Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat (osa 6)

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.03.2009 13:04
NÄÄÄÄ... Kurkku kipeänä, eikä sen vuoksi edes eilen leipomani valkosuklaamuffinsit maistu. Lisäksi menin sopimaan tapaamisen perjantaiksi kaverini kanssa, jota todella harvoin näen, enkä viitsisi kipeänä mennä. Ei siinä muuten mitään jos vain vähän olen kipeä, mutta kun tällä kaverilla on pieni lapsi, niin en viitsisi häntä tartuttaa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2009 13:28
Eilen oli ehkä vuosisadan kamalin päivä. Makasin aamusta neljään asti iltapäivällä vessan lattialla aluksi luullen , että kuolen, sitten peläten etten kuolekkaan. Makaisin varmaan vieläkin, jos ei äiti-rakas olisi löytänyt mua sieltä ja pitänyt huolta.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2009 14:56
Hirveä päänsärky, ja koulussa on kamala englannin sijainen.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 18.03.2009 16:18
Kurkku on kipiä ja ääneni kuulostaa aivan ruosteiselta robotilta. Se kuulostaa itse asiassa niin hauskalta että nauran aina jos sanon jotain.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2009 17:53
Isot pomot suunnittelee lomautuksia saas nähdä kuinka käy, viime kevään YT-neuvotteluista selvisin, toivottavasti tälläkin kertaa käy hyvä säkä...
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 18.03.2009 19:11

Lainaus: DarkMessiah

Isot pomot

Miksi näiden kanssa aina tulee vaikeuksia? Mun ongelma on se, että pomo painostaa hakemaan virkaa. Kuulostaa kyllä hyvältä, mutta oikeasti en hyötyisi siitä mitään, vaan ihan päinvastoin. Työtunteja kun ei luvata kuin 20 minimissään (viikossa), sekä osan vuotta joutuisi olemaan "vapaaehtoisesti" työttömänä, mahdollisia lomautuksia on myös tulossa viranhaltijoille. Lisäksi menettäisin mahdollisuuteni vaikuttaa siihen, missä yksikössä ja minkälaisessa tehtävässä työskentelisin, koska asia päätettäisiin jatkossa pelkästään asiakkaiden tarpeet huomioiden. Mulla on ihan sairas olo, kun vaan mietin, että miten saisin pidettyä työni ennallaan. Tätä vääntöä saa käydä varmaan useamman kuukauden, ennen kuin asiat selviää.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2009 19:59
yhnyh... itku ja hampaiden kiristys. pitäs ruotsin läksyt tehdä sekä pari äikän kirjotus juttua (toinen koska meni kait pieleen ja toinen kun en onnistunut tunnilla keksimään edes aihetta) eikä, yllätys yllätys, yhtään huvittaisi.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:30
Kuume .. taas.. Eipä siinä muuten mitään, mutta olen meinannut jo pariin kertaan yskiä keuhkot tähän pöydälle.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 20:40
Hemmetti. Letuista tulee ihan pahvia teflonpannulla. Nihkeitä lätysköitä. Yyh! Pettymyksellä höystettynä ne on vielä kamalampia. Tarttis hankkia valurautapannu.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2009 18:07
Tuli sitten biologian kokeesta hylätty. Viikon päästä uusinta koe, ja jos en pääse läpi..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit