Gootti.net

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2009 14:32

Lainaus: Bloody Count

Jumalauta että tekee kipeää teeskennellä päivästä toiseen että olen vain ystävä tälle

Tiedän tämän tilanteen ja hitto olin tänään tyhmä sillä menin todennäkösesti pelottamaan ko. miehen tiehensä, sillä pyysin tätä leffaan erittäin korrektisti: "Aattelit, jos oisit lähteny kattoon mun kans ton miehet, jotka vihaavat naisia. Tai siis, jossei ole tökeröä pyytää sua ulos." -.-' Ja tämä mies on varattu! Hitto, kun vanhasuola tosiaan janottaa meikää niin paljon, että rintakehä on haljeta pelkästään siitä, että tämä miekkonen soittaa miulle ja sanoo, että on viimein saanu kevarinsa hankittua. Hitto olen tyhmä, tyhmä,tyhmä,tyhmä ja jo 4 vuotta umpi rakastanut! Olenko hullu vai mikä vaivaa ja nyt avaudun täällä vaikka tästä pitäis tod.näk. puhua kyseisen henkilön kanssa, herran jestas, ampukaa mua ilmakiväärillä, notta oon hetken hiljaa döksajdösd -.-'''
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.03.2009 15:50
Marmatan nyt sitte sitä, että en ole viitsinyt siivoilla aikaisemmin. Keittiö oli ihan hirveessä kunnossa. Nyt on mennyt noin neljä tuntia kun aloitin tiskaamaan ja siellä on vieläkin tiskaamattomia astioita. Olkoonkin etten ole koko aikaa keittiössä ollut. No juu, sen siitä saa kun on noin kolmen tai neljän viikon tiskit tiskaamatta.

Raha kyrsii tai se kun sitä ei ole. 23 euroa ja puolentoista viikon päästä seuraavaksi rahaa. Laskuja ei onneksi tällä hetkellä ole, mutta pitää ne kuiteskin ensi kuussakin maksaa ja vuokra olisi kanssa aika bueno saada maksetuksi. Miksi riivatussa muutin pois "täysihoidosta?" *huoh*

Ahdistaa, vaikka saikin jatkaa harjoittelupaikassani. Mutta työkkärin kanssa asioiminen tympii oikein olan takaa. Ulkonakin on harmaata, ei sentään tällä hetkellä tule lunta alas.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2009 16:33
Rankkaa masennusta. Enkä tiedä miksi. Olisikohan pillereiden toistuvalla pois jäämisellä jotain virkaa?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.03.2009 17:33
-Vanha kaveri kuoli viikko sitte, kaikki luuli et tietty veti jotain kamaa liikaa ku on ollu yli 20 vuotta nisti, but how ironic; kaatu sillä kamanhakureissulla jäätiköllä ja kallo halki
- Ostin Varustelekasta maiharit jotka tungin siellä jalkaan vaikka vanha sanonta kuuluu: Älä käytä uusia kenkiä alussa pitkiä matkoja... (Maltsusta Roihikkaan siis nilkuttaen)
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2009 17:36

Lainaus: Ninni

- Ostin Varustelekasta maiharit jotka tungin siellä jalkaan vaikka vanha sanonta kuuluu: Älä käytä uusia kenkiä alussa pitkiä matkoja... (Maltsusta Roihikkaan siis nilkuttaen)

Thiiih* Mulla oli ihan sama ongelma varustelekasta ostettujen maihareiden kanssa Niitä saa ajaa sisään tolkuttoman pitkään ilman että on rakkoarmeija nilkan kohdalla -.-
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.03.2009 17:51

Lainaus: SyllaBoreal

Thiiih* Mulla oli ihan sama ongelma varustelekasta ostettujen maihareiden kanssa Niitä saa ajaa sisään tolkuttoman pitkään ilman että on rakkoarmeija nilkan kohdalla

No vielä hihittelet siellä! Ne tuntu ihan kauheilta tosta akillesjänteen kohdalta!!!! Toivottavasti ne kestää, koska mulla on aiemmin ollu vaan (lähes kaikki kengät) Demonioita ja ne repeää parissa kuukaudessa vetskarin kohdalta tai joku sauma kantapäässä alkaa repsottaa.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 21:44
Ninni ja SyllaBoreal Hienojen & hyvien kenkien takia on kärsittävä aikansa mutta yleensä se palkitaan.

Äää! Grendelin keikka Blue Poolissa ja min oon kotona jumissa!!! No, turhautuneena teenpä naapurit hulluksi huudattamalla musaa himassa.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2009 22:05
Ninni & SyllaBoreal
Ei kai ne vaan ole ne saksalaisen laskuvarjojääkärin popot jotka maksaa 49öröä? Meinasin itse hommata moiset. En haluaisi enää lisää kovettumia ja liikavarpaita jalkoihin huonojen kenkien takia. Eli kertokaa pliis onko ne semmoset sika kovat koppurat jotka ei pehmene vaikka miten taittaisi matkaa? Jos ne on yhtä laadukkaat kuin saksalaisvalmisteinen auto niin silloin pysyn loitolla ja ostan mielluummin vaikka menokkaat.

SeKukaVaaniiSängynAlla
Joo taitaa olla maiseman vaihto edessä. Se tytsy on oikeastaan ainoa syy miksi virun vielä tällä surkealla käpykylällä.

SirMaryLee
Älä tee samaa virhettä minkä minä olen tehnyt. Ei kannata jumittua haaveilemaan jostain jota ei luultavasti tule koskaan saamaan. Menee elämä hukkaan.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 02:36
haah taas tuli vedettyy cosmic->whisky->onnela->whisky reissu ja prkleen kännissä once again. Pakko pitää taukoa tuosta alkomaholin käytöstä :s
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 15.03.2009 18:45
Olen "kuumekivuissa" (kipeä kurkku, kaikki paikat yliherkkinä ja kipeinä, huimaa) mutta rukoilen etten ole saamassa kuumetta (odottelen kuumemittarin tuloksia samalla kun tätä kirjoitan) koska huomenna en halua olla missään nimessä koulusta pois.

muoksmuoks: No voi s******, p****, p******. Kuumetta on. Tietenkin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit