Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2009 20:40
Itselläni 2 vuotta sitten vaan ensimmäisestä hakutoiveesta sai sen hakupisteet (5kpl) ja itse hain 2:lla toiveella
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2009 10:58
Enpäs sitten päässyt edes koelauluun yhteen bändiin, vaan sain mailia jossa bändi sanoikin hakevansa miesääntä. Turhaan harjoittelin ja tein hengitysharjoituksia. Eikä kyseessä ollut kuin koko elämäni mittainen unelma...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.03.2009 11:52
Jezebel

Ja yhden bändinhän takia sitä kannattaa heittää unelmat roskikseen, eikä esimerkiksi hakea toista bändiä? Mikä estää sinua keräämästä ympärillesi omaa poppoota?
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2009 11:58
En minä kirvestä aio heittää kaivoon. Yhteen toiseen kokeilen tässä piakkoin kai ehkä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.03.2009 12:39
Kurjaa, kun huomaa että ainut ilon aihe ja hetki on se kun on tallilla. Arjessa mulla ei ole yhtään mitään.. Kavereilla ei ole aikaa. Tai kiinnostusta. Mies on mieluummin koneella tai kavereiden kanssa ja huomaan kuinka yksin aina jään. Kaikki muu on muiden mielestä mukavampaa, kuin mun seura. Tästä voi siis tulla siihen johtopäätökseen, että mä olen tylsää ja huonoa seuraa. En kelpaa kellekään.. Masentaa niin helvetisti ja itkettää koko ajan. Itseasiassa olisi jokseenkin niin helppoa päätyä tappamaan itsensä..
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2009 14:06
Pirun moinen nuha vieläkin ja rippijuhlat tulossa.. Kiva olla nuhaisena siellä sukulaasten keskellä sitten.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2009 14:09

Lainaus: Funereal Soul

Mies on mieluummin koneella tai kavereiden kanssa

No hemmetti! Tukista sitä ja vaadi huomiota.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2009 15:02
Miks helvetissä kaikkien mulle tärkeitten ihmisten pitää asua niin kaukana... Ei pääse koskaan tapaamaan, ja on tosi ikävä...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2009 15:26

Lainaus: Funereal Soul

Mies on mieluummin koneella

Alaston ihmisvartalo vie muuten aika hyvin huomion sellaisesta ihmemasiinasta! *winkwinknudgenudge* Get what I'm saying, eh ? ;)

Noeijuu.. Mielestäni voisit kuitenkin tuollaiset "Itseasiassa olisi jokseenkin niin helppoa päätyä tappamaan itsensä.." -ajatukset tunkea samointein helvettiin päästäsi. Aivan turhaa ja tyhjänpäiväistä. Mikäli on huono olo, niin puhu siitä ennemmin jonkun kanssa. Ja jos ei sekään auta, niin elät sitten vaikka ************** minulle. Agreed ?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2009 15:28

Lainaus: Chrystalis

Alaston ihmisvartalo vie muuten aika hyvin huomion sellaisesta ihmemasiinasta!

Ei välttämättä... ehkä pitäisi lisätä tissitasselit!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit