Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:12

Lainaus: Neither

Repo! The Genetic Opera. Hämärä gootti/industrial musikaali vähän Sweeney Todd tyyliin

Olen jo vuoden päivät palanut halusta nähdä tämän elokuvan, mutten ole vieläkään saanut sitä käsiini! Joten; mistä ihmeestä sinä olet ko. leffan löytänyt? Filmtownista? Makuunista? Kirjastosta?
Elokuva kiinnostaa minua sen trailerin ja näkemieni pätkien tähden. Musiikki kuulostaa lupaavalta sekä aihe. Ja tietysti Paris Hiltonin näyttelijäntaidot pitää katsastaa.

Tänään katselin taasen Sweeney Toddin. Elokuva paranee mitä useammin sen katsoo! Useamman katselukerran jälkeen voi jo keskittyä visuaaliseen mahtavuuteen tai vaihtoehtoisesti tarinan pikkutarkkaan kulkuun, eikä mene pää aivan pyörälle kaikesta upeudesta.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 09:08
Taken

Liam Neeson äkäisenä isukkina, joka lähtee hakemaan ihmiskauppiailta tytärtään takaisin. Pätevä ja hillitty (ei täynnä Hollywood-räjähdyksiä) toimintaleffa joka käsitteli tuota ihmiskauppaakin ihan asiallisesti.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2009 12:20
Peter Pan (2003, eli se näytelty versio)
Muistan, kun itse pidin tästä joskus noihin ilmestymisaikoihin kovasti (ala-asteikäisenä). No, nyt sain hyvät naurut, kun katselin pikkusiskojen kanssa. Ehkä elokuvaan oli haettu tietynlaista piirretyn tuntua (en kyllä käsitä miksi, piirretty versio siitä on jo tehty ja se saisi riittää, on vielä paljon parempikin) muovisen näköisella metsällä ja paperitaustoilla, rankoilla photoshoppauksilla yms., mutta se ei todellakaan toiminut. Näyttelijät olivat aivan irrallisia taustasta. Kun siihen lisätään erittäin kliseinen dialogi, huonot lapsinäyttelijät ja pari turhaa kohtausta, tulos oli surkea. Täytyy pian katsoa Peter Pan -piirretty, jotta saan pyyhittyä tämän muististani.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2009 15:39
Piukat paikat tai kuten alkuperäinen nimi Some Like It Hot

Marilyn Monroen tähdittämä 50-luvun lopun "dragkomedia". Kaksi epäonnista jazzmuusikkoa pukeutuvat naisiksi ja liittyvät tyttöbändiin paetakseen gangstereita. Oikein loistava elokuva, jaksoi naurattaa loppuun asti ja näyttelijät tekivät loistavat roolisuoritukset (varsinkin Jack Lemmon ja Tony Curtis).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2009 16:09
The Forbidden Kingdom

Katselin eilen tämän kepeän viihteellisen kungfu-fantasialeffan jossa loikkivat kiinalaiset supertähdet Jackie Chan ja Jet Li. Elokuva oli oikein miellyttävää viihdettä hienoissa maisemissa, tarina oli sujuva ja taistelukoreografiat hienoja. Vähän siinä oli sellainen hollywoodin muovinen pintakiilto päällä, ja juonessa oli kummia samankaltaisuuksia Jadesoturin kanssa, mutta huttu oli ihan hilpeää kuitenkin.
Kirjoittanut: Neither (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Neither
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:48

Lainaus: Faith Black

Olen jo vuoden päivät palanut halusta nähdä tämän elokuvan, mutten ole vieläkään saanut sitä käsiini! Joten; mistä ihmeestä sinä olet ko. leffan löytänyt? Filmtownista? Makuunista? Kirjastosta?

Ei ole vielä julkaistu suomessa mutta Amazonissa yms. myydään DVD:tä kympin hintaan. Tai sitten googlesta kirjoittamalla nimen perään dvdrip, jos ei jaksa odottaa, mutta mun mielestä olisi hyvä tukea tämän tyylisiä leffoja.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 23:00
Tuli pitkästä aikaa katsottua The Crow ja Bram Strokerin Dracula kun kaivelin leffa hyllyäni.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.02.2009 23:18
Devils Chair

Kauhuleffa, joka kertoo miehestä joka todistaa happopäissään tyttöystävänsä hirvittävää kuolemaa hylätyssä mielisairaalassa. Miekkonen passitetaan sitten mielisairaalaan, koska kertoo hylätyssä mielisairaalassa olleen kidutustuolin vieneen tyttöystävän.

Neljä vuotta kuluu ja Nick (tämä em. miekkonen) pääsee sairaalasta pois sillä ehdolla että suostuu erään professorin tutkimukseen. Nick, professori ja pari opiskelijaa lähtee tuonne murhapaikalle tutkimaan Nickin mieltä. Noh, tästäkös se riemu repeää.

En kerro enempiä etten paljasta mitää.

Leffa ei sinänsä ollut kauheen pelottava, vaan minua häiritsi tuo Nick. Jos katsotte elokuvan, ymmärtänette miksi. Häiritsi jopa siinä määrin, että seuraavana yönä saapuivat painajaiset. Huh.

Ihan katsomisen arvonen leffa kuitenkin.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2009 01:15
Azumi. Sain vihdoin ajoiksi hankkia tään itselleni. Tähän asti on pitäny turvautua veljeni dvd:hen (jonka muuten ostin hänelle synttärilahjaksi pari vuotta sitten). Aivan loistava elokuva.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.02.2009 11:49
Näin Oscareiden jaon lähestyessä katsoin kaksi historian kolmesta elokuvasta, jotka ovat voittaneet viisi suurta Oscaria (eli paras elokuva, käsikirjoitus, ohjaus, miespääosa, naispääosa)

It Happened One Night
Hauska romanttinen komedia vuodelta -34. Tietysti aika oli nakertanut vähän Cablen ja Colbertin sanailua, mutta oli tuo silti hieno kokemus.

The Silence of the Lambs
No niin, sitten päästiin itse asiaan. Olin nähnyt tämän viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten, enkä muistanutkaan että filmi oli näin loistava. Silloin joskus minua häiritsi poikkeaminen kirjan kulusta, mutta nyt mikään ei enää haitannut. Hannibal-trilogian tiukin saavutus edelleen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit