkin materiaaliltaan mukavammat, ja tarkoitan tällä sitä, että lempikenkäni ovat tällä hetkellä Pleaserin Kiss-2020 stilettoplatformsaappaat, jotka ovat aivan unelmat jalassa, mutta tarvinnevat reissun suutarille, koska korko irtoaa kengän pohjasta niin, että se irvistää rumasti. Ei tosin hirveemmin käytössä näy, eikä haittaa, korko edelleen tiukasti kiinni. Sitten toiset ns. lempparinkenkäni ovat Pleaserin Electrat. Eivät tunnu pahoilta jalassa jne. Mutta sitten taas toisaalta, omistan myöskin Demonian Slush-225 (myynnissä, katsokaa yleinen huuto.net myyntiketju jos kiinnostaa) kengät, ja nämä aiheuttivat minulle about 200m kävelyllä hiukan kantapään yläpuolelle rakon, joka tulehtui ja johon nyt syön antibiootteja. Miten se on mahdollista? Mielestäni kenkien tekonahka tuntuu jotenkin pskemmalta kuin Pleasereiden vastaava.. Muilla mitään kokemuksia? Sitten kun olen todella rikas tilaan kenkäni vain Pennangalanilta..

Kiitos ja kumarrus jos joku jaksoi lukea ja jaksaa vielä vastatakin
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2010 18:22

Lainaus: Mina

Onko kukaan muuten tehnyt jotain vertailua Pleaserin ja Demonian laadusta?

Pleaser ja Demonia ovat samaa putiikkia (kuten myös Bordello, Funtasma, Devious ja Lucious...) joten suurimmat erot löytynevät lähinnä brändipuolelta ja mallistosta eikä niinkään laadusta. Eiköhän popot tehtailla samoissa paikoissa kaikki.

Inamaguran kengistä on yksien verran kokemusta. Kenkien sisäpinta on karseaa, todella nahkeaa muovia joten kenkien käyttö ja pukeminen/riisuminen on vähän niin ja näin. Nätit nuo ovat kyllä, vaikka tosin vähälle käytölle jääneet.
Kirjoittanut: Harlan Draka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.03.2010 12:00

Minuakin kyllä kiinnosti lukea Harlan Drakan juttua kenkulien saapumisen edistymisestä.. Eletään nyt sitten toivossa että paketti tulee suht suurinpiirtein niinkuin pitääkin

Tänään ne tuli. Ja kaikki kondiksessa. On muuten makeat bootsit.
  • Lähetetty: 05.03.2010 14:40
Hienoa Harlan! Joo, minullekin nuo Inamaguran tossukat tulivat tänään ja lähtivät muuten saman tien takaisin. Aivan karseeta pskalaatua jos suoraan sanotaan, ja löysin huuto.netistä hiukan halvemmalla Pennangalanin kiiltonahkaplatformit. Edes Pleaserin/Demonian laatu ei ole nuin kamalaa, soljista lähti heti se soljen ns. kieli irti kun kokeilin solkea avata. Toki soljet olivat koristetarkoituksessa, eivätkä avattaviksi olleetkaan tarkoitetut, mutta siitä huolimatta. Eivät olisi käytössä kestäneet kuitenkaan. Miksiköhän en heti niitä huuto.netin tossukoita tilannut.. Hmm. Näissä Inamaguran kengissä sisäpinta oli jtn karvaa, todella mukavilta tuntuivat jalkaan kyllä Mutta tosiaan solkiongelmien vuoksi pois minun nurkistani mars. Sain soljen vielä korjattua niin, että vikaa ei huomaa ennenkuin solkea yrittää mennä avaamaan.. Ja jos joku siitä Blackgroupilla kysyy, niin voin kyllä kertoa heille soljen lähteneen heti kättelyssä irti. Tai siis sen "kielen" siittä.

Plaserista jne senverran, että tiesin niiden kyllä olevan samaa puljua, Pleaser USAa siis, mutta jotenkin hassusti noi Demoniat vaan tuntuvat huonolaatuisemmilta kuin Pleaserit. Jännää. Sama Funtasmat tuntuivat kivemmilta (onko se edes sana?) jalassa kuin Demoniat.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2010 01:21

Lainaus: Harlan Draka

Tänään ne tuli. Ja kaikki kondiksessa. On muuten makeat bootsit.

Mukavaa kuulla!

Onkos muut jo varustautumassa kesää varten uusilla kengillä? Olen itse ostanut kahdet ballerinat ja yhdet korkkarit kesäksi, siinä useamman kuukauden saldo, mikä on tietysti kenkäfriikiltä aika vähän. Ja halvalla eBaysta tietysti! Korkkareita en tosin juuri uskalla käyttää tällä hetkellä, kun hermovammasta johtuen jalat ei toistaiseksi toimi ihan niin, kuin toivoisin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2010 12:00
Ostin uudet kengät. Olen kuolannut niiden samaisten kenkien perään kohta vuoden, ja nyt kun menin taas ihastelemaan niitä, oli enää yksi ainoa pari, minun kokoani, jäljellä, ja vieläpä alehintaan. En usko kohtaloon, mutta selvästi ne odottivat yksin minua. Oli siis pakko ostaa.
Kyseessä siis verenpunaiset, osin mustaan shiftaavaa pvc:tä olevat mary janet todella sirolla mutta tukevalla korolla. Grrr.
  • Lähetetty: 08.03.2010 15:40
Onneksi olkoon BronzeRain Kuvia??
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.03.2010 18:37

Kuvia??

Jaa a. En jaksa itse alkaa kuvaamaan. Kaupan sivuilla näkyi olevan jonkinlainen hämärä kuva. Ensimmäinen vasemmalta. Ei kyllä tee oikeutta noille kaunokaisille.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.03.2010 18:55

Onneksi olkoon

Onnitellaanko nykyään naista uusien kenkien johdosta? Mihin tämä maailma on menossa .
Noh, saisinkos minäkin onnittelut, kun ostin eurolla pvc-avokkaat kirpparilta. Niissä on todella matala korko, vain 6,5cm, mutta minä kun kuljen aina korkokengillä (jopa ballerinoissani on muutaman sentin korot), niin nuo ajavat vähän niin kuin matalien kenkien virkaa; tuollaisilla koroilla jaksaa ottaa 6 tuntisen Helsinginshoppausmaratooninkin sitten kesällä.
En vain yksinkertaisesti enää osaa olla jos minulla ei ole korkoja jalassa. Tykkään kuljeskella kotonakin korkkarit jalassa, on niin orpo ja epänaisellinen olo ilman korkoja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit