Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2010 18:12
Jesjesjessssss!! Löysin kirpparilta Devil's Backbonen hintaan 4,5 ee!! Uijui Vihdoinkin voin poistaa sen digiboksilta viemästä tilaa.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2010 20:58
Ostin Cybershopista ihanaiset irtohihat tasan yhdeksällä eurolla. Äitini hankki myös minulle takin, koska minua on alkanut ärsyttää kulkea leudommillakin keleillä toppatakilla. On nyt sitten tuolla varalla, kun nämä pakkaset hellittävät.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 00:45
Laivalta sainnnnn Uudet, nätit ja aitoa nahkaa olevat hanskat, jossa on mustat karvat ranteen kohdalla. Ja vielä hyvin tehdytkin Maailman kauniimman hajuveden, siis pullo on aivan ihana ja tuoksu on myös tosi hyvä. Ja viiihhhhdoinkin yhden korun mitä olen himoinnut jo ainakin miljoona vuotta, ja vieläpä 20e halvemmalla mitä maissa on.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2010 17:32
Uudet korvikset! Ihanat huurteisen hopeanväriset perhoset. Olen aivan innoissani kun vihdoin löysin uudet perhoset lempparikorviksien aukkoa täyttämään, syytän kadonneesta lempparikorviksesta poikkista, edelleen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.01.2010 19:38
Kävin shöppäämässä!

-uusi kiva pipo
-musta kauluspaita
-Crazy Color-hiusväriä

Olen köyhä kuin kirkonrotta, mutta tuokin vähä tuli tarpeeseen, joten kiva.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 05.01.2010 19:59
Nyt on tilillä rahaa euro, mutta sillä sinnitellään sitten Peitevärit ja paperia, kun loppuivat kesken tuossa, sekä uusia siveltimiä. Ja suklaata huomiseksi
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2010 20:33
Sainpas tikit pois naamasta, Morticiasta uuden puhvihihaisen kauluspaidan, ja parturilta viivasuoran otsatukan
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 21:23

Lainaus: Iiriva

Kävin shöppäämässä!

Näinkin sinut

Itse olin myös kaupoilla ja löysin uuden mp3:n hajonneen tilalle. Lisäksi sain työssäoppimisen näytöstä parhaan mahdollisen arvosanan. (Ei, sitä en ostanut).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 22:00
Päivän saalis saalisteltiin joululahjakorteilla enimmäkseen:

-Shock Absorberin urheilurintsikat
-MAC Viva Glam VI huulipuna, värinä sievä ja monikäyttöinen vaaleanpunainen
-MsChic for Seppälän eyelinerpurnukka
-Irtoripset vaaleanpunaisilla strasseilla
-Vihreä toppi pöllökuviolla (sopii mainiosti vihreisiin, pöllökuvioisiin oloasushortseihin )
-Sulkainen pikkupäähine
-Weledan manteli-kasvoöljy (jota ei prkl ollut Stockalla joten jouduin ostamaan ihan rahalla)

Kyllä muuten huomasi, ettei pk-seudulla ole vielä koulut alkaneet. Jestas sitä käytöstavattomien teiniliisojen määrää... "Oho, kävelinxmä jonku päälle niinq"
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 23:08
Saan huomenna pupun Edellinen kani kuoli 2 vuotta sitten ja jos nyt olisi aika astua askel eteen päin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit