Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.01.2010 13:46
Tänään saapui EMPiltä uusi hame ja paita.
Tosin vielä en jaksa tai siis en ole jaksanut sovittaa tuotteita, mutta kummnkin. Uusia vaatteita saa niiiiin harvoin, että pitää iloita siitä, että ne on edes tuossa paketissa.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2010 15:41
Nyt todellakin sain, en ostanut. Mukava päivänpiristys löytää maasta viiden euron seteli, huomata olevansa kirpparin edessä, kävellä sisään ja löytää sieltä maailman timburtonmaisin paita - kelpasi minulle ja sain juuri sen vaatekappaleen, jota olen yrittänyt löytää lähes kaikkialta, jopa nyt sitten täysin ilmaiseksi ;D
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2010 15:57
Löysin kivat pvc-saappaat Morticiasta, hintaan 20e! Onneksi on pieni jalka, niin voi löytää kivoja kenkiä tarjouksesta.
Kirjoittanut: Holy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.01.2010 00:05
Kenkälöytöjä myös täällä, UFF:n kanta-asiakaspäiviltä löysin ihanat nauhavarrelliset kävelykengät kohtuullisella ja mukavan tukevalla korolla. Löysin myös kauniin norjalaistyylisen villapaidan, jollaista olen katsellut jo pitkään erityisesti talviulkoilun jälkeistä lämmittelyä silmällä pitäen. Ja alennuksineen ostoksille tuli yhteishintaa vain 18,40e!

Taannoin sain myös HOAS-asuntotarjouksen ja otin sen vastaan, joten helmikuussa pitäisi taloustilanteen kohentua, kun täysi opintotuki alkaa vihdoin tippua tilille
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 09.01.2010 13:39
Kappahl:ista löytyi alennuksesta Vintage storiesin pität sukat rusetilla ja mustat pitsikäsineet, maksoivat vain n. 6e kpl . Citymarkestista mukaan lähtivät violetit satiinikäsineet, hieman eri sävyä kuin mitkä omistan jo, hintaa niillä 2e!
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2010 17:29
Kummitäti osti miulle tännää uuvet maiharit synttärilahjaksi. Ihanaiset valkoset. Vielä pidemmällä varrella ko mitä edelliset oli. 8)) Tuli hankittua toiset skottiruutuhousutki, eihän noissa ole mitää remmejä tai mitää jännää, mutta eiköhän noistaki vielä housut saa aikaan.
Kävin ottamassa tännään myös toiseen korvaan korviksenreiän takasin, perkule ko edellinen meni umpeen. Mutta nyhte on taas vähäksi aikaa kaikki kunnossa.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.01.2010 21:38
Menin tänään etsimään Indian Bazarista takkia jonka näin siellä viikonloppuna, ja siellähän se oli minua odottamassa Kyseessä musta polviin asti menevä nahkatakki jonka reunukset ovat mustavalkoista karvaa. Pitää kyllä vähän harjoitella sen sulkemista, sillä siinä on nappien sijasta hakaset.

Löysin myös Korson kirppikseltä kokonaisen pöydän, jonka voin vannoa olevan goottihenkisen ihmisen pystyttämä. Varasin sieltä itselleni kahdet kenkäparit (suht korkeat remmikorkokengät ja samettiset teräväkärkiset saappaat).
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2010 22:42
Hee vihdoinkin sain ensimmäiseen pieneen asuntooni ensimmäisen oikean teinisängyn (122cm leveä)
Eikä siis enään tarvitse nukkua ilmapatjalla. Myöskin sain kolme ihanaa kasvia asuntooni koristamaan! (Empä ole ennen omistanut kasvia... Luoja tietää osaanko pitää ne elossa?)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2010 23:48

Lainaus: Necroerotica

Kappahl:ista löytyi alennuksesta Vintage storiesin pität sukat rusetilla ja mustat pitsikäsineet, maksoivat vain n. 6e kpl

Mäkin ostin tänään nuo pitsikäsineet, mutta pääsin vieläkin halvemmalla; maksoivat vain 3,22e kaikkien alennusten jälkeen! Viime aikoina ei ole tullut kovinkaan paljon shoppailtua, kun olen maannut kotona sairauslomailemassa. Joitakin ihania hankintoja on kuitenkin tullut tehtyä eBayn kautta, postissa ovat kotiutuneet mm. punaiset satiiniset peep-toekorkkarit, musta, helmikirjailtu, pitkähihainen bolero, uusi jättikokoinen hajuvesi lempituoksuani eli Brosseaun Ombre Rose, Lipin Gangsta Pranksta sarjan jakku ja caprit sekä joitakin Thomas Sabo charmseja, jotka tosin ovat pelkkiä halpoja kopioita.
Mä olen vieläkin ihan heikkona tuohon Gangsta Prankstaan, vaikka niitä löytyy kaapista jo jonkun verran. Nämä uusimmat hankinnat ovat punaisella liituraidalla ja mustalla pohjalla, eikä mulla tätä kuosia vielä ennestään ollutkaan.
  • Lähetetty: 16.01.2010 15:00
Musta kaunis Vintage Storiesin pitsihuivi Kappah:lista, hintaa jäi vähän päälle 4e! Sekä hienot pitsiset violetit pikkuhousut, 2,40e, alennusmyynnit .

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit