Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2009 16:00
En pääsekään lahteen Frosbiten metalfestille Taas jää näkemättä Arch Enemy miehen asioiden takia. Tällä kertaa sairastu 2 päivää ennen influenssaan x((
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2009 16:36
Pitipä taas nälissään ja väsyneenä kehittää pikkuasiasta valtava riita. Nyt ukko mököttää, minua vituttaa niin maan perkeleesti ja tajusin juuri olevani aivan samanlainen kuin äitini...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.02.2009 17:59
Eräs naishenkilö ketuttaa. Saa nähdä miten pitkälle tyylini plagiointi vielä menee. Lisäksi tässä pitäisi ryhtyä vielä väsäämään matematiikantehtäviä, enkä näe Jonea kuin vasta sunnuntaina, nyyhQ.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2009 21:16
Oksennustauti
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2009 23:23
firma tarjoaa ilmaista kesälomaa... siis palkkaa ei lomalle makseta. tai sitten saa valita samanmittaisen lomautuksen, "valinnanvapaus" kallistuu vahvasti jälkimmäisen puolelle. ainakin juhannuksena tämä jannu liottaa varpaita laiturinnokassa ja onkii olutta särpien.
Kirjoittanut: TeamHate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: TeamHate
  • Lähetetty: 05.02.2009 02:38
Pistänyt jo useasti silmään nämä helkutin PETAn videot ja niistä seuranneet päiväkirjamerkinnät sun muut kansankiihotus jutut galleriassa ja muuallakin. Yleensä nämä ketjukirjeen omaiset viestit alkavat jotenkin näin:
UUSI ELÄINRÄÄKKÄYS VIDEO ! TÄMÄ ON VERISTÄ ELI EN SUOSITTELE KATSOA !
Älä katso jos olet herkkä tai muuten vain et tykkää verestä. Videota ei ole pakko
katsoa (meet farm=''liha tehdas'' - se on TODELLA RAAKA!), - mutta jos päätät katsoa,
niin varoitus että SE ON HIRVEÄTÄ katsottavaa ja kauheata väkivaltaa.

VAROITUS! TÄMÄ ON OIKEASTI JÄRKYTTÄVÄÄ KATSOTTAVAA!!!

*linkkejä sinne sun tänne*

Tässä video lyhyesti: piilokameralla filmattuna, eläimet
kuvattiin kun ne NYLJETÄÄN ELÄVÄNÄ! Tämän jäkeen eläimet heitetään LÄJÄÄN ja kuvataan kun ne pyörivät HENKIHIEVERISSÄ ja nostelevat PÄÄTÄÄN.

Allekirjoita, tämän HIRVIÖMÄISYYDEN on loputtava! Jos et allekirjoita, TUET TÄTÄ KAMALAA JA BRUTAALIA JULMUUTTA!!!!!

1. Erkki
2. Manne
3. Penis
4. Römpsä
5. Anus
666. Saatana

ETC

Miksi pitää kaikille yrittää näyttää, että MINÄ olen HYVÄ ihminen kun laitoin nimeni tähänkin listaan? Itse en mitään muuta selitystä löydä näille päiväkirjamerkinnöille kuin, että saa kertoa että MINÄ olen V**UN HYVÄ IHMINEN. Mitä hyötyä näistä on kenellekkään? Millä tavoin eläinten olosuhteet paranee näillä tyhjänpäiväisillä ketjukirjeen omaisilla mässäily viesteillä?

Ja itse en siis tue eläinten rääkkäystä millään tavoin. En vain ymmärrä tätä huomionhakuisuutta mitä nämä ihmiset, jotka tuollaisia päiväkirjamerkintöjä ja muita kirjoittavat, hakevat.

Ja miksi eläinten oikeudet menevät usein ihmisten oikeuksien edelle näiden eläinten oikeuksia ajavien edessä?

Eikö me olla kaikki tasa-arvoisia täällä?

Tosin, ihmiset saisi tappaa kaikki vaikka heti. Minutkin.

Kiitos ja anteeksi
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2009 07:39
TeamHate, totta ja etenkin kun useimmiten tarkoituksena tuntuu tosiaan enemmänkin olevan se että järkytetään nimenomaa ihmisiä eikä niille varsinaisille asioille tehdä mitään. Btw, kuinka moni netissä kerätty adressi ihan oikeasti on vaikuttanut yhtään mihinkään?

Ja henkilöt jotka käyvät läpi kaikki eläinrääkkäysvideot, jotenkin tuntuu että saavat ihme kiksejä ja jotain ihmeellistä tyydytystä niistä. Tiedän ainakin itse jo muutenkin että maailmassa tapahtuu kaikenlaisia kamaluuksia ja totta kai se vaikuttaa järkyttävästi jos ja kun kuulee taas uusista tapauksista. Mutta katsomalla nyljettyjä tai muuten julmasti rääkättyjä (tai rääkättyjä ylipäätänsä) elukoita videoilta, mitä se hyödyttää? Etenkin jos nämä tapahtuu ulkomailla siitä ei jää käteen muuta kuin paha ja kurjaakin kurjempi mieli juurikin sen takia että tietää ettei näihin asioihin voi vaikuttaa.
Omalta osaltani sen sijaan kuljen silmät ja korvat auki ja puuttunut sellaisiin asioihin joihin voi ihan oikeasti vaikuttaa (ei tietenkään mihinkään turhaan vaan esim. niihin joissa eläimen perushoito laiminlyödään pahasti tai jopa kokonaan), paljon täälläkin epäkohtia löytyy joissa olisi parantamisen varaa. EU vaan lähinnä sekin tuntuu viilaavan pilkkua turhissa asioissa kun taas voisi tehdä esim. niille Euroopan eläinkuljetuksille jotain. Mutta asiat tietysti tärkeysjärjestykseen...

Sitten toiseen asiaan joka tuli asioihin puuttumiseen mieleen. Miksi hemmetissä erään "ystävän" pitää mennä sopimaan toisten asioista omin nokkinensa toisten selän takana...? On asiasta monta kertaa puhuttu mutta miten saa ymmärtämään ettei toisten asioihin tarvitse puuttua niin että asianomaiset itse joutuu setvimään "ystävän" aiheuttamat sotkut.
Miulla pitkä pinna mutta nyt alkaa mitta tulla täyteen.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2009 10:22

Lainaus: Myria

Typerää tuo hiusten ajelu armeijan takia Vanhanaikaista. Mitä hyötyä siitä muuten edes on, miksi ne hiukset on pakko ajaa? Täitäkö siellä pelätään niin kuin päiväkodissa?

Hyvin sanottu Myria! Olen aivan samaa mieltä! Ihan liian vanhanaikaista.

Mul on levottomat jalat, levottomat jalat, levottomat jalat, leeevoooottooomaaat...Mikä avuksi levottomiin jalkoihin, tietääkö kukaan?

Ylläpito muokkasi: Viestit yhdistetty
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2009 11:02
BlackWidow

Ei ainakaan tuplapostaaminen...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.02.2009 11:22

Lainaus: Piiskansiima

BlackWidow

Ei ainakaan tuplapostaaminen...

..BURN!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit