Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.02.2009 15:53
Vanhempani ostivat minulle pienen, kurkkusalaattivaatteisen nallen sotilaskodista! Ja tämä siis sen kunniaksi, että eilen minulla oli sotilasvala, ja ylenin alokkaasta jääkäriksi.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2009 22:25
Minä.. no jaa, sain Olipa kerran ihminen -DVD-boksin. Haa, kolmetoista tuntia tuijotettavaa. on minullakin harrastukset.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2009 23:26
Ostin tänään itselleni luomivärejä. Yhden mustan ja yhden sellaisen paketin mis on montaa eri väriä (8-10 kai). Vihdoinkin. Sitten pitäis viel osata laittaa niitä silleen että olisivat nätit..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.02.2009 12:40

Lainaus: Iiriva

Vanhempani ostivat minulle pienen, kurkkusalaattivaatteisen nallen sotilaskodista!

Hahaa, sitten meillä on molemmilla sellainen!
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.02.2009 12:56

Lainaus: Myria

Sacher-kakun, sillä meiti täyttää huomenna 17

Onneksi olkoon!
Nam! Äitini on luvannut tehdä sacher-kakun ensi viikonloppuna kun tulee vieraita.

Löysin UFF:stä haltija/keiju larppi-asua varten hameen ja korsetin, molempien alkuperäinen hinta yli 10e, mutta sain ne 5 eurolla
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2009 14:22
uh, perjantain ostin itselleni transformer 800 platformit, ja sain ihan kivasti alennusta: morticiassa on tarjous, että kaikki kengät -50%, koska niille tulee uusi kevään kenkämallisto kuun lopussa, ja sitten sen -50% lisäksi mulla oli vielä lahjakortti joulusta, ni ei maksanu paljoo p*skaakaa
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 14:38
Olin FME:ssä pari päivää, ja sain kassillisen kaikkee levyjä, julisteita, lehtiä yms. promokrääsää. Se on kivaa, kun ei oo itsellä paljon rahaa ostella uusia levyjä
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2009 16:40
Olivat porukat menneet ostamaan ihanan väriä vaihtavan ledi-ruusun miulle synttärilahjaksi. Jo pelkästään ilman valoakin on oikein kaunis, hyytävän jäisen näköinen, uww!
Ja rahallista apua tuli saatua konkurssin keskellä!
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 15:01
tänään olen kuullut erittäin hyviä uutisia
eilen sain peilin huoneeseeni, oli tyhmää olla huoneessa jossa ei ole peiliä,
iloitsin siitä siis hyvin paljon, nyt meikkaaminenkin onnistuu ilman suurempia sotkuja
Kirjoittanut: Yocandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 16:46
Sain tänään uuden kännykän se tuli kylä tarpeeseen, ko vanhan kännykän näyttö ei oikein toiminu eikä sitä voitu korjata

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit