Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.05.2009 19:34
-Uudet verkkokäsineet

-Emilie Autumn: Laced/unlaced
-Emilie Autumn:Liar/Dead is the new alive
-Emilie Autumn:Girls just wanna have fun/Bohemian rhapsody
-Emilie Autumn- Enchant

Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2009 20:03
+ Pinstripe-toppi kevyillä muoviluilla ja koristenyörityksellä +
Vaihdoin alkuperäiset mustat nyörit hempeän vaaleanpunaiseen satiininauhaan, sillä olin arvioinut koon vähän pieleen (otin S-koon, kun normaalisti käytän M-kokoisia), ja topin omat nyörit eivät ihan riittäneetkään. :O Ja myös siksi, että babypinkit nauhat on aika rock. ;D

+ Thunder-energiajuoma +
Sen poikaystäväni lahjoitti minulle. Tai minä omin sen. En ole ihan varma, kummin se meni.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.05.2009 00:23
5,5 eurolla tarttui mukaan kaksi My Little Ponya, pliseerattu fuksianvärinen hame (josta teen mekon) sekä leveä, pepitaruudullinen vyö vyötärölle. Kirpparimyyjälle sattui pieni laskuvirhe ilmeisesti, sillä mielestäni laskin 1 poni 3e + 1 poni 2e + hame 50snt + vyö 1e = 6,5e, mutta nainen veloitti minulta vain 5,5e. En jäänyt siihen sitten selvittämään tapahtunutta sillä olen epärehellinen omaneduntavoittelija.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.05.2009 00:39
kohta saan uuden takin ja sinisen hiusvärin, jotka tilasin netistä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2009 16:58
Sain paidan valmiiksi ja kotiin mukaan. (Koulutyö siis.)
Kirjoittanut: Gootti Zombie (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:04
Mä sain kuukaus sitte kirppikseltä kivat Bootsit ja viime kesänä pitkän nahkarotsin yeah.
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:51
Ostin tänään itselleni nätin kaulakorun sateenkaaren värisiä lasihelmiä
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.05.2009 17:55
Ostin itselleni kaaaauuuuaaan himoitsemani tatuointikoneen. Vielä puuttuu heebeleitä että pääsee kuvantekoon, mutta alkuhan se on tämäkin kohti unelmaa. Vain 5 vuotta odottelin tuota mötikkää...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2009 18:54
Tänään kävin Morticiassa ja mukaan tarttui verkkobolero ja musta/violetti raidallinen mekko
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.05.2009 19:20
Kävin ostoksilla ja mukaan tarttui zombie-kävelytarvikkeita:
-Valkoinen peruukki
-Tekoverta
ja muuta:
- Mustat satiiniset pinstripekorkkarit
- Valkoinen korsetti

Lisäksi sain hyvän mielen, kun entinen (yläasteelta) historian- ja yhteiskuntaopinopettajani oli laittanut pikkusiskoni mukaan joskus tekemäni mielipidekirjoituksen. Hän oli löytänyt sen luokkaa siivotessaan, kauniisti tehty "lähettää" se minulle, vaikken sillä paljon mitään enää tee.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit