Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva 3 !

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.04.2009 10:57
No nyt tuli katsottua se Sauna. Aivan mahtava, toimi minusta sekä elokuvana jonka symboliikkaa ei tarpeettoman jenkkiläisesti ruodittu auki, että kauhuelokuvana. Suosittelen lämpimästi.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sarutor
  • Lähetetty: 04.04.2009 14:13

Lainaus: Modnar

Blue Velvet

Katoin tuossa viikko sitte tuon q kaveri ehotti, ei toiminu oli kyllä nii huono leffa :/
hahmot kyllä oli hyvät sitä ei voi sanoa mutta muuten leffa

Lynch Twin Peaks sarja tosin on hyvä.
Pitäs noita muitaki leffoja siltä kattoa josko siellä ois edes pari mistä tykkää.

"No nyt tuli katsottua se Sauna. Aivan mahtava, toimi minusta sekä elokuvana jonka symboliikkaa ei tarpeettoman jenkkiläisesti ruodittu auki, että kauhuelokuvana. Suosittelen lämpimästi." Ei tosin kauhua tuossa leffassa oo se on oma mielipite, sauna toimi kotimaisena leffana mutta ei tosiaan kauhuna vaikka siinä hyviä "elementtejä" olikin ja hyvin luotu se "maailma" siihen.
Voi tosin olla se että :/ olen katsonut elokuvia monia tuhansia lapsesta asti varsinkin kauhua, että alan olemaan kauhun suhteen melko immuuni ja se että nii oma näkemys kauhusta.
Sinällään harmittaa :/ ei oo tullu moneen vuoteen mitää kauhua mikä oikeesti pelottais tosin Dead Silence hiukan korjasi asiaa tunnelmallaan ja hyvillä kohtauksilla.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 04.04.2009 14:15

Lainaus: neo_shaman

Red Dragon [Punainen Lohikäärme]
Antony Hopkins ja Edward Norton samassa leffassa... ei voi olla huono! Vieläpä perustuu lempparidekkarikirjailijani teokseen, eli siis Thomas Harrisin samannimiseen kirjaan. Tämä oli upea, piti jännityksessä ja jollain tapaa ehkä herkisti. Tekee mieli katsoa heti uudestaan!

Minäkin katsoin tuon, ja vähän aikaa sitten luin kirjankin.

Lainaus: Count Dracul

"Dracula Verevä vainaja"

Tuo elokuva on aivan surkea. Ei edes naurattanut, en viitsinyt edes katsoa loppuun, kun alkoi jo haukotuttamaan.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.04.2009 23:38
David Koeppin Secret Window. Ajattelin nimen ja telkku.comin johdannon luettuani, että kyseessä on jokin seesteinen ja ehkä jopa tylsähkö elokuva, mutta päätin kuitenkin katsastaa Johnny Deppin takia.

Eikä minun tarvinnut pettyä. Huolestuttavaa kyllä, tunnistin itseni monestakin kohdasta; miten onnistuneesti skitsofreniaa oltiinkaan osattu kuvata! Johnny Depp oli jälleen kerran ilmiömäisen loistava roolissaan, juuri täydellinen tälle paikalle.

En tiennyt elokuvasta etukäteen mitään muuta, kuin minkä olin lukenut pikaisesti telkusta. Stephen Kingin romaanit eivät ole oikein koskaan sävähdyttäneet minua (ko. elokuva on siis käsikirjoitettu Kingin pienoisromaanin Secret Window, Secret Gardenin pohjalta), mutta tämä elokuva sai minut miettimään Secret Window, Secret Gardenin lainaamista kirjastosta. Ehkä teenkin niin, sillä elokuva oli mielestäni kerrassaan loistava! Äärimmäisen harvoin elokuvissa hulluus ja mielisairaudet on onnistuttu kuvaamaan noin totuudenmukaisesti.

Aion ehdottomasti ostaa Secret Windowin omaan garderobiini dvd:nä.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.04.2009 23:53
Kävinpä kattomassa Twilightin. Ja täytyy sanoa että kyllä tykkäsin. Kirja on tottakai vielä parempi, mutta ei tää leffa mikään pohjanoteeraus ollut, vaika monet ovatkin niin väittäneet. Ainut asia mistä en tykännyt, niin oli Bellan näyttelijä. Se ei vaan sopinu siihen.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2009 00:00
Faith Blackin tavoin katsastin Salaisen Ikkunan. Pidin myös kovasti, leffahan oli mahtava! Katsoin sen oikeastaan tylsyyden, sattuman (en katso oikein koskaan teeveetä, mutta äitini vinkkasi laffasta), Stephen Kingin ja Johnny Deppin takia. Voisin katsoa uudelleen, sen verran hyvä oli.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.04.2009 10:13
Eilen katsastimme Jonepeikon kanssa Piiskiksen ja Blackratin luona Stepford Wivesin, joka oli mainio. Parhaita "kauhuleffoja" joita olen nähnyt. Brrrrh.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2009 11:44

Lainaus: Faith Black

Secret Window.

Perskules sentään, mun piti kanssa katsoa tuo mutta sitten en muistanutkaan. Olisi näemmä kannattanut laittaa edes tallentamaan mutten tajunnut sitäkään. Hitto, nyt kyllä vähän ketuttaa.

Aloin myös yöllä katsomaan Sub Leffalta Reservoir Dogsia, mutta nukahdin varmaan 10 min. alusta ja heräsin kun leffa oli juuri loppumassa Oon kyllä nähnyt aiemmin tuon jo, että harmitus ei ollut yhtä suuri kun tuon Salaisen Ikkunan kanssa. Hyvä leffa on kyllä tuo.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sarutor
  • Lähetetty: 05.04.2009 13:46

David Koeppin Secret Window. Ajattelin nimen ja telkku.comin johdannon luettuani, että kyseessä on jokin seesteinen ja ehkä jopa tylsähkö elokuva, mutta päätin kuitenkin katsastaa Johnny Deppin takia.

Hyvä elokuva ite en jaksanu kattoa nähny jo niin monta kertaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.04.2009 13:55

Eikä minun tarvinnut pettyä. Huolestuttavaa kyllä, tunnistin itseni monestakin kohdasta; miten onnistuneesti skitsofreniaa oltiinkaan osattu kuvata! Johnny Depp oli jälleen kerran ilmiömäisen loistava roolissaan, juuri täydellinen tälle paikalle.

En tiennyt elokuvasta etukäteen mitään muuta, kuin minkä olin lukenut pikaisesti telkusta. Stephen Kingin romaanit eivät ole oikein koskaan sävähdyttäneet minua (ko. elokuva on siis käsikirjoitettu Kingin pienoisromaanin Secret Window, Secret Gardenin pohjalta), mutta tämä elokuva sai minut miettimään Secret Window, Secret Gardenin lainaamista kirjastosta. Ehkä teenkin niin, sillä elokuva oli mielestäni kerrassaan loistava! Äärimmäisen harvoin elokuvissa hulluus ja mielisairaudet on onnistuttu kuvaamaan noin totuudenmukaisesti.

Aion ehdottomasti ostaa Secret Windowin omaan garderobiini dvd:nä.

Itsekkin katsoin tuon(toisen kerran vissiin ..)
Pakko saada dvd:lle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit