Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa. Osa 3

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.01.2010 10:28
Eilen oli pienimuotoiset valmistujaisjuhlat, ja lahjasaaliiksi tuli Hackmannin kattilasarja, digiboksi, uusi cross-trainer (!!! ) ja Pentikin juustoveitsisetti. Kukat ovat nyt upouusissa maljakoissa, sillä tuli vielä käytyä Ikeassa hamstraamassa (maljakon lisäksi, toinen tuli äidiltä) mm. eteis- ja kylppärin matto, kehyksiä ja musta lautassarja. Kyl maar kelpaa!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.01.2010 20:16
Hohohoo, ostin Tukholmasta mielenkiintoisen oloisen kirjan!

tööt

Eli Pride and prejudice and zombies.

En osaa vielä sanoa kirjasta oikein mitään, mutta kirjoitan sitten viimeksi lukemasi kirja?-aiheeseen arvostelun tyyppistä kunhan olen saanut luettua.

"The story follows the plot of Pride and Prejudice, but places the novel in an alternative universe version of Regency-era England where zombies (and indeed skunks and chipmunks) roam the English countryside. Described as the "stricken", "sorry stricken", "undead", "unmentionables", or just "zombies" (though the word "zombie" did not enter the English language until 1819)[10], the deceased ancestors of England are generally viewed by the characters as a troublesome, albeit deadly, nuisance. Their presence alters the original plot of the story in both subtle and significant ways: Messages between houses are sometimes lost when the couriers are captured and eaten; characters openly discuss and judge the zombie-fighting abilities of others; women weigh the pros and cons of carrying a musket (it provides safety, but is considered "unladylike")."

Muhaha.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.01.2010 20:43
No SAIN äsken kuulla söpön jutun, jonka rakkaani sanoi minulle: Hän katsoo missikisoja kotona jyväskylässä ja minä täällä hämeenlinnassa, niin tämä minun mieheni soitti minulle jo kaksi kertaa kisojen aikana, kun telkassa käskettiin tehdä näin: ''Voit äänestää suosikkityttöäsi soittamalla hänen numeronsa'' : D aww
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.01.2010 22:50

Lainaus: SirMarylee

No SAIN äsken kuulla söpön jutun, jonka rakkaani sanoi minulle: Hän katsoo missikisoja kotona jyväskylässä ja minä täällä hämeenlinnassa, niin tämä minun mieheni soitti minulle jo kaksi kertaa kisojen aikana, kun telkassa käskettiin tehdä näin: ''Voit äänestää suosikkityttöäsi soittamalla hänen numeronsa'' : D aww

Ei luoja tää oli ihana

Mutta niin, ostinpa eilen uuden ihanan violetin korsetin ja mustan pitsihamosen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.01.2010 17:23
Sain uuden korsetin valmiiksi.

Ja ratkaisin ongelman koskien sitä työn alla olevaa turnyyripukua, koululta löytyi ihanaa tummansinistä satiinia josta teen sen, joten ei tarvitse ostaa hillittömiä määriä kallista kangasta kaupasta.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.01.2010 18:22
Isosiskoni osti minulle kaksi maalauskangasta

Pääsen piiiiiitkästä aikaa maalaamaan! Ai että on ollut himo kun ei ole yli vuoteen ollut aikaa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.01.2010 20:18

No SAIN äsken kuulla söpön jutun, jonka rakkaani sanoi minulle: Hän katsoo missikisoja kotona jyväskylässä ja minä täällä hämeenlinnassa, niin tämä minun mieheni soitti minulle jo kaksi kertaa kisojen aikana, kun telkassa käskettiin tehdä näin: ''Voit äänestää suosikkityttöäsi soittamalla hänen numeronsa''

aws... Söpöä.

Pahoittelen. Ja ettei menis pelkäks onlineriks niin sanompa sen verran että sain tänään rahaa. En paljoa mutta sen verran että onnistui piristämään.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 18.01.2010 21:11

Hän katsoo missikisoja kotona jyväskylässä ja minä täällä hämeenlinnassa, niin tämä minun mieheni soitti minulle jo kaksi kertaa kisojen aikana, kun telkassa käskettiin tehdä näin: ''Voit äänestää suosikkityttöäsi soittamalla hänen numeronsa'' : D aww

heh.. Omakin kultaseni murjaisi vähän saman tyyppisen vitsin, kun telkkarissa neuvottiin lähettämällä suosikkityttönsä numero tekstiviestinä studioon nii Harri tuumas notta vois siellä olla vastaanottajat kummissaan kun se lähettäis sinne mun puhelinnumeron Päädyttiin vaan siihen tulokseen, että tuskin saisin mitään hirveetä äänivyöryä joten en jokatapauksessa voittais. Joten eipä maksanu vaivaa eikä minusta tullut tänäkään vuonna missiä : D
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.01.2010 15:25
Viikonloppuna tuli taas vähän törsäiltyä...ostin vielä alennusmyynneistä kiharrusraudan, () Max Factorin Pan Stickin, sheivausgeeliä ja seinäkoukkuja. :'D
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2010 18:49
Jeijj Elämäni paras päivä. Löysin hieeenot ja juuri sopivat pitsit tulevaan huppariini. Sitten löytyi vielä 5 aivan upeaa sormusta hintaan yhteensä 20e!! Hopean värisiä kaikki, mutta eriväriset kivet toki. Ihania Joo, olen siis sormushullu. Pitäisi varmaan ostaa sellanen sormusteline pian.
Sattuisiko joku muuten tietämään pystyykö muita sormuksia pienentämään kun hopea ja kulta?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit