Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.03.2009 21:03
Vatuttaa. Ihan kaikki lähinnä ehkä se etten saa mitään tehtyä mitä pitäis
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 15:16
Hah! Nyt se on todistettu. Mun työ ON anaalista. Työkaveri tuli just kyselemään kahdesta työstä, joista olin laittanut palautetta urakoitsijan suuntaan. Toinen on joku viime vuoden homma ja toinen on ihan uusi. Viime vuoden työstä puuttui puolet asioista ja tästä uudesta oltiin kuulemma oltu ihan ihmeissään ettei oltu ikinä kuultu meidän uusista prosesseista, joista on jankattu tässä jo vuoden alusta lähtien. Jotenkin hieman turhauttava olo kun oma työ on toisten valvomista ja töiden tarkastamista ja ne toiset antaa jatkuvasti asioiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Kitinä jatkuu fyysisellä ongelmalla: Vatsaan koskee pallean kohdalle aina välillä, enkä ymmärrä miksi :S
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 12.03.2009 15:36
Nyt kyllä kyrpii.

Olin menossa kouluun. Astuin talosta ulos, ja Demoniasta alkoi lähtemään TAAS pohjaa irti. Näin on tapahtunut ennenkin ja olin niin raivoissani. Oli kuitenkin kiire bussiin, joten en menyt takaisin sisälle vaihtamaan kenkiä. Matkalla bussipysäkille pohja irtoaa joka askeleella enemmän ja enemmän... noh, pääsen kouluun suht ongelmitta. Olen koulussa ongelmitta. Kun olen menossa bussipysäkille kotimatkalla, huomaan bussin jo pysäkillä, eli pitää juosta bussille. Bussi sulkee ovet kun pääsen sen luokse, ja ajaa pari metriä eteenpäin, kunnes pysähtyy ja ovet avautuvat uudestaan. Hyppään bussiin, ja kaadun, lyöden pääni kortinleimaajaan. Nyt on polvet verillä, Demoniasta pohja melkein kokonaan irti, ja jumalaton päänsärky.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 17:16
Mun olisi pitkästä aikaa pitänyt nähdä kaveriani tänään. Oli siis sovittu juttu, mutta sitten tästä ei kuulunutkaan mitään. Vasta kun se oli töihin ajelemassa niin ilmoitti vain ettei sen mieheke ollut sitä päästänyt minnekään, kun se halusi olla tämän kanssa. Harmittaa niin kovasti, kun muutenkin harvoin ketään näkee. No eipä siinä. Toisaalta jos minunkin miehekkeeni haluaisi noin kovasti olla kanssani ja viettää yhteistä aikaa niin voisin olla aika otettu. Noh, turhia toiveita nekin..
Niin ja sitten huomasin taas tänään, kuinka tyhmä ja väärässä voinkaan olla. *****, minäkin kanssa luulen ja uskon sinisilmäisesti kaikkea. Vitut! Milloin sitä oppii?
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.03.2009 18:45
Eiii, konebileet, joita olin odottanut kuin kuuta nousevaa, on peruttu!! Ei löydy sanoja kuvamaan tätä oloa minkä tämä tieto jätti jälkeensä
Enkä minä ostanutkaan kuin uudet kengät ja vaatteet ihan tätä tilaisuutta varten...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2009 20:35

Lainaus: Funereal Soul

ettei sen mieheke ollut sitä päästänyt minnekään, kun se halusi olla tämän kanssa.

Vaarallista, niin kovin vaarallista.
En tietenkään tiedä kyseistä pariskuntaa, mutta tuo kuulostaa vain niin pelottavan tutulta. Seurustelin kerran sellaisen miehen kanssa, joka ei antanut minun mennä yksin minnekään. En saanut tavata kavereitani, enkä tehdä mitään muutakaan. Hän oli niin mustasukkainen...
Ei, ei mustasukkainen, se on välittämistä, vaan vainoharhainen ja sairas on oikeammat sanat.
...että kuvitteli minun puuhaavan vaikka mitä tuhmuuksia hänen selkänsä takana kavereideni kanssa. Ja kyllä, hän kuvitteli näitä tuhmuuksia tapahtumaan vaikka kahvilan vessaan tyttökaverini kanssa. -.- En siis voinut käydä missään.
No, onneksi siitä psykopaatista pääsin. Jouduin itseasiassa tekemään niinkin "raukkamaisesti", että jätin hänet baarissa. Se oli aivan suunniteltu teko, koska miehellä oli hyvin vahvoja taipumuksia väkivaltaan, joten en uskaltanut häntä jättää kahdenkesken.

Tämä oli sinänsä offi, mutta menee kyllä kitinästäkin. Menneisyys natina oikeen..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2009 20:47

Lainaus: Tily

Eiii, konebileet, joita olin odottanut kuin kuuta nousevaa, on peruttu!!

Samaa katselin, kun mietin, että pitäisikö itsekin mennä paikalle, mutta turha toivo, kun menivät perumaan. Miksiköhän näin, kiinnostaisi muuten tietää?

Rahahuolia taasen. No money, no funny. Jostain pitäisi raapia kokoon muutama kymppi suutarille, korsetti pitäisi ostaa, kissalle pitäisi ostaa uusi flexi ja pitäisi mennä huomenna syömään kaverin kanssa, mutta ei ole rahaa edes syödä!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 21:28
Hyvä itsetunto olisi aika pirun mukava juttu.
Tänään fiilis laski taas nollaan kun sai kuulla oikeen kunnon haukkulitannian ulkonäöstäni. Ei huvita lähtee huomen ihmisten ilmoille, mut en voi jäädä kotiinkaan. Haluaisin vaan olla vahva enkä sortua pienimmästäkin negatiivisesta palautteesta. Noh, ainakaan en tänäänkään näyttänyt että palaute sattui...
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.03.2009 23:29
Ottaa päähän kun nuoret eivät kertakaikkiaan tiedä mitä puhuvat kun aiheena on viime sodat, eritoten miksi tätä maata yleensä silloin puolustettiin. Eikö koulujen historiantunneilla enää käsitellä aihetta ollenkaan... tai tarpeeksi. Tai ehkä se ei vaan kiinnosta, siis miten saimme pitää itsenäisyytemme.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 23:35
Sanctus Sanctorum

Tuosta tuli mieleen joku takavuosina tehty kysely tms. jossa testattiin ihmisten historiantietoja mm. kysymyksillä "Missä olit kun talvisota syttyi" tai "Kuka oli Kyösti Kallio". Talvisotakysymykseen vastattiin mm. "Suihkussa", "en muista" jne. (kyseessä olivat siis ihmiset jotka eivät todellakaan olleet syntyneet ennen ko. sotaa), ja pressakysymyksen ehdoton huippuvastaus oli "presidentti joka ammuttiin Buickiin Helsingin rautatieasemalla".

Tarinan opetus on siis: ei, ihmisiä ei vaan kiinnosta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit