Gootti.net

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2009 17:28

Lainaus: Malys_

Niin tyhjä ja ontto olo, mikään ei kiinnosta eikä huvita.*snif*

Kunpa osaisin sanoa jotain lohduttavaa, mutta tiedän että tuossa tilanteessa ei mitkään sanat auta. Otan osaa, tiedän täsmälleen miltä sinusta nyt tuntuu. Mutta kyllä se tuska joskus vielä helpottaa ja joku kaunis päivä hyvät muistot tuovat vielä hymyn kasvoillesi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.02.2009 17:40
Tulinpa juuri sopivasti lomaksi kipeäksi! voi kun helvetin kiva...Aijoo ja kivempaa tässä on se, että käsi on paketissa ja siinä on joku tuki ja kaikkee kun jäin auton alle pari päivää sitten, en saa rasittaa kättä joka tarkoittaa siis: et voi käydä salilla, valitan. Ja reidessä sellanen mustelma, että siitä vois varmaan ukee ko. auton rekisterin... *mutinaajupinaa*
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:02
Hirvee pelko siitä, että tartutan itteni mahatautiin just ennen lomaa... Kaverin perheen kanssa ollaan lähössä laskettelemaan, ja jos nyt saan pöpön itelleni, niin ei ole enää kellään hauskaa oneks ei oo ku enää 2 päivää, ja asta sairastin kyseisen taudin
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:35

Lainaus: warheart

Hirvee pelko siitä, että tartutan itteni mahatautiin just ennen lomaa... Kaverin perheen kanssa ollaan lähössä laskettelemaan, ja jos nyt saan pöpön itelleni, niin ei ole enää kellään hauskaa oneks ei oo ku enää 2 päivää, ja asta sairastin kyseisen taudin

Meillä työpaikalla on ollut nyt kanssa aika monella tuo tauti :S Ei oo todellakaan kiva -.-'
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:55
Ystäväni joutui suljetulle osastolle, eikä häneen saa mitään yhteyttä nyt. Piti mennä tänään kahvillekin ja olin suunnitellut pyytäväni häntä huomenna mukaan teatteriinkin, mutta tekipä lääkärisedät ja -tädit suunnitelmani tyhjiksi.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.02.2009 19:22
hermot menee... kotona tuntuu et kaikki vaan ärsyttäis tahallaan, veli eritoten. se jopa tunteutu mun huoneeseen (oven yli pääsee kurkkaamaan, ja hyvä kun ei tullut siitä kokonaan). sitten kun siitä aloin huutaa niin se vaan oli "älä ala psykoomaan, hullu".. että kiva. mikä ihana perhe.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.02.2009 19:24

Lainaus: Faith Black

Ystäväni joutui suljetulle osastolle, eikä häneen saa mitään yhteyttä nyt.

Ehkä se on syystä tai toisesta hänelle parasta ,juuri nyt !
Eihän siellä osastolla yleensä niin kauan olla
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2009 21:18

Lainaus: poison

Ehkä se on syystä tai toisesta hänelle parasta ,juuri nyt !

Itse olen niin paatunut suljetun vihaaja, en kykene ymmärtämään miten lukitut ovet voisivat lievittää ahdistusta tai tunteettomat, monotonisella, tekosäälivällä äänellä varustetut hoitajat kykenisivät saamaan ihmisen piristymään. Muiden sairaiden seura varmastikin myös auttaa olon kohenemisessa, jaetaan itsemurhavinkkejä jei!

Ainoa, minkä takia hänelle ehkä voi olla hyväksi olla suljetulla, on se, että hänet saataisiin syömään. Mutta sitä varten pitäisi häntä pitää suljetulla väh. 4 viikkoa, että muutos olisi pysyvämpi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.02.2009 21:29

Lainaus: Faith Black

Itse olen niin paatunut suljetun vihaaja, en kykene ymmärtämään miten lukitut ovet voisivat lievittää ahdistusta tai tunteettomat, monotonisella, tekosäälivällä äänellä varustetut hoitajat kykenisivät saamaan ihmisen piristymään. Muiden sairaiden seura varmastikin myös auttaa olon kohenemisessa, jaetaan itsemurhavinkkejä jei!

Olet kyllä oikeassa tuossa. Ja siellä ei oo muuta tekemistä kuin ravata röökillä
Mutta sinä olet sitten hyvänä seurana hänelle, kun pääsee sieltä pois. Tuo syömättömyys on kyllä vaikea asia korjata, edes siellä osastolla.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2009 00:53
Exä. Voi kele mikä jätkä! Ahdistaa ihan veetusti miten se mies on kuulemma saanut jonkun naisparan pauloihinsa ja pyöräyttipä tyttö sille kuulemma mukulankin! Missäkö vika?
Mies on narsisti ja alkoholisti, joka välittää vain omasta nahastaan. Sen jätkän toilailujen ansiosta mulla on velkaa melkein kymppitonni (josta herra otti 2000 egeä mun nimissä mun tietämättä!), joista mies ei aio korvata mitään vaikka on ihan käräjillä käyty ositukset tekemässä. Rahan lisäksi se sika vei multa mielenterveyttä aika läjän ja mahasta vääntää ihan pirusti jos näkee edes ukon kuvan.
Että kiitos vaan kauheasti ex-aviomieheni. Kiitos sinun olen nälissäni koko ajan ja vanhempani myös, syön lääkkeitä montaa sorttia ja pahimmillaan pelkään omaa varjoani, kiitos uhkailujesi ja niin henkisen kuin fyysisen väkivallankin. Kiitos niistä unettomista öistä jolloin valvoin ja odotin sinua pimeässä kodissamme. Kiitos siitä että petit minua melkein kylän jokaisen naisen kanssa ja näin tuhosit itsetuntoni lopullisesti. Kiitos vain ihan h-vetisti sinä juoppo omahyväinen pissapää. Kiitos että pilasit useamman vuoden elämästäni vielä eromme jälkeen. Toivottavasto olet nyt ihan stanan onnellinen kun minä en ole. Kiitos ihan...*piiiiiiiip*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit