Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

kauhuleffasta todellista kauhua

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.03.2008 15:06

Lainaus: pikkumyy

Sun pitää yhdistää ne kaikki keskeneräiset filmit, ni saat edes yhden valmiin

Joo mihinkähän genreen sen sais sit tungettua; eroottis-psykoottinen kauhu-splatteri-komedia ??
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.03.2008 17:58
ihan kylmän väreet meni selässä kun näin sen tilanteen sieluni silmin... hui hemmetti. kait se on vielä hengissä ja sormi ehjänä?

melkein samanlainen juttu kävi kun oltiin pitämässä riparilla iltaohjelmaa ja minä olin tietysti pahis jatkiksessa.(jatkuu yhden jakson verran joka ilta) ja siinä sitten olin lähettänyt kätyrin sankarin kimppuun ja olin odottelemassa kätyriä takaisin ja hän tuli kässärin(ai minkä kässärin, improlla suurin osa meni läpi vaan) mukaan epäonnistuneena takaisin ja minun piti sitä siten huitaista leikisti. no huitaisinhan minä. ja kunnolla. ja osuin kunnolla. olin vähän nolona sitten iltaohjelman loputtua pyytämässä anteeksi. onneksi ei ollut kuullemma sattunut. ainakaan pahasti. mutta kyllä vähän nolotti.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2008 07:17
Hui, tuo juttu oli kauhea.
Kavereiden kanssa ollaan kyllä jotain kuvattu, mutta ei kauhua
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.04.2008 12:24
no hyvä et muillakin on kokemuksia tällasista
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2008 17:17

Lainaus: Ninni

eroottis-psykoottinen kauhu-splatteri

nam. Täähän kuulostaa kiinnostavalta
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2008 17:41
Nuo elokuvantekeleet olisi kyllä mielenkiintoista nähdä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit